Het is ook niet mijn lievelingsartiest, maar heb een tijd terug bij ekstraweekend gezien dat ie wel gezellig is.quote:
meen je niet die gast?! Moke toch om 19:00? Die wil ik nog even zien en dan richting huis.. Zie dat het alweer freaking koud is dus na een uur kijken heb ik wel genoeg gezien.quote:
Komt morgen langs na haar optredenquote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef henkde_j het volgende:
Kwam Ilse de Lange ook nog? Of zijn dat alleen geruchten
Gerard was afgelopennacht.quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Roel + Gerard = Gewoonweg niet slapen vannacht![]()
vanochtend hadden we ook gerard-giel-gerard, en dat is met een reden.quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gerard was afgelopennacht.
Vandaag Annemiek
Youp vanmorgen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef themauster het volgende:
Ik heb vandaag trouwens nog geen Veilingtv gezien
dat is prima maar hij gaat vast ook zingen of muziek makenquote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn lievelingsartiest, maar heb een tijd terug bij ekstraweekend gezien dat ie wel gezellig is.
Waarom bepaald Bart dat?quote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef imc het volgende:
[..]
vanochtend hadden we ook gerard-giel-gerard, en dat is met een reden.
Bart bepaald straks wie de graveyard doet.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond heeft Annemieke de graveyard
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Annemieke de nacht doet
duidelijkquote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gerard was afgelopennacht.
Vandaag Annemiek
| Forum Opties | |