Net 7 kilometer geloof ik. En uiteraard kluunt de auto, maar door mij aangemoedigdquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Hoe ver moet je klunen? En kluun jij of je auto?
Jonkiesquote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
Ja, teveel jonkies hier die geen 7 (of 6) in hun geboortedecennium hebben.
Time to set things right.
Eighties powerrrrquote:
Net op de snelweg was er -hagelbui - sneeuw -heeeel veel hagel - heeeel veel sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Ing, er is idd een collega die er wel is morgen en die best dichtbij het werk woont. Maar die kan niet morgen alles alleen doenEn telefoon doorschakelen heeft weinig zin, want ik heb thuis de gegevens allemaal niet die ik nodig heb morgen.
Maar morgen wel een uur eerder op en dan maar kijken of het lukt
[..]
Misschien moet die woordvoerder dat toch nog even herzien en hier uit het raam komen kijken
Mijnes ligt wel eens half op mijn schouder half op de leuning van de bankquote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoi
Ik dacht ik kom eens kijken hier
Heb btw ook meteen ff een vraag aan de poezebeesten owners: Gaat jullie kat wel eens op je schouder zitten? (en dan ook echt op maar een schouder?)
Ons nol doet dat de laatste tijd steeds vaker namelijk....
Beest is 60 cm lang van nek tot staart en mijn schouder...15 cm ? ongeveer)
Dag ventjequote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Yo ouwe stekkerdozen
Viel spass!quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
Het sneeuwt hier ook als een malle. Echt waar hebben we dat KNMI ook alweer voor![]()
Weinig trek om morgen een uur eerder op te gaan staan, dan gaat m'n wekker om 0530![]()
Sta wel gewoon rond 0615 op en nu zo ff scheren alvast e.d. en dan bed in. Zie het morgen wel of ik dan die vergadering van 08u haal... Het is normaal 20 minuutjes rijden
Mooi hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef P.F het volgende:
Dit is het vest:
[ afbeelding ]
Dit waren de foto's met het grote mooie fototoestel + te korte armen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze heb ik net gemaakt met mijn laptop
KIJK MIJN KEUKENTJE!!!!!!!!! ZIE JE!!! Spot de cocktail shaker! En de roze thermosfles! En het cocktailglas!! En de Nespresso!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yups, Pluim doet dat. Die is geen 60cm, maar wel 6 kgquote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef prupke het volgende:
Heb btw ook meteen ff een vraag aan de poezebeesten owners: Gaat jullie kat wel eens op je schouder zitten? (en dan ook echt op maar een schouder?)
Ons nol doet dat de laatste tijd steeds vaker namelijk....
Beest is 60 cm lang van nek tot staart en mijn schouder...15 cm ? ongeveer)
Ah, geef de jongen een gulden.quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dag ventjeHeb je al kerstvakantie?
Goed rapport?
Ja lief hequote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi hoor.![]()
En wat een lieve bloemetjes op je riem.
Keuken+apparatuur = geweldig.
Ja Oma, alleen maar negens en tienenquote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dag ventjeHeb je al kerstvakantie?
Goed rapport?
Een Rijksdaalderquote:
Ik heb vanavond besloten dat die van mij ok maar 7 kilometer gaat klunen ipv 45. En mijn ingesneeuwde afspraak was er blij mee.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net 7 kilometer geloof ik. En uiteraard kluunt de auto, maar door mij aangemoedigd
quote:[..]
JonkiesMet nog een heel leven voor zich
Met nog de spanning van het jagen en veroveren
Met de spijt achteraf
Eens, ristrettoquote:
Dat moet je opa Subtle vragen. Die heeft hem voor me uitgezocht.quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vraag: hoeveel grijstinten geeft jouw tv weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |