Dat zie je ook helemaal niet...quote:
rehwinkel burgemeester van groningenquote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie is dat ook weer?
Ah, Burgemeester dus
quote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je wil jouw Dumbo erin steken?
de meligheid zit er nog goed inquote:
Beidenquote:Op maandag 21 december 2009 16:39 schreef Joesse het volgende:
serious request = groningen promotie? of was het malariabestrijding?
Dan neem ik Van Velzen vanavond wel... dat past precies denk ikquote:Op maandag 21 december 2009 16:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou dan neem ik genoegen met de overgebleven blonde.
Dit heb ik niet gelezen geloof ik.quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan neem ik Van Velzen vanavond wel... dat past precies denk ik
quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds niet op 3FM passen... ik krijg er verkeerde kriebels vanquote:
ik herhaal: Dan neem ik Van Velzen vanavond wel... dat past precies denk ikquote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gelezen geloof ik.
Dat is wel een IPHtje voor je natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nouquote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik herhaal: Dan neem ik Van Velzen vanavond wel... dat past precies denk ik
Draait verder wel toffe muziekquote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds niet op 3FM passen... ik krijg er verkeerde kriebels van
Vulture, pleasequote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gelezen geloof ik.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:
Jij snapt het....quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is wel een IPHtje voor je natuurlijk
die komt of vandaag of morgenquote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef henkde_j het volgende:
Kwam Ilse de Lange ook nog? Of zijn dat alleen geruchten
Vanavond heeft Annemieke de graveyardquote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Roel + Gerard = Gewoonweg niet slapen vannacht![]()
Dammit, en ik ben best moeiquote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Annemiek heeft nachtdienst toch?quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Annemieke de nacht doetquote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |