1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Nee, kerstvakantiequote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef hecoson het volgende:
hmm er komt nu alweer een grote storing over het land heen trekken ik ben benieuwd naar de ochtendspits morgen gaan we de 1000 km file halen
Als je ons va een linkje voorzag waar je die info vandaan haalt hoef je niet telkens als een soort Nostradamus de naderende ramp te komen melden.quote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef hecoson het volgende:
hmm er komt nu alweer een grote storing over het land heen trekken ik ben benieuwd naar de ochtendspits morgen gaan we de 1000 km file halen
EK winnaar, geboorte van Goodbye en Hara. Hoe kan dit jaar niet het beste zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, jij komt ook uit dat geweldig jaar merk ik al?![]()
1988 FTW!
Misschien moet die woordvoerder dat toch nog even herzien en hier uit het raam komen kijkenquote:AMSTERDAM - Het weeralarm is ingetrokken.
Het KNMI heeft dat zondagavond iets na half acht bekendgemaakt. De sneeuwbuien zijn via het zuid-oosten het land uitgetrokken, aldus een woordvoerder.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
je deed wel lang over het nieuwe topic, ouwe![]()
Natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow! En daar hebben ze ook internet!?![]()
Goed gedaan, blij dat je veilig bent gearriveerd.
Zie je nu wat een vervelend menneke het is?quote:
www.buienradar.nlquote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je ons va een linkje voorzag waar je die info vandaan haalt hoef je niet telkens als een soort Nostradamus de naderende ramp te komen melden.
Ik zou het niet weten, ik denk ook niet dat er mensen in dit topic ons kunnen tegensprekenquote:Op zondag 20 december 2009 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
EK winnaar, geboorte van Goodbye en Hara. Hoe kan dit jaar niet het beste zijn.
Ik zit nog te wachten op het moment dat je door een slotje heen post met zo'n postquote:
Hee ouwe!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op het moment dat je door een slotje heen post met zo'n post
Ja, hallo... ik ben wel blondt maar natuurlijk niet helemaal van gisterenquote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit nog te wachten op het moment dat je door een slotje heen post met zo'n post
Nee, ik niet, maar half Nederland. Dus ik hoop dat die niet die weg op gaan en ik door kan rijden schuiven.quote:
Truequote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik niet, maar half Nederland. Dus ik hoop dat die niet die weg op gaan en ik door kan rijden schuiven.
Ik wacht rustig afquote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, hallo... ik ben wel blondt maar natuurlijk niet helemaal van gisteren
Zal ik morgen naar kantoor klunen, of doe ik het niet. Moeilijke keuze
Showwwwww us the vest!quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef P.F het volgende:
Ik heb een nieuw vest! En hij is warm en tof!
Hoe ver moet je klunen? En kluun jij of je auto?quote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, hallo... ik ben wel blondt maar natuurlijk niet helemaal van gisteren
Zal ik morgen naar kantoor klunen, of doe ik het niet. Moeilijke keuze
Ja, teveel jonkies hier die geen 7 (of 6) in hun geboortedecennium hebben.quote:
Haaaahahahaha. En ik dacht net, ja dat vest hebben we al gezien toch?quote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Showwwwww us the vest!
(Ik las in Slank dat je graag hebt dat we dat vragen)
quote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Showwwwww us the vest!
(Ik las in Slank dat je graag hebt dat we dat vragen)
Je zou gek opkijkenquote:
Ik vind het altijd zo sneu om zelf niet te gaan. Want wedden dat er wel collega's zijn... We zullen morgen wel zienquote:Moet je dingen afmaken? Je bent toch eigen baas? Gewoon thuiswerken
Pic please. Met jou in het vest.quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef P.F het volgende:
Ik heb een nieuw vest! En hij is warm en tof!
Nouja, als je maar geen gevaarlijke dingen gaat doen om er te komen!quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou gek opkijken
[..]
Ik vind het altijd zo sneu om zelf niet te gaan. Want wedden dat er wel collega's zijn... We zullen morgen wel zien
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freestyle
Dag knul.quote:
Zeeeeeeeeeeeeeeven meldt!quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, teveel jonkies hier die geen 7 (of 6) in hun geboortedecennium hebben.
Time to set things right.
Hoiquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Hoi Noortje, doeg Noortje!![]()
En hoi Prupke!
Net 7 kilometer geloof ik. En uiteraard kluunt de auto, maar door mij aangemoedigdquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Hoe ver moet je klunen? En kluun jij of je auto?
Jonkiesquote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
Ja, teveel jonkies hier die geen 7 (of 6) in hun geboortedecennium hebben.
Time to set things right.
Eighties powerrrrquote:
Net op de snelweg was er -hagelbui - sneeuw -heeeel veel hagel - heeeel veel sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Ing, er is idd een collega die er wel is morgen en die best dichtbij het werk woont. Maar die kan niet morgen alles alleen doenEn telefoon doorschakelen heeft weinig zin, want ik heb thuis de gegevens allemaal niet die ik nodig heb morgen.
Maar morgen wel een uur eerder op en dan maar kijken of het lukt
[..]
Misschien moet die woordvoerder dat toch nog even herzien en hier uit het raam komen kijken
Mijnes ligt wel eens half op mijn schouder half op de leuning van de bankquote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoi
Ik dacht ik kom eens kijken hier
Heb btw ook meteen ff een vraag aan de poezebeesten owners: Gaat jullie kat wel eens op je schouder zitten? (en dan ook echt op maar een schouder?)
Ons nol doet dat de laatste tijd steeds vaker namelijk....
Beest is 60 cm lang van nek tot staart en mijn schouder...15 cm ? ongeveer)
Dag ventjequote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Yo ouwe stekkerdozen
Viel spass!quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
Het sneeuwt hier ook als een malle. Echt waar hebben we dat KNMI ook alweer voor![]()
Weinig trek om morgen een uur eerder op te gaan staan, dan gaat m'n wekker om 0530![]()
Sta wel gewoon rond 0615 op en nu zo ff scheren alvast e.d. en dan bed in. Zie het morgen wel of ik dan die vergadering van 08u haal... Het is normaal 20 minuutjes rijden
Mooi hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef P.F het volgende:
Dit is het vest:
[ afbeelding ]
Dit waren de foto's met het grote mooie fototoestel + te korte armen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze heb ik net gemaakt met mijn laptop
KIJK MIJN KEUKENTJE!!!!!!!!! ZIE JE!!! Spot de cocktail shaker! En de roze thermosfles! En het cocktailglas!! En de Nespresso!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yups, Pluim doet dat. Die is geen 60cm, maar wel 6 kgquote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef prupke het volgende:
Heb btw ook meteen ff een vraag aan de poezebeesten owners: Gaat jullie kat wel eens op je schouder zitten? (en dan ook echt op maar een schouder?)
Ons nol doet dat de laatste tijd steeds vaker namelijk....
Beest is 60 cm lang van nek tot staart en mijn schouder...15 cm ? ongeveer)
Ah, geef de jongen een gulden.quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dag ventjeHeb je al kerstvakantie?
Goed rapport?
Ja lief hequote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi hoor.![]()
En wat een lieve bloemetjes op je riem.
Keuken+apparatuur = geweldig.
Ja Oma, alleen maar negens en tienenquote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dag ventjeHeb je al kerstvakantie?
Goed rapport?
Een Rijksdaalderquote:
Ik heb vanavond besloten dat die van mij ok maar 7 kilometer gaat klunen ipv 45. En mijn ingesneeuwde afspraak was er blij mee.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net 7 kilometer geloof ik. En uiteraard kluunt de auto, maar door mij aangemoedigd
quote:[..]
JonkiesMet nog een heel leven voor zich
Met nog de spanning van het jagen en veroveren
Met de spijt achteraf
Eens, ristrettoquote:
Dat moet je opa Subtle vragen. Die heeft hem voor me uitgezocht.quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vraag: hoeveel grijstinten geeft jouw tv weer
Heeft hij zo goed zijn best gedaan?quote:
Ja ik!quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, bezoek is weg, kijkt dr nog iemand californication???
Nope. Ik kijk naar ziektes van het mannelijk leidingwerk.quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, bezoek is weg, kijkt dr nog iemand californication???
Ook prettigquote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, Pluim doet dat. Die is geen 60cm, maar wel 6 kg
Daar gaat Californication ook vaak over heurquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Ik kijk naar ziektes van het mannelijk leidingwerk.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Ook prettig
@Goodbye : dat doen ze hier ook wel , meestal tijdens het eten ...Zo dicht mogelijk met de kop langs de mond komen om als er een lepel of vork voorbij komt ....proberen iets te scoren (lukt ze nooit hier )
Maar tis nu gewoon op tvquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik!
NIET SPOILEN!!!!!! PLEASE!!!!!! IK LOOP ACHTER
[ afbeelding ]
Ik zet net de tv aan. Mag jij raden wat ik zagquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Nope. Ik kijk naar ziektes van het mannelijk leidingwerk.
Uhm.. Als je een meisje kan vinden die je 20/30 euro geeft voor een jaar abo op de elle..quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil er ook een![]()
mijn ouders zijn alllebei pro-senseo![]()
en zoveel geld voor een koffiezetterd...
mja, ik zal er toch aan meoten geloven
quote:Zeilmeisje Laura Dekker is weer boven water. De Raad voor de Kinderbescherming heeft zojuist gemeld dat het 14-jarige meisje door de politie is aangetroffen op Sint Maarten, in het Caribisch gebied. Er wordt geprobeerd om haar zo snel mogelijk weer terug in Nederland te krijgen, waar passende opvang voor haar wordt gezocht.
Laura Dekker werd sinds donderdag vermist. Ze had daarvoor nog 3500 euro opgenomen. Laura Dekker wilde solo de wereld rondzeilen. Onlangs werd ze echter onder toezicht gesteld door de rechter, zodat ze niet kon vertrekken. Volgens haar woordvoerster is ze daarna in een 'negatieve spiraal' geraakt.
wij hebben een oudere versie van deze :quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil er ook een![]()
mijn ouders zijn alllebei pro-senseo![]()
en zoveel geld voor een koffiezetterd...
mja, ik zal er toch aan moeten geloven
quote:
Geen tv????quote:
Trusten en succes morgen!quote:
Helleuw.quote:Op zondag 20 december 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zet net de tv aan. Mag jij raden wat ik zag
Truste!quote:
Die komt er wel.quote:
ik ken geen meiden die de elle lezenquote:Op zondag 20 december 2009 22:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. Als je een meisje kan vinden die je 20/30 euro geeft voor een jaar abo op de elle..
Betaal jij nog 60/70 voor le cube!
Oh als de bus niet komt komt de Cadillac, ik heb t allemaal onder controlequote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij ook!
En Greys ook met d'r dinkytoy
En oh-oh met de bus uiteraard
Of geef hem aan je moeder of zo. Of hou hem zelf en lees hem voor tipsquote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken geen meiden die de elle lezen![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken geen meiden die de elle lezen![]()
wat precies heb ik aan de tips in de ellequote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Of geef hem aan je moeder of zo. Of hou hem zelf en lees hem voor tips!!!
quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
Update... het muisje dat ik vanochtend heb gevangen is vanmiddag overleden in het nieuwe huisje. Ik had twee oude fleece vesten op de bodem van een groot aquarium gelegd, en een bak met water en twee bruine broodjes... hij heeft er nog van geknabbeld, maar ik vond 'm vanmiddag dood in een warm holletje
hartaanval ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
Update... het muisje dat ik vanochtend heb gevangen is vanmiddag overleden in het nieuwe huisje. Ik had twee oude fleece vesten op de bodem van een groot aquarium gelegd, en een bak met water en twee bruine broodjes... hij heeft er nog van geknabbeld, maar ik vond 'm vanmiddag dood in een warm holletje
Ik denk van de stress. Muisjes kunnen een hartstiltstand krijgen van te veel stressquote:
Ow, wat jammer.quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
Als je dat bij de verwerking helpt moet je dat doen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga morgen een uitgebreid in memoriam topic voor 'm openen, inclusief filmpjes van de eerst ontmoeting, onze leuke tijd samen, en de intrede in het nieuwe huisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ga je morgen een poging wagen richting Eindhoven te glibberen?quote:
Voor de feestdagen of zoquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat precies heb ik aan de tips in de elle
En wat moeten de zesjes dan?quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Steeds meer zevens in het topic terwijl dat achtjes gaan slapen!
quote:
Nee ik heb al teveel afleveringen gemistquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Welterusten allemaal![]()
Greys, kijk je naar Hank?
Die mogen met de zevens meedoen.quote:
ja, en ik blijf maar compenseren voor die na-sesamstraat-naar-bed-typesquote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Steeds meer zevens in het topic terwijl dat achtjes gaan slapen!
Tis toch gewoon leuk hoorquote:Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik heb al teveel afleveringen gemist
Held.quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en ik blijf maar compenseren voor die na-sesamstraat-naar-bed-types
Nouja als je na sesamstraat direct naar bed gaat ben je wel hastikke uitgerust natuurlijk morgenochtend tussen 8 en 9quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en ik blijf maar compenseren voor die na-sesamstraat-naar-bed-types
Hijs t uit aan het maken met zn drie scharrels maar het loopt niet zo lekkerquote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
'Ik wil in je voortuintje kamperen'
(Toch nog even gezapt naar Hank).
Het bliksemt en onweert hier nu, én het sneeuwt!
Wat is dit voor gekkenwerk?
oh ik dacht tips als met wat vul ik het beste mijn bh ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Voor de feestdagen of zoHoe dek je feestelijk de tafel?
waarop overigens het antwoord duidelijk " tetten" isquote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik dacht tips als met wat vul ik het beste mijn bh ofzo
quote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zég me dat Runkle niet met dat fossiel naar bed gaat.
Please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Moet je even deze site in de gaten houden: vluchtinfo Weezequote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me trouwens af of mijn moeder en man morgen wel kunnen landen. Ik geloof dat ze vliegen op Weeze in Duitsland. En daarna moeten ze dan met de auto
Dat is niet ver naar Nijmegen, maar ver genoeg om niet te kunnen rijden. Joel zou de 23ste daarheen gaan en op tweede kerstdag mee terugrijden met hen hierheen, maar dat zie ik nu even niet gebeuren. We hebben nieteens een idee hoe hij morgen op school komt.
Ze hebben vast ook leuke tips voor krullenquote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik dacht tips als met wat vul ik het beste mijn bh ofzo
oh die ouwe, ? ja!quote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zég me dat Runkle niet met dat fossiel naar bed gaat.
Please
Jij woont op een rare plaats.quote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
'Ik wil in je voortuintje kamperen'
(Toch nog even gezapt naar Hank).
Dat was geen spoiler hoor, het was een vraag, want ik weet het niet namelijkquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh die ouwe, ? ja!![]()
ik volg de serie niet ik lul maar wat
Omgeving Rotterdam heeft sneeuw en onweer, heel apart!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je even deze site in de gaten houden: vluchtinfo Weeze
Lastig he, die sneeuw. Nadat een hoop mensen (inclusief mij) hier stonden tezijn we daar wel allemaal van genezen.
Ok! Maar ik loop echt heeeeel erg achter, S02E04 oid!quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was geen spoiler hoor, het was een vraag, want ik weet het niet namelijk
Graag gedaan! (niet dat het er nu hoopvol uitziet daar)quote:
ik zit wat, 20 km verderop? en ik heb niks hierquote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met de vluchten morgen!quote:
Vanmiddag zei ook al iemand dat hier geloof ik.quote:Op zondag 20 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam heeft sneeuw en onweer, heel apart!
Maar ik zag Re net posten dat het in Amsterdam ook onweerde en bliksemde, maar geen sneeuw.
Uhm... Nou het is echt de enige serie die ik leuk vind en ik vind hem zo leuk dat ik er langzaam mee doe. En ja, vooral voor het verhaalquote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
P.F, Californication kijk je toch niet om de verhaallijn maar om de grappen?
( en om DD naked ?)
Heeft Joel geen kerstvakantie?quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me trouwens af of mijn moeder en man morgen wel kunnen landen. Ik geloof dat ze vliegen op Weeze in Duitsland. En daarna moeten ze dan met de auto
Dat is niet ver naar Nijmegen, maar ver genoeg om niet te kunnen rijden. Joel zou de 23ste daarheen gaan en op tweede kerstdag mee terugrijden met hen hierheen, maar dat zie ik nu even niet gebeuren. We hebben nieteens een idee hoe hij morgen op school komt.
Geen sneeuw ook?quote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zit wat, 20 km verderop? en ik heb niks hier
Never!quote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pfieuw. *opgelucht ademhaal*
Dacht even dat ik buiten de boot viel.
Maar je hebt toch geen tv?quote:Op zondag 20 december 2009 23:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm... Nou het is echt de enige serie die ik leuk vind en ik vind hem zo leuk dat ik er langzaam mee doe. En ja, vooral voor het verhaal!! Ik doe m'n ogen zelfs dicht bij reclame over Cali!
quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef ElisaB het volgende:
Geen sneeuw, geen wind, geen donder, geen bliksem. Wel een 6!
Wel tv, geen abbo.quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je hebt toch geen tv?
En het is nogal lastig om spoilers te ontwijken als het gewoon al uitgezonden is op tv.
Maar we zullen het proberen dan
Boooooh nie meer over Hank hyperenquote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is nogal lastig om spoilers te ontwijken als het gewoon al uitgezonden is op tv.
Oh ja, maar hoe kan ze de serie dan volgen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, die kon ik echt niet laten liggen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Geen abonnement alleen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, die kon ik echt niet laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Wel van school maar niet voor zijn stageproductie, waarvoor hij ook op de schoollocatie moet zijnquote:
Ja maar wat betekent dat dan? Ik snap het nietquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb in mijn kamer wel een tv - geen abonnement.quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wat betekent dat dan? Ik snap het niet
Dan kan je alleen Ned. 1, 2 en 3 kijken ofzo?
Hoe kan je dan een Comedy Central serie volgen, zij het vertraagd? Op internet alleen?
Met alleen een decoder ontvang je Ned 1, 2 en 3 en de lokale omroep. Voor meer zender moet je betalen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wat betekent dat dan? Ik snap het niet
Dan kan je alleen Ned. 1, 2 en 3 kijken ofzo?
Hoe kan je dan een Comedy Central serie volgen, zij het vertraagd? Op internet alleen?
quote:Op zondag 20 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Voor 20 euro heb je zo'n tweedehands decoder via V&A of MP, kun je iig wat ontvangen. Ook handig bij nood en rampenquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Maar internet en tv is nu toch bijna altijd samen?
Ga je ook geen abo nemen dan?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Truste Cat
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Internet zat bij dit huis - tv niet..quote:Op zondag 20 december 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Maar internet en tv is nu toch bijna altijd samen?
Ga je ook geen abo nemen dan?
![]()
quote:Hang je die dan aan je container???
( Groucho Marx )![]()
Ik las: Ik denk dat ik maar een hotel neem.quote:
Wilde nog zeggen: is een abo op televiesie niet goedkoper
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Dat wil hij vast niet missen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel van school maar niet voor zijn stageproductie, waarvoor hij ook op de schoollocatie moet zijn
Heb je al een idee hoe hij daar gaat komen?Freestyle![]()
Das wel heel bizar voor studentenwoningen toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Slaap lekker Catjequote:Op zondag 20 december 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Deze zeven gaat haar bedje opzoeken.
Truste!Whoehoehoeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik las: Ik denk dat ik maar een hotel neem.
Wilde nog zeggen: is een abo op televiesie niet goedkoper
Oh my, echt veel bliksem hier nu. En de sneeuw die horizontaal vliegt ivm harde wind.
Zou de deur nog open kunnen morgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Waar andersquote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hang je die dan aan je container???
Of ik zet hem op het dak
![]()
![]()
En jij ligt nog niet klappertandend achter de bank? Cool babequote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Oh my, echt veel bliksem hier nu. En de sneeuw die horizontaal vliegt ivm harde wind.
Ik heb geen idee eingelijk!quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel heel bizar voor studentenwoningen toch?
![]()
hoe krijg je het voor elkaar in een storm te zitten, terwijl het hier windstil isquote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker Catje
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeeee
🐙![]()
Ik ben zo blij dat ik niet meer naar buiten hoef vanavond![]()
Chico had nog gebikkeld trouwens, we waren om 17,00 ff een xtra rondje gegaan met de hondjes van mn vriendin , zij en ik, haar man en kind bleven binnen, dus ik had Chico lekker laten slapen op de bank.
Komen we terug ( heel snel, want die grote stoere kale Bink van haar liep gewoon te jammeren van ellende, die wilde heul niet lekker met Billy rennen op het plein hier achter zoals we in gedachten hadden ) wilde Chico persé ook nog een rondje.
Dus ik snel met hem en Karel, Chico in een hemdje, beide zonder riem.
Vond ie t ineens leuk en ging ie uitgebreid rondhupsen en plassen en poepen![]()
Malloot.
En hij wilde nog twee keer in zn uppie het balkon op om te plassen, door die hoge sneeuw heen.
Volgens mij wordt ie echt seniel nu
( Groucho Marx )![]()
Ik ben niet alleen thuis, dat scheelt al de helftquote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij ligt nog niet klappertandend achter de bank? Cool babe
En de tv staat vrij hard. Het engste vind ik als de donder hard is, echt dat krakende.
En nu hoor je de donder amper, maar flinke flitsen!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik zou het bijna ff gauw voor je gaan filmen buitenquote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar in een storm te zitten, terwijl het hier windstil is
Lees maar in DE, daar roepen ze uit Rotterdam-Zuid ook dat het hard waait!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
![]()
Moet den tv niet uit voor den bliksem???
( Groucho Marx )![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet meer naar buiten hoef vanavond![]()
Chico had nog gebikkeld trouwens, we waren om 17,00 ff een xtra rondje gegaan met de hondjes van mn vriendin , zij en ik, haar man en kind bleven binnen, dus ik had Chico lekker laten slapen op de bank.
Komen we terug ( heel snel, want die grote stoere kale Bink van haar liep gewoon te jammeren van ellende, die wilde heul niet lekker met Billy rennen op het plein hier achter zoals we in gedachten hadden ) wilde Chico persé ook nog een rondje.
Dus ik snel met hem en Karel, Chico in een hemdje, beide zonder riem.
Vond ie t ineens leuk en ging ie uitgebreid rondhupsen en plassen en poepen![]()
Malloot.
En hij wilde nog twee keer in zn uppie het balkon op om te plassen, door die hoge sneeuw heen.
Volgens mij wordt ie echt seniel nuseniele hondjes
![]()
![]()
Oh-oh, hebben jouw nakies met de pluimen aan hun pootjes geen last van die sneeuwklompjes?
Elke keer als Bink buiten is wezen plassen staat ze daarna heel demonstratief met haar tanden de sneeuwklonters uit haar poten te trekken. Maar dat lukt niet en dan doe ik het onder de warme kraan even laten smelten. Maar heel die poten zitten vol met echt grote sneeuwklonten dan en ook onder haar buik.
Bij jouw hondjes ook?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet alleen thuis, dat scheelt al de helft
En de tv staat vrij hard. Het engste vind ik als de donder hard is, echt dat krakende.
En nu hoor je de donder amper, maar flinke flitsen!
Even goed vind ik het cool
ik ga voor de zekerheid nog even buiten kijken, weirdquote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het bijna ff gauw voor je gaan filmen buiten
Lees maar in DE, daar roepen ze uit Rotterdam-Zuid ook dat het hard waait!
🐙![]()
Dat vroeg ik net ook, de laptops zitten ook nog in de stroom.quote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Moet den tv niet uit voor den bliksem???
Maar Heer G zegt dat het nog verderop is omdat we de donder nog amper horen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Uiteindelijk zijn we wel 5 keer de sneeuw in geweest vandaag met zn allen.quote:
![]()
Weeds is echt een rare serie trouwens
( Groucho Marx )![]()
Hij denkt dat hij er op de fiets best wel zal komen. Vanochtend heeft hij dat ook gedaan. Gewoon op de weg gefietst aangezien er toch geen auto reed. Ik vind dat eng, maar we kunnen hem ook niet wegbrengen met de auto. Geen idee hoe we die uberhaupt van de parkeerplaats kunnen krijgenquote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat wil hij vast niet missen.
Heb je al een idee hoe hij daar gaat komen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
Bestaan er geen slofjes voor hondjes?quote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, hebben jouw nakies met de pluimen aan hun pootjes geen last van die sneeuwklompjes?
Elke keer als Bink buiten is wezen plassen staat ze daarna heel demonstratief met haar tanden de sneeuwklonters uit haar poten te trekken. Maar dat lukt niet en dan doe ik het onder de warme kraan even laten smelten. Maar heel die poten zitten vol met echt grote sneeuwklonten dan en ook onder haar buik.
Bij jouw hondjes ook?
Freestyle![]()
Ja Bil, Chico heeft niet zo veel sok, dus daar blijft ook niks in hangen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Bij jouw hondjes ook?
Maar Bil die rent en springt ze dr wel uit in de gangen hier voor we mijn huis binnen gaan
( Groucho Marx )![]()
Ja dies meesterlijk hequote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Non, ik moet steeds weer lachen om je UI
( Groucho Marx )![]()
Dat kon nog wel eens lastig worden dat laatste, inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij er op de fiets best wel zal komen. Vanochtend heeft hij dat ook gedaan. Gewoon op de weg gefietst aangezien er toch geen auto reed. Ik vind dat eng, maar we kunnen hem ook niet wegbrengen met de auto. Geen idee hoe we die uberhaupt van de parkeerplaats kunnen krijgen
Zelfs als je hem uitgraaft ligt er verderop wel weer sneeuw waar je amper/niet door komt.
Of is het vlakbij je parkeerplaats al gestrooid/geschoven?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 23:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bestaan er geen slofjes voor hondjes?
🐙![]()
Jawel!quote:Op zondag 20 december 2009 23:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bestaan er geen slofjes voor hondjes?Rubberen slofjes, voor hondjes die mee gaan met wintersport enzo
Maar die heb ik dus nietVroeg net nog aan Bink of ze mini-Uggjes wilde, maar ze antwoordde alleen met *rrrrrrrrrrrrronk rochel snurk*
Chico zn schoenen zijn er trouwens nog steeds niet.
Maar die zullen niet gaan passen ook vrees ik
( Groucho Marx )![]()
Chico wil uuuuuuugs.quote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel!Rubberen slofjes, voor hondjes die mee gaan met wintersport enzo
Maar die heb ik dus nietVroeg net nog aan Bink of ze mini-Uggjes wilde, maar ze antwoordde alleen met *rrrrrrrrrrrrronk rochel snurk*
Dat roept ie al jaren![]()
( Groucho Marx )![]()
De wind is hier ook alweer gaan liggen nu!quote:Op zondag 20 december 2009 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
JA ik zag de takken van de treurwilg voor de deur eventjes licht bewegen, maar geen sneeuw
Heb jij ook helemaal geen bliksem? Dat zou jij toch ook moeten zien, dat kan haast niet anders.
Nok, jij ook geen flitsen?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Kareltje wilde straks wel weer even op het balkon. Die vindt de sneeuw geweldig. Maar hij ging er wel heel raar van lopen. Met wijde pootjes en dan met de achterpootjes in de voetstap van de voorpootjes stappenKay kwam er ook bij en die zorgde ervoor dat ze in Karels voetstappen kon stappen. Zag er heel apart uit.
@ Mr. S: gecondoleerd met het verlies van Mrs. MouseUmuntu Ngumuntu Ngabantu
Jemig, lastig.quote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij er op de fiets best wel zal komen. Vanochtend heeft hij dat ook gedaan. Gewoon op de weg gefietst aangezien er toch geen auto reed. Ik vind dat eng, maar we kunnen hem ook niet wegbrengen met de auto. Geen idee hoe we die uberhaupt van de parkeerplaats kunnen krijgen
Maar waarschijnlijk zullen wij er ons drukker om maken dan de 16-jarigen zelf.
Hier ook zo een die zonder mopperen door weer en wind fietst.
Freestyle![]()
Fokster van Billy was vandaag trouwens met de slee achter de auto aan, samen met dr peruaanse naakthond, die twee pakken aan had en schoenen
( Groucho Marx )![]()
gezelliequote:Op zondag 20 december 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we wel 5 keer de sneeuw in geweest vandaag met zn allen.
![]()
Weeds is echt een rare serie trouwens![]()
Hier vinden ze het heerlijk in de sneeuw het liefst de heeeeele dag, het hadden vast eigenlijk huskys moeten zijn. Ze trekken ook onwijs graag de slee, kei hard, de kindjes moeten zich echt goed vast houden![]()
Weeds heb ik maar 1 of 2x gezien, vond er geen hol aan![]()
Ja he Greys ik ook![]()
![]()
Die hadden we straks al en nu af en toe. Het wisselt om de 10 minuten. Windstil en geen sneeuw het ene moment en sneeuw, wind en bliksem het volgende moment.quote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
De wind is hier ook alweer gaan liggen nu!
Heb jij ook helemaal geen bliksem? Dat zou jij toch ook moeten zien, dat kan haast niet anders.
Nok, jij ook geen flitsen?Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Zij is de slimstequote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef nokwanda het volgende:
Kareltje wilde straks wel weer even op het balkon. Die vindt de sneeuw geweldig. Maar hij ging er wel heel raar van lopen. Met wijde pootjes en dan met de achterpootjes in de voetstap van de voorpootjes stappenKay kwam er ook bij en die zorgde ervoor dat ze in Karels voetstappen kon stappen. Zag er heel apart uit.
@ Mr. S: gecondoleerd met het verlies van Mrs. Mouse
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
helemaal nopquote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
De wind is hier ook alweer gaan liggen nu!
Nok, jij ook geen flitsen?
🐙![]()
Volgens mij zal ze dat best tof gaan vinden.quote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel!Rubberen slofjes, voor hondjes die mee gaan met wintersport enzo
Freestyle![]()
Hij niet misschien. Maar die stageproductie is wel een dansproductie. Nogal lastig als je erg hard valt. Maar goed.... we kijken morgen wel hoe het dan is.quote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jemig, lastig.
Maar waarschijnlijk zullen wij er ons drukker om maken dan de 16-jarigen zelf.
Hier ook zo een die zonder mopperen door weer en wind fietst.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
quote:Zij en Bijoux samen bedenken alle slimme trucjes meestal als eerste.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Jij woont toch in de Zwabbert-regio?quote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die hadden we straks al en nu af en toe. Het wisselt om de 10 minuten. Windstil en geen sneeuw het ene moment en sneeuw, wind en bliksem het volgende moment.
Hoe kan hij nou helemaal geen bliksem hebben
Zie je wel, hoe kan het ook anders.quote:Op zondag 20 december 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zij en Bijoux samen bedenken alle slimme trucjes meestal als eerste.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik ga X-Files kijken nog, truste allemaal
( Groucho Marx )![]()
't Is helemaal stil hier. Geen bliksem, geen donder, geen sneeuw, geen wind.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Volgens mij gaat ze dan lopen als een krabje, zijwaarts met de benen wijdquote:Op zondag 20 december 2009 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij zal ze dat best tof gaan vinden.
Ze heeft wel een winterdekje, bijna nooit opgehad, maar morgen toch maar doen. Het is al een oldtimertje natuurlijk, een longontsteking kunnen we niet hebben!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
mijn positieve karma verdrijft alle stormen uit maassluisquote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij woont toch in de Zwabbert-regio?
🐙![]()
Trusten.quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga X-Files kijken nog, truste allemaalI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Zitten nog een paar rotdurpen tussenquote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij woont toch in de Zwabbert-regio?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
alleen vlaardinges hoorquote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zitten nog een paar rotdurpen tussen
🐙![]()
Misschien moet ie zijn haar even uit zijn ogen halenquote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zitten nog een paar rotdurpen tussen
quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie je wel, hoe kan het ook anders.what's in a name
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Beter safe dan sorry in Bink haar geval.quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze dan lopen als een krabje, zijwaarts met de benen wijd
Ze heeft wel een winterdekje, bijna nooit opgehad, maar morgen toch maar doen. Het is al een oldtimertje natuurlijk, een longontsteking kunnen we niet hebben!
Freestyle![]()
Die tellen voor 3 (mijn man is een vlaardingerquote:)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Stom kindquote:Umuntu Ngumuntu Ngabantu
ik ben een halfbloedje, half vlaardinger, half schiedammerquote:Op zondag 20 december 2009 23:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die tellen voor 3 (mijn man is een vlaardinger)
🐙![]()
Halve haringkop halve jeneverneus... Ben ik effe blij dat ik een importbruidje benquote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben een halfbloedje, half vlaardinger, half schiedammer![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Ik wil naar bedje toe. Lekker slapen in mijn warme holletje![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
geen van de twee is zo erg als de optie die had kunnen zijn, ik had een geboren sluizer kunnen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Halve haringkop halve jeneverneus... Ben ik effe blij dat ik een importbruidje ben![]()
![]()
![]()
*huivert*🐙![]()
Welterusten Nokwanda.quote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil naar bedje toe. Lekker slapen in mijn warme holletje![]()
Freestyle![]()
mwah...quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
kom help mee de 8jes te verdedigen
ik hou altijd wel van zeventjes eigenlijk...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
overlopertquote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah...
ik hou altijd wel van zeventjes eigenlijk...
🐙![]()
vooral oudere mannen...quote:![]()
Niet dat dat zou helpen, in de layout die ik gebruik zie je plaatjes dwars door de spoiler heen.quote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kun je zulke foto's voortaan niet onder spoilers zetten ofzo?![]()
Freestyle![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 00:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten Nonneke.
En hoi Tombolafan.![]()
Surveillance_Fiets hier nog gesignaleerd trouwens?
ik wil je bubbeltje niet barsten hoor, maar hij is 6 jaar jongerquote:Op maandag 21 december 2009 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
🐙![]()
niks als je het bent lijkt me... maar hoe oud je ook bent, het is nooit leuk 10 jaar ouder geschat te worden...quote:Op maandag 21 december 2009 00:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En wat is er mis met 37 zijn dan?
Hoezo? Wat moet je met die driewieler?quote:Op maandag 21 december 2009 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Freestyle![]()
af en toe een jong blaadje...quote:Op maandag 21 december 2009 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil je bubbeltje niet barsten hoor, maar hij is 6 jaar jonger
Hij komt elke avond hier net doen alsof ie naar me toe komt voor een wilde nacht en ik lig al nachten alleen...quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoezo? Wat moet je met die driewieler?
Misschien heeft hij het juiste adres niet en staat hij nu bij een van je leuke buurvrouwen aan de deur?quote:Op maandag 21 december 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij komt elke avond hier net doen alsof ie naar me toe komt voor een wilde nacht en ik lig al nachten alleen...
Freestyle![]()
eerlijk, en al die oude mannen hebben geen interesse?quote:Op maandag 21 december 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij komt elke avond hier net doen alsof ie naar me toe komt voor een wilde nacht en ik lig al nachten alleen...
of komen ze de trap niet op met hun rollator
🐙![]()
Nou, als ie daar naar binnen gaat dan hoef ik hem niet meer hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het juiste adres niet en staat hij nu bij een van je leuke buurvrouwen aan de deur?![]()
Ze zijn allemaal eeeeeeeh oud en/of lelijk nl...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik heb geen trap!quote:Op maandag 21 december 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk, en al die oude mannen hebben geen interesse?
of komen ze de trap niet op met hun rollator![]()
En ik val niet op ALLE oudere mannen hoor!
In voor het einde van het topic![]()
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
pfffffffff
ik ben moe!!! Maar ik wil pas in het volgende topic naar bed
quote:Op maandag 21 december 2009 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat voor scusi?
edit: oh wacht dat ja![]()
![]()
Maar ik snapte hem iig...quote:
Mmm, hoop dat je moeder en man goed aankomen!quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef nokwanda het volgende:
J kan natuurlijk een dagje niet naar school.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Kom wat later binnen....iets te enthousiast bezig geweest met schoonmaken vanmiddag en de diepvriezer nakijken of er nog genoeg vlees was voor het gourmetten voor de Kerst....handjes deden niets meer.....dus maar even een flink aantal uren verplicht op de bank voor me uit staren (OK met de TV aan
)
Optimist tot in de kist
quote:Op zondag 20 december 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen kabel hier, komt er ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pagan heeft net wel het tweede seizoen Californication wel gewonnen, Geweldige serie.
Nu gaan we slapen, Pagan word sjaggo,....![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Geen kabel hier, komt er ook niet
Pagan heeft net wel het tweede seizoen Californication wel gewonnen, Geweldige serie.
Nu gaan we slapen, Pagan word sjaggo,....![]()
🐙![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 00:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hoi Trovey.
Ik ben er nog eventjes.
en voor de slaperds
Optimist tot in de kist
Zwaaiarmpjequote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Optimist tot in de kist
aaaahhh koudquote:Op maandag 21 december 2009 00:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je de foto van een van mijn katermannen in de sneeuw gezien vanmiddag?
[ afbeelding ]
🐙![]()
Volgens mij heeft hij van dat koude niet zo'n last.quote:
Het is meer dat nat waar hij niet dol op is.
Freestyle![]()
Nee maar ik krijg nog een kansquote:Op maandag 21 december 2009 00:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je de foto van een van mijn katermannen in de sneeuw gezien vanmiddag?
[ afbeelding ]
....leuke foto
....ben bang dat ik als ik hier de balkondeur openzet ik niet eens de kans krijg om een foto te maken....zo snel zijn ze weer binnen
...springen ze op het oppottafeltje om even naar buiten te kijken...meteen tot de buik in de sneeuw
Optimist tot in de kist
quote:Op maandag 21 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee maar ik krijg nog een kans....leuke foto
....ben bang dat ik als ik hier de balkondeur openzet ik niet eens de kans krijg om een foto te maken....zo snel zijn ze weer binnen
...springen ze op het oppottafeltje om even naar buiten te kijken...meteen tot de buik in de sneeuw
Hier vinden ze het toch wel spannend, ook al zijn ze het helemaal niet gewend.
Maar ze zijn nu wel sneller binnen dan anders.
Freestyle
Forum Opties Forumhop: Hop naar: