Roel zie ik je donderdag @ Grunn? Gaan we een feestje bouwenquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat Ramongeval minstens net zoveel.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen ze Sanne Hans voor elke extra lettergreep die ze door haar gestotter uitkraamt laten betalen... dan heeft het nog een doel
Rijden allemaal naar A'dam dus komt vanzelf goed.quote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef marcodej het volgende:
Oh, handig. Helemaal geen info, dus kijk maar welke trein je neemt en zie maar waar je uitkomt.![]()
Dat deden de Duitsers ook, 65 jaar geleden.
En terecht.quote:
quote:gerardekdom Ben helemaal naar de kloten! Goed idee, zo'n kindermiddag...
ik hoef alleen met de tramquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik lees net dat het volgens PrutsRail steeds onwaarschijnlijker wordt dat de treinen morgen weer normaal rijden. Zal dus wel weer chaos worden...
Allerlei jingles die door elkaar heen liepenquote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Rnie het volgende:
wat gebeurde er?
Helaasch, dat gaat niet lukkenquote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel zie ik je donderdag @ Grunn? Gaan we een feestje bouwen
Ik vind d'r tofquote:
Die zijn erop voorbereid.quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af waarom het in Zwitserland en Oostenrijk wel normaal kan he... sneeuw en openbaar vervoer
D'r hoeft maar een baadje op t rails te komen en NS stopt alle treinen...quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af waarom het in Zwitserland en Oostenrijk wel normaal kan he... sneeuw en openbaar vervoer
Jammerquote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaasch, dat gaat niet lukken.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind d'r tof.
En ze kan ook nog eens fan-tas-tisch mooi zingen.
Dat zingen is nog tot daar aan toe... maar in heel d'r wezen is het gewoon een verzuurde kut met penisnijdquote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind d'r tof.
En ze kan ook nog eens fan-tas-tisch mooi zingen.
Simpel zat. Dat materiaal is erop berekend om die sneeuw aan te kunnen. Dan wordt in Nederland niet gedaan voor die 2 dagen sneeuw in het jaar.quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat het heul mooi gezongen isquote:
excuses moi voor het latte antwoord, moest even eten.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zingen is nog tot daar aan toe... maar in heel d'r wezen is het gewoon een verzuurde kut met penisnijd
Speciaal voor Sanne Hansquote:
aha dat verklaart een hoop... ik dacht al: "Waarom bepaald Bart Arends dat"quote:Op maandag 21 december 2009 17:08 schreef imc het volgende:
[..]
excuses moi voor het latte antwoord, moest even eten.
bart is dokter, het schijnt dat annemieke zorgwekkend weinig heeft geslapen.
quote:
oh in dat geval...quote:Op maandag 21 december 2009 17:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouhou dat zingt Ugly Kid Joe.... Ik vind jullie allemaal haske lief hoor.....
Inderdaad...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |