Heeft hij zo goed zijn best gedaan?quote:
Ja ik!quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, bezoek is weg, kijkt dr nog iemand californication???
Nope. Ik kijk naar ziektes van het mannelijk leidingwerk.quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, bezoek is weg, kijkt dr nog iemand californication???
Ook prettigquote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, Pluim doet dat. Die is geen 60cm, maar wel 6 kg
Daar gaat Californication ook vaak over heurquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Ik kijk naar ziektes van het mannelijk leidingwerk.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Ook prettig
@Goodbye : dat doen ze hier ook wel , meestal tijdens het eten ...Zo dicht mogelijk met de kop langs de mond komen om als er een lepel of vork voorbij komt ....proberen iets te scoren (lukt ze nooit hier )
Maar tis nu gewoon op tvquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik!
NIET SPOILEN!!!!!! PLEASE!!!!!! IK LOOP ACHTER
[ afbeelding ]
Ik zet net de tv aan. Mag jij raden wat ik zagquote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Nope. Ik kijk naar ziektes van het mannelijk leidingwerk.
Uhm.. Als je een meisje kan vinden die je 20/30 euro geeft voor een jaar abo op de elle..quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil er ook een![]()
mijn ouders zijn alllebei pro-senseo![]()
en zoveel geld voor een koffiezetterd...
mja, ik zal er toch aan meoten geloven
quote:Zeilmeisje Laura Dekker is weer boven water. De Raad voor de Kinderbescherming heeft zojuist gemeld dat het 14-jarige meisje door de politie is aangetroffen op Sint Maarten, in het Caribisch gebied. Er wordt geprobeerd om haar zo snel mogelijk weer terug in Nederland te krijgen, waar passende opvang voor haar wordt gezocht.
Laura Dekker werd sinds donderdag vermist. Ze had daarvoor nog 3500 euro opgenomen. Laura Dekker wilde solo de wereld rondzeilen. Onlangs werd ze echter onder toezicht gesteld door de rechter, zodat ze niet kon vertrekken. Volgens haar woordvoerster is ze daarna in een 'negatieve spiraal' geraakt.
wij hebben een oudere versie van deze :quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil er ook een![]()
mijn ouders zijn alllebei pro-senseo![]()
en zoveel geld voor een koffiezetterd...
mja, ik zal er toch aan moeten geloven
quote:
Geen tv????quote:
Trusten en succes morgen!quote:
Helleuw.quote:Op zondag 20 december 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zet net de tv aan. Mag jij raden wat ik zag
Truste!quote:
Die komt er wel.quote:
ik ken geen meiden die de elle lezenquote:Op zondag 20 december 2009 22:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. Als je een meisje kan vinden die je 20/30 euro geeft voor een jaar abo op de elle..
Betaal jij nog 60/70 voor le cube!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |