"Best"quote:
Neuh, overmorgen.quote:
dat kan toch niet, ze moeten toch wel een beetje weten wanneer ze moeten ivm slaapquote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef imc het volgende:
[..]
is niet zeker, bart bepaald straks of annemieke de graveyard doet, werd er net in grunn gezegd.
Eens.quote:
Denk dat ze daarmee teleurgesteld zouden zijn. Vorig jaar hadden ze drie miljoen opgehaald.quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef broer het volgende:
Goeie tussenstand. Ik denk dat ze het miljoen wel halen deze week.
Klopt, dat is gewoon al van tevoren allemaal ingepland. Het is alleen niet bekendgemaakt...quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan toch niet, ze moeten toch wel een beetje weten wanneer ze moeten ivm slaap
Weten ze ook wel, alleen wij nog niet.quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan toch niet, ze moeten toch wel een beetje weten wanneer ze moeten ivm slaap
Aldus Sanne Hansquote:Morgenochtend in het Glazen Huis! 8.00! Ik ben nu al zenuwachtig hahah. Ik ga heeeel op tijd slapen vanavond :-)
Sanne is tof.quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Ben ik blij dat ik dan nog in bed ligquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Laatste dag meestal.quote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Gizmo112 het volgende:
Wanneer gaan de bedrijven doneren ? Dan loopt het wel hard op allemaal
Nou ik ook,slaap inhalen die ik vannacht niet veel gehad hebquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Ik ben werken... al moet ik lopend naar mijn werk....quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Laatste dag normaal.quote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Gizmo112 het volgende:
Wanneer gaan de bedrijven doneren ? Dan loopt het wel hard op allemaal
ik hoop heel hard dat t ov morgen weer rijdt zodat ik kan gaan werkenquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Mooi, dan zit ik nog ff te ontbijten. Hoef ik die domme kut niet te horen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Ik lees net dat het volgens PrutsRail steeds onwaarschijnlijker wordt dat de treinen morgen weer normaal rijden. Zal dus wel weer chaos worden...quote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik hoop heel hard dat t ov morgen weer rijdt zodat ik kan gaan werken
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Verwacht ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef themauster het volgende:
Groningen geeft komt natuurlijk ook met een lekker hoog bedrag hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |