quote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet alleen thuis, dat scheelt al de helft
En de tv staat vrij hard. Het engste vind ik als de donder hard is, echt dat krakende.
En nu hoor je de donder amper, maar flinke flitsen!
ik ga voor de zekerheid nog even buiten kijken, weirdquote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het bijna ff gauw voor je gaan filmen buiten
Lees maar in DE, daar roepen ze uit Rotterdam-Zuid ook dat het hard waait!
Dat vroeg ik net ook, de laptops zitten ook nog in de stroom.quote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Moet den tv niet uit voor den bliksem???
Uiteindelijk zijn we wel 5 keer de sneeuw in geweest vandaag met zn allen.quote:
Hij denkt dat hij er op de fiets best wel zal komen. Vanochtend heeft hij dat ook gedaan. Gewoon op de weg gefietst aangezien er toch geen auto reed. Ik vind dat eng, maar we kunnen hem ook niet wegbrengen met de auto. Geen idee hoe we die uberhaupt van de parkeerplaats kunnen krijgenquote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat wil hij vast niet missen.
Heb je al een idee hoe hij daar gaat komen?
Bestaan er geen slofjes voor hondjes?quote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, hebben jouw nakies met de pluimen aan hun pootjes geen last van die sneeuwklompjes?
Elke keer als Bink buiten is wezen plassen staat ze daarna heel demonstratief met haar tanden de sneeuwklonters uit haar poten te trekken. Maar dat lukt niet en dan doe ik het onder de warme kraan even laten smelten. Maar heel die poten zitten vol met echt grote sneeuwklonten dan en ook onder haar buik.
Bij jouw hondjes ook?
Ja Bil, Chico heeft niet zo veel sok, dus daar blijft ook niks in hangen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, hebben jouw nakies met de pluimen aan hun pootjes geen last van die sneeuwklompjes?
Elke keer als Bink buiten is wezen plassen staat ze daarna heel demonstratief met haar tanden de sneeuwklonters uit haar poten te trekken. Maar dat lukt niet en dan doe ik het onder de warme kraan even laten smelten. Maar heel die poten zitten vol met echt grote sneeuwklonten dan en ook onder haar buik.
Bij jouw hondjes ook?
Ja dies meesterlijk hequote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Non, ik moet steeds weer lachen om je UI
Dat kon nog wel eens lastig worden dat laatste, inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij er op de fiets best wel zal komen. Vanochtend heeft hij dat ook gedaan. Gewoon op de weg gefietst aangezien er toch geen auto reed. Ik vind dat eng, maar we kunnen hem ook niet wegbrengen met de auto. Geen idee hoe we die uberhaupt van de parkeerplaats kunnen krijgen
quote:Op zondag 20 december 2009 23:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bestaan er geen slofjes voor hondjes?
Jawel!quote:Op zondag 20 december 2009 23:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bestaan er geen slofjes voor hondjes?
Chico wil uuuuuuugs.quote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel!Rubberen slofjes, voor hondjes die mee gaan met wintersport enzo
Maar die heb ik dus nietVroeg net nog aan Bink of ze mini-Uggjes wilde, maar ze antwoordde alleen met *rrrrrrrrrrrrronk rochel snurk*
De wind is hier ook alweer gaan liggen nu!quote:Op zondag 20 december 2009 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
JA ik zag de takken van de treurwilg voor de deur eventjes licht bewegen, maar geen sneeuw
Jemig, lastig.quote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij er op de fiets best wel zal komen. Vanochtend heeft hij dat ook gedaan. Gewoon op de weg gefietst aangezien er toch geen auto reed. Ik vind dat eng, maar we kunnen hem ook niet wegbrengen met de auto. Geen idee hoe we die uberhaupt van de parkeerplaats kunnen krijgen
gezelliequote:Op zondag 20 december 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we wel 5 keer de sneeuw in geweest vandaag met zn allen.
![]()
Weeds is echt een rare serie trouwens
Die hadden we straks al en nu af en toe. Het wisselt om de 10 minuten. Windstil en geen sneeuw het ene moment en sneeuw, wind en bliksem het volgende moment.quote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
De wind is hier ook alweer gaan liggen nu!
Heb jij ook helemaal geen bliksem? Dat zou jij toch ook moeten zien, dat kan haast niet anders.
Nok, jij ook geen flitsen?
Zij is de slimstequote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef nokwanda het volgende:
Kareltje wilde straks wel weer even op het balkon. Die vindt de sneeuw geweldig. Maar hij ging er wel heel raar van lopen. Met wijde pootjes en dan met de achterpootjes in de voetstap van de voorpootjes stappenKay kwam er ook bij en die zorgde ervoor dat ze in Karels voetstappen kon stappen. Zag er heel apart uit.
@ Mr. S: gecondoleerd met het verlies van Mrs. Mouse
helemaal nopquote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
De wind is hier ook alweer gaan liggen nu!
Heb jij ook helemaal geen bliksem? Dat zou jij toch ook moeten zien, dat kan haast niet anders.
Nok, jij ook geen flitsen?
Volgens mij zal ze dat best tof gaan vinden.quote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel!Rubberen slofjes, voor hondjes die mee gaan met wintersport enzo
Maar die heb ik dus nietVroeg net nog aan Bink of ze mini-Uggjes wilde, maar ze antwoordde alleen met *rrrrrrrrrrrrronk rochel snurk*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |