1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Nee, kerstvakantiequote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef hecoson het volgende:
hmm er komt nu alweer een grote storing over het land heen trekken ik ben benieuwd naar de ochtendspits morgen gaan we de 1000 km file halen
Als je ons va een linkje voorzag waar je die info vandaan haalt hoef je niet telkens als een soort Nostradamus de naderende ramp te komen melden.quote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef hecoson het volgende:
hmm er komt nu alweer een grote storing over het land heen trekken ik ben benieuwd naar de ochtendspits morgen gaan we de 1000 km file halen
EK winnaar, geboorte van Goodbye en Hara. Hoe kan dit jaar niet het beste zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, jij komt ook uit dat geweldig jaar merk ik al?![]()
1988 FTW!
Misschien moet die woordvoerder dat toch nog even herzien en hier uit het raam komen kijkenquote:AMSTERDAM - Het weeralarm is ingetrokken.
Het KNMI heeft dat zondagavond iets na half acht bekendgemaakt. De sneeuwbuien zijn via het zuid-oosten het land uitgetrokken, aldus een woordvoerder.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
je deed wel lang over het nieuwe topic, ouwe![]()
Natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow! En daar hebben ze ook internet!?![]()
Goed gedaan, blij dat je veilig bent gearriveerd.
Zie je nu wat een vervelend menneke het is?quote:
www.buienradar.nlquote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je ons va een linkje voorzag waar je die info vandaan haalt hoef je niet telkens als een soort Nostradamus de naderende ramp te komen melden.
Ik zou het niet weten, ik denk ook niet dat er mensen in dit topic ons kunnen tegensprekenquote:Op zondag 20 december 2009 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
EK winnaar, geboorte van Goodbye en Hara. Hoe kan dit jaar niet het beste zijn.
Ik zit nog te wachten op het moment dat je door een slotje heen post met zo'n postquote:
Hee ouwe!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op het moment dat je door een slotje heen post met zo'n post
Ja, hallo... ik ben wel blondt maar natuurlijk niet helemaal van gisterenquote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit nog te wachten op het moment dat je door een slotje heen post met zo'n post
Nee, ik niet, maar half Nederland. Dus ik hoop dat die niet die weg op gaan en ik door kan rijden schuiven.quote:
Truequote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik niet, maar half Nederland. Dus ik hoop dat die niet die weg op gaan en ik door kan rijden schuiven.
Ik wacht rustig afquote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, hallo... ik ben wel blondt maar natuurlijk niet helemaal van gisteren
Zal ik morgen naar kantoor klunen, of doe ik het niet. Moeilijke keuze
Showwwwww us the vest!quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef P.F het volgende:
Ik heb een nieuw vest! En hij is warm en tof!
Hoe ver moet je klunen? En kluun jij of je auto?quote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, hallo... ik ben wel blondt maar natuurlijk niet helemaal van gisteren
Zal ik morgen naar kantoor klunen, of doe ik het niet. Moeilijke keuze
Ja, teveel jonkies hier die geen 7 (of 6) in hun geboortedecennium hebben.quote:
Haaaahahahaha. En ik dacht net, ja dat vest hebben we al gezien toch?quote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Showwwwww us the vest!
(Ik las in Slank dat je graag hebt dat we dat vragen)
quote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Showwwwww us the vest!
(Ik las in Slank dat je graag hebt dat we dat vragen)
Je zou gek opkijkenquote:
Ik vind het altijd zo sneu om zelf niet te gaan. Want wedden dat er wel collega's zijn... We zullen morgen wel zienquote:Moet je dingen afmaken? Je bent toch eigen baas? Gewoon thuiswerken
Pic please. Met jou in het vest.quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef P.F het volgende:
Ik heb een nieuw vest! En hij is warm en tof!
Nouja, als je maar geen gevaarlijke dingen gaat doen om er te komen!quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou gek opkijken
[..]
Ik vind het altijd zo sneu om zelf niet te gaan. Want wedden dat er wel collega's zijn... We zullen morgen wel zien
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freestyle
Dag knul.quote:
Zeeeeeeeeeeeeeeven meldt!quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, teveel jonkies hier die geen 7 (of 6) in hun geboortedecennium hebben.
Time to set things right.
Hoiquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Hoi Noortje, doeg Noortje!![]()
En hoi Prupke!
Net 7 kilometer geloof ik. En uiteraard kluunt de auto, maar door mij aangemoedigdquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Hoe ver moet je klunen? En kluun jij of je auto?
Jonkiesquote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
Ja, teveel jonkies hier die geen 7 (of 6) in hun geboortedecennium hebben.
Time to set things right.
Eighties powerrrrquote:
Net op de snelweg was er -hagelbui - sneeuw -heeeel veel hagel - heeeel veel sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Ing, er is idd een collega die er wel is morgen en die best dichtbij het werk woont. Maar die kan niet morgen alles alleen doenEn telefoon doorschakelen heeft weinig zin, want ik heb thuis de gegevens allemaal niet die ik nodig heb morgen.
Maar morgen wel een uur eerder op en dan maar kijken of het lukt
[..]
Misschien moet die woordvoerder dat toch nog even herzien en hier uit het raam komen kijken
Mijnes ligt wel eens half op mijn schouder half op de leuning van de bankquote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoi
Ik dacht ik kom eens kijken hier
Heb btw ook meteen ff een vraag aan de poezebeesten owners: Gaat jullie kat wel eens op je schouder zitten? (en dan ook echt op maar een schouder?)
Ons nol doet dat de laatste tijd steeds vaker namelijk....
Beest is 60 cm lang van nek tot staart en mijn schouder...15 cm ? ongeveer)
Dag ventjequote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Yo ouwe stekkerdozen
Viel spass!quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
Het sneeuwt hier ook als een malle. Echt waar hebben we dat KNMI ook alweer voor![]()
Weinig trek om morgen een uur eerder op te gaan staan, dan gaat m'n wekker om 0530![]()
Sta wel gewoon rond 0615 op en nu zo ff scheren alvast e.d. en dan bed in. Zie het morgen wel of ik dan die vergadering van 08u haal... Het is normaal 20 minuutjes rijden
Mooi hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef P.F het volgende:
Dit is het vest:
[ afbeelding ]
Dit waren de foto's met het grote mooie fototoestel + te korte armen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze heb ik net gemaakt met mijn laptop
KIJK MIJN KEUKENTJE!!!!!!!!! ZIE JE!!! Spot de cocktail shaker! En de roze thermosfles! En het cocktailglas!! En de Nespresso!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yups, Pluim doet dat. Die is geen 60cm, maar wel 6 kgquote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef prupke het volgende:
Heb btw ook meteen ff een vraag aan de poezebeesten owners: Gaat jullie kat wel eens op je schouder zitten? (en dan ook echt op maar een schouder?)
Ons nol doet dat de laatste tijd steeds vaker namelijk....
Beest is 60 cm lang van nek tot staart en mijn schouder...15 cm ? ongeveer)
Ah, geef de jongen een gulden.quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dag ventjeHeb je al kerstvakantie?
Goed rapport?
Ja lief hequote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi hoor.![]()
En wat een lieve bloemetjes op je riem.
Keuken+apparatuur = geweldig.
Ja Oma, alleen maar negens en tienenquote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dag ventjeHeb je al kerstvakantie?
Goed rapport?
Een Rijksdaalderquote:
Ik heb vanavond besloten dat die van mij ok maar 7 kilometer gaat klunen ipv 45. En mijn ingesneeuwde afspraak was er blij mee.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net 7 kilometer geloof ik. En uiteraard kluunt de auto, maar door mij aangemoedigd
quote:[..]
JonkiesMet nog een heel leven voor zich
Met nog de spanning van het jagen en veroveren
Met de spijt achteraf
Eens, ristrettoquote:
Dat moet je opa Subtle vragen. Die heeft hem voor me uitgezocht.quote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vraag: hoeveel grijstinten geeft jouw tv weer
Heeft hij zo goed zijn best gedaan?quote:
Ja ik!quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, bezoek is weg, kijkt dr nog iemand californication???
Nope. Ik kijk naar ziektes van het mannelijk leidingwerk.quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, bezoek is weg, kijkt dr nog iemand californication???
Ook prettigquote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, Pluim doet dat. Die is geen 60cm, maar wel 6 kg
Daar gaat Californication ook vaak over heurquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Ik kijk naar ziektes van het mannelijk leidingwerk.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Ook prettig
@Goodbye : dat doen ze hier ook wel , meestal tijdens het eten ...Zo dicht mogelijk met de kop langs de mond komen om als er een lepel of vork voorbij komt ....proberen iets te scoren (lukt ze nooit hier )
Maar tis nu gewoon op tvquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik!
NIET SPOILEN!!!!!! PLEASE!!!!!! IK LOOP ACHTER
[ afbeelding ]
Ik zet net de tv aan. Mag jij raden wat ik zagquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Nope. Ik kijk naar ziektes van het mannelijk leidingwerk.
Uhm.. Als je een meisje kan vinden die je 20/30 euro geeft voor een jaar abo op de elle..quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil er ook een![]()
mijn ouders zijn alllebei pro-senseo![]()
en zoveel geld voor een koffiezetterd...
mja, ik zal er toch aan meoten geloven
quote:Zeilmeisje Laura Dekker is weer boven water. De Raad voor de Kinderbescherming heeft zojuist gemeld dat het 14-jarige meisje door de politie is aangetroffen op Sint Maarten, in het Caribisch gebied. Er wordt geprobeerd om haar zo snel mogelijk weer terug in Nederland te krijgen, waar passende opvang voor haar wordt gezocht.
Laura Dekker werd sinds donderdag vermist. Ze had daarvoor nog 3500 euro opgenomen. Laura Dekker wilde solo de wereld rondzeilen. Onlangs werd ze echter onder toezicht gesteld door de rechter, zodat ze niet kon vertrekken. Volgens haar woordvoerster is ze daarna in een 'negatieve spiraal' geraakt.
wij hebben een oudere versie van deze :quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil er ook een![]()
mijn ouders zijn alllebei pro-senseo![]()
en zoveel geld voor een koffiezetterd...
mja, ik zal er toch aan moeten geloven
quote:
Geen tv????quote:
Trusten en succes morgen!quote:
Helleuw.quote:Op zondag 20 december 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zet net de tv aan. Mag jij raden wat ik zag
Truste!quote:
Die komt er wel.quote:
ik ken geen meiden die de elle lezenquote:Op zondag 20 december 2009 22:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. Als je een meisje kan vinden die je 20/30 euro geeft voor een jaar abo op de elle..
Betaal jij nog 60/70 voor le cube!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |