ik zit wat, 20 km verderop? en ik heb niks hierquote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Het bliksemt en onweert hier nu, én het sneeuwt!
Wat is dit voor gekkenwerk?
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met de vluchten morgen!quote:
Vanmiddag zei ook al iemand dat hier geloof ik.quote:Op zondag 20 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam heeft sneeuw en onweer, heel apart!
Maar ik zag Re net posten dat het in Amsterdam ook onweerde en bliksemde, maar geen sneeuw.
Uhm... Nou het is echt de enige serie die ik leuk vind en ik vind hem zo leuk dat ik er langzaam mee doe. En ja, vooral voor het verhaalquote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
P.F, Californication kijk je toch niet om de verhaallijn maar om de grappen?
( en om DD naked ?)
Heeft Joel geen kerstvakantie?quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me trouwens af of mijn moeder en man morgen wel kunnen landen. Ik geloof dat ze vliegen op Weeze in Duitsland. En daarna moeten ze dan met de auto
Dat is niet ver naar Nijmegen, maar ver genoeg om niet te kunnen rijden. Joel zou de 23ste daarheen gaan en op tweede kerstdag mee terugrijden met hen hierheen, maar dat zie ik nu even niet gebeuren. We hebben nieteens een idee hoe hij morgen op school komt.
Geen sneeuw ook?quote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zit wat, 20 km verderop? en ik heb niks hier
Never!quote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pfieuw. *opgelucht ademhaal*
Dacht even dat ik buiten de boot viel.
Maar je hebt toch geen tv?quote:Op zondag 20 december 2009 23:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm... Nou het is echt de enige serie die ik leuk vind en ik vind hem zo leuk dat ik er langzaam mee doe. En ja, vooral voor het verhaal!! Ik doe m'n ogen zelfs dicht bij reclame over Cali!
quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef ElisaB het volgende:
Geen sneeuw, geen wind, geen donder, geen bliksem. Wel een 6!
Wel tv, geen abbo.quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je hebt toch geen tv?
En het is nogal lastig om spoilers te ontwijken als het gewoon al uitgezonden is op tv.
Maar we zullen het proberen dan
Boooooh nie meer over Hank hyperenquote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is nogal lastig om spoilers te ontwijken als het gewoon al uitgezonden is op tv.
Oh ja, maar hoe kan ze de serie dan volgen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, die kon ik echt niet laten liggen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Geen abonnement alleen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, die kon ik echt niet laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Wel van school maar niet voor zijn stageproductie, waarvoor hij ook op de schoollocatie moet zijnquote:
Ja maar wat betekent dat dan? Ik snap het nietquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb in mijn kamer wel een tv - geen abonnement.quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wat betekent dat dan? Ik snap het niet
Dan kan je alleen Ned. 1, 2 en 3 kijken ofzo?
Hoe kan je dan een Comedy Central serie volgen, zij het vertraagd? Op internet alleen?
Met alleen een decoder ontvang je Ned 1, 2 en 3 en de lokale omroep. Voor meer zender moet je betalen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wat betekent dat dan? Ik snap het niet
Dan kan je alleen Ned. 1, 2 en 3 kijken ofzo?
Hoe kan je dan een Comedy Central serie volgen, zij het vertraagd? Op internet alleen?
quote:Op zondag 20 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Forum Opties Forumhop: Hop naar: