quote:
Gelukt hoorquote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
klak
edit:
demmit ik wilde 251 van cat stelen![]()
Jah, feli en zo.quote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
klak
edit:
demmit ik wilde 251 van cat stelen![]()
Nu is het wel zo dat op pagina 2, 3 en 4 hele nuttige posts staan.quote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik was even in de war, want in F&F staan het aantal reacties excl de op
in het topic gaat de nummering incl de op
quote:
Knullie.quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
zwabber, traditionele buzzkills sinds 1989
quote:Op zondag 20 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knullie.Als je geen 7 in je geboortejaar hebt staan moet je je uit grotemensenzaken houden.
1987 mag wel heur.quote:
[..]
Knullie.Als je geen 7 in je geboortejaar hebt staan moet je je uit grotemensenzaken houden.
[..]
[..]
Okay, dan ben ik vanaf nu een jaar ouder.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Aw...... niet boos doen allemaal.![]()
*deelt warme choco met amaretto en slagroom uit*
verbeterd het record van gisterenquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Binnen 10 tellen halve SC tegen je
Best knap he?quote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Binnen 10 tellen halve SC tegen je
Ah, jij komt ook uit dat geweldig jaar merk ik al?quote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik vanaf nu een jaar ouder.
oh god moet je de geriatrische afdeling er weer bij betrekkenquote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Zit ik hier nu alleen met jonkies?![]()
Greys!
Ing!
MrS!
Haaaaaalp!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was ik 17 en zat op de havoquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, jij komt ook uit dat geweldig jaar merk ik al?![]()
1988 FTW!
Waarom roep je mij dan? Ik ben ook een jonkiequote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Greys!
Ing!
MrS!
Haaaaaalp!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg!quote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god moet je de geriatrische afdeling er weer bij betrekken
Heb jij er geen 7 in?quote:Op zondag 20 december 2009 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom roep je mij dan? Ik ben ook een jonkie
Nok.quote:
quote:
COURGETTE!!!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nok.![]()
Help. Ik ben blijkbaar aan het rellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ingetje NegenenZeventigquote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij er geen 7 in?![]()
Oké, scheer je dan maar weer weg.![]()
Takkedingesssss!
1984 meldtquote:Op zondag 20 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snel gedaan!quote:
Ik ook, maar daar gaat het hier niet om. Denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ingetje NegenenZeventig![]()
Maar daarom ben ik nog wel jong van geest en lichaam
Wow! En daar hebben ze ook internet!?quote:
Ehhh....quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Greys!
Ing!
MrS!
Haaaaaalp!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hoop op een dagje vrij morgen wordt de grond in geboord door het feit dat het al 5 uur niet meer gesneeuwd heeftquote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhh, het sneeuwt alweer keihard
Steeds als ik hoop heb dat ik toch nog op het werk ga kunnen komen met een andere auto wordt de hoop weer de grond in geboordsneeuwd
Cat, jij ouwe () rellerrrrrttttttt!
Dat ben ik toch ook!quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sssst, voorlopig ben je dus een jonkie
Kun je de telefoon niet laten doorschakelen naar je huistel. oid?quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Steeds als ik hoop heb dat ik toch nog op het werk ga kunnen komen met een andere auto wordt de hoop weer de grond in geboordsneeuwd
Wil je meerellen? Jonkies genoeg voor ons allebei.quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Zesjes zijn zooooo 19... 60.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Greys relt heul niet met mijquote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je meerellen? Jonkies genoeg voor ons allebei.![]()
Heb je alweer sneeuw?Ik heb net even buiten gespiekt en het is nu hartstikke helder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |