Oh als de bus niet komt komt de Cadillac, ik heb t allemaal onder controlequote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij ook!
En Greys ook met d'r dinkytoy
En oh-oh met de bus uiteraard
Of geef hem aan je moeder of zo. Of hou hem zelf en lees hem voor tipsquote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken geen meiden die de elle lezen![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken geen meiden die de elle lezen![]()
wat precies heb ik aan de tips in de ellequote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Of geef hem aan je moeder of zo. Of hou hem zelf en lees hem voor tips!!!
quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
Update... het muisje dat ik vanochtend heb gevangen is vanmiddag overleden in het nieuwe huisje. Ik had twee oude fleece vesten op de bodem van een groot aquarium gelegd, en een bak met water en twee bruine broodjes... hij heeft er nog van geknabbeld, maar ik vond 'm vanmiddag dood in een warm holletje
hartaanval ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
Update... het muisje dat ik vanochtend heb gevangen is vanmiddag overleden in het nieuwe huisje. Ik had twee oude fleece vesten op de bodem van een groot aquarium gelegd, en een bak met water en twee bruine broodjes... hij heeft er nog van geknabbeld, maar ik vond 'm vanmiddag dood in een warm holletje
Ik denk van de stress. Muisjes kunnen een hartstiltstand krijgen van te veel stressquote:
Ow, wat jammer.quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
Als je dat bij de verwerking helpt moet je dat doen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga morgen een uitgebreid in memoriam topic voor 'm openen, inclusief filmpjes van de eerst ontmoeting, onze leuke tijd samen, en de intrede in het nieuwe huisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ga je morgen een poging wagen richting Eindhoven te glibberen?quote:
Voor de feestdagen of zoquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat precies heb ik aan de tips in de elle
En wat moeten de zesjes dan?quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Steeds meer zevens in het topic terwijl dat achtjes gaan slapen!
quote:
Nee ik heb al teveel afleveringen gemistquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Welterusten allemaal![]()
Greys, kijk je naar Hank?
Die mogen met de zevens meedoen.quote:
ja, en ik blijf maar compenseren voor die na-sesamstraat-naar-bed-typesquote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Steeds meer zevens in het topic terwijl dat achtjes gaan slapen!
Tis toch gewoon leuk hoorquote:Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik heb al teveel afleveringen gemist
Held.quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en ik blijf maar compenseren voor die na-sesamstraat-naar-bed-types
Nouja als je na sesamstraat direct naar bed gaat ben je wel hastikke uitgerust natuurlijk morgenochtend tussen 8 en 9quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en ik blijf maar compenseren voor die na-sesamstraat-naar-bed-types
Hijs t uit aan het maken met zn drie scharrels maar het loopt niet zo lekkerquote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
'Ik wil in je voortuintje kamperen'
(Toch nog even gezapt naar Hank).
Het bliksemt en onweert hier nu, én het sneeuwt!
Wat is dit voor gekkenwerk?
oh ik dacht tips als met wat vul ik het beste mijn bh ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Voor de feestdagen of zoHoe dek je feestelijk de tafel?
waarop overigens het antwoord duidelijk " tetten" isquote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik dacht tips als met wat vul ik het beste mijn bh ofzo
quote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zég me dat Runkle niet met dat fossiel naar bed gaat.
Please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Moet je even deze site in de gaten houden: vluchtinfo Weezequote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me trouwens af of mijn moeder en man morgen wel kunnen landen. Ik geloof dat ze vliegen op Weeze in Duitsland. En daarna moeten ze dan met de auto
Dat is niet ver naar Nijmegen, maar ver genoeg om niet te kunnen rijden. Joel zou de 23ste daarheen gaan en op tweede kerstdag mee terugrijden met hen hierheen, maar dat zie ik nu even niet gebeuren. We hebben nieteens een idee hoe hij morgen op school komt.
Ze hebben vast ook leuke tips voor krullenquote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik dacht tips als met wat vul ik het beste mijn bh ofzo
oh die ouwe, ? ja!quote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zég me dat Runkle niet met dat fossiel naar bed gaat.
Please
Jij woont op een rare plaats.quote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
'Ik wil in je voortuintje kamperen'
(Toch nog even gezapt naar Hank).
Het bliksemt en onweert hier nu, én het sneeuwt!
Wat is dit voor gekkenwerk?
Dat was geen spoiler hoor, het was een vraag, want ik weet het niet namelijkquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh die ouwe, ? ja!![]()
ik volg de serie niet ik lul maar wat
Omgeving Rotterdam heeft sneeuw en onweer, heel apart!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je even deze site in de gaten houden: vluchtinfo Weeze
Lastig he, die sneeuw. Nadat een hoop mensen (inclusief mij) hier stonden tezijn we daar wel allemaal van genezen.
Ok! Maar ik loop echt heeeeel erg achter, S02E04 oid!quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was geen spoiler hoor, het was een vraag, want ik weet het niet namelijk
Graag gedaan! (niet dat het er nu hoopvol uitziet daar)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |