Oh als de bus niet komt komt de Cadillac, ik heb t allemaal onder controlequote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij ook!
En Greys ook met d'r dinkytoy
En oh-oh met de bus uiteraard
Of geef hem aan je moeder of zo. Of hou hem zelf en lees hem voor tipsquote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken geen meiden die de elle lezen![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken geen meiden die de elle lezen![]()
wat precies heb ik aan de tips in de ellequote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Of geef hem aan je moeder of zo. Of hou hem zelf en lees hem voor tips!!!
quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
Update... het muisje dat ik vanochtend heb gevangen is vanmiddag overleden in het nieuwe huisje. Ik had twee oude fleece vesten op de bodem van een groot aquarium gelegd, en een bak met water en twee bruine broodjes... hij heeft er nog van geknabbeld, maar ik vond 'm vanmiddag dood in een warm holletje
hartaanval ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
Update... het muisje dat ik vanochtend heb gevangen is vanmiddag overleden in het nieuwe huisje. Ik had twee oude fleece vesten op de bodem van een groot aquarium gelegd, en een bak met water en twee bruine broodjes... hij heeft er nog van geknabbeld, maar ik vond 'm vanmiddag dood in een warm holletje
Ik denk van de stress. Muisjes kunnen een hartstiltstand krijgen van te veel stressquote:
Ow, wat jammer.quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
Als je dat bij de verwerking helpt moet je dat doen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga morgen een uitgebreid in memoriam topic voor 'm openen, inclusief filmpjes van de eerst ontmoeting, onze leuke tijd samen, en de intrede in het nieuwe huisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ga je morgen een poging wagen richting Eindhoven te glibberen?quote:
Voor de feestdagen of zoquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat precies heb ik aan de tips in de elle
En wat moeten de zesjes dan?quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Steeds meer zevens in het topic terwijl dat achtjes gaan slapen!
quote:
Nee ik heb al teveel afleveringen gemistquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Welterusten allemaal![]()
Greys, kijk je naar Hank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |