Voor 20 euro heb je zo'n tweedehands decoder via V&A of MP, kun je iig wat ontvangen. Ook handig bij nood en rampenquote:
Internet zat bij dit huis - tv niet..quote:Op zondag 20 december 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Maar internet en tv is nu toch bijna altijd samen?
Ga je ook geen abo nemen dan?
quote:
Ik las: Ik denk dat ik maar een hotel neem.quote:
Dat wil hij vast niet missen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel van school maar niet voor zijn stageproductie, waarvoor hij ook op de schoollocatie moet zijn
Das wel heel bizar voor studentenwoningen toch?quote:
Slaap lekker Catjequote:Op zondag 20 december 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Deze zeven gaat haar bedje opzoeken.
Truste!
Whoehoehoeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik las: Ik denk dat ik maar een hotel neem.
Wilde nog zeggen: is een abo op televiesie niet goedkoper
Waar andersquote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hang je die dan aan je container???
En jij ligt nog niet klappertandend achter de bank? Cool babequote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Oh my, echt veel bliksem hier nu. En de sneeuw die horizontaal vliegt ivm harde wind.
Zou de deur nog open kunnen morgen
Ik heb geen idee eingelijk!quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel heel bizar voor studentenwoningen toch?
hoe krijg je het voor elkaar in een storm te zitten, terwijl het hier windstil isquote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker Catje
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeeee
Oh my, echt veel bliksem hier nu. En de sneeuw die horizontaal vliegt ivm harde wind.
Zou de deur nog open kunnen morgen
Ik ben niet alleen thuis, dat scheelt al de helftquote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij ligt nog niet klappertandend achter de bank? Cool babe
Ik zou het bijna ff gauw voor je gaan filmen buitenquote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar in een storm te zitten, terwijl het hier windstil is
quote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet meer naar buiten hoef vanavond![]()
Chico had nog gebikkeld trouwens, we waren om 17,00 ff een xtra rondje gegaan met de hondjes van mn vriendin , zij en ik, haar man en kind bleven binnen, dus ik had Chico lekker laten slapen op de bank.
Komen we terug ( heel snel, want die grote stoere kale Bink van haar liep gewoon te jammeren van ellende, die wilde heul niet lekker met Billy rennen op het plein hier achter zoals we in gedachten hadden ) wilde Chico persé ook nog een rondje.
Dus ik snel met hem en Karel, Chico in een hemdje, beide zonder riem.
Vond ie t ineens leuk en ging ie uitgebreid rondhupsen en plassen en poepen![]()
Malloot.
En hij wilde nog twee keer in zn uppie het balkon op om te plassen, door die hoge sneeuw heen.
Volgens mij wordt ie echt seniel nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |