Volgens mij welquote:Op maandag 21 december 2009 17:12 schreef marcodej het volgende:
Is Youp de hele nacht wakker gebleven trouwens?
Volgens mij heeft ie van 3 tot 7 ofzo geslapen. Iig minder dan Do-os, maar dat is niet zo lastigquote:
Ik heb begrepen dat ie 2 uurtjes heeft geslapenquote:
Dat is zo moeilijk nietquote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie van 3 tot 7 ofzo geslapen. Iig minder dan Do-os.
Absoluut en ook qua uitstraling zie je dat ze zich een stuk beter voelt. In het begin durfde ze niet echt los te gaan, maar het gaat nu steeds beter. Denk dat we nog een paar erg leuke dagen kunnen verwachten van SRquote:Op maandag 21 december 2009 17:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lekker goeie interactie met alles om haar heen!
4 tot 6 heb ik gehoordquote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie van 3 tot 7 ofzo geslapen. Iig minder dan Do-os.
Absoluutquote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en ook qua uitstraling zie je dat ze zich een stuk beter voelt. In het begin durfde ze niet echt los te gaan, maar het gaat nu steeds beter. Denk dat we nog een paar erg leuke dagen kunnen verwachten van SR
Doquote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie van 3 tot 7 ofzo geslapen. Iig minder dan Do-os, maar dat is niet zo lastig.
Ja ze is echt helemaal in d'r element... hetzelfde wat Paul Rabbering ook had vorig jaar.... en waar Coen en Sander in het verleden hopeloos door de mand vielenquote:Op maandag 21 december 2009 17:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lekker goeie interactie met alles om haar heen!
vooral Coen, die kon totaal niet overweg met het publiek buiten het huis. In zijn nachtshifts babbelde hij voornamelijk met de gast.quote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ze is echt helemaal in d'r element... hetzelfde wat Paul Rabbering ook had vorig jaar.... en waar Coen en Sander in het verleden hopeloos door de mand vielen
Ik hoop dat ze de graveyard mag doen, vannacht dat zou tof zijnquote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ze is echt helemaal in d'r element... hetzelfde wat Paul Rabbering ook had vorig jaar.... en waar Coen en Sander in het verleden hopeloos door de mand vielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |