Welterusten Nokwanda.quote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil naar bedje toe. Lekker slapen in mijn warme holletje![]()
mwah...quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
kom help mee de 8jes te verdedigen
overlopertquote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah...
ik hou altijd wel van zeventjes eigenlijk...
vooral oudere mannen...quote:
Niet dat dat zou helpen, in de layout die ik gebruik zie je plaatjes dwars door de spoiler heen.quote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kun je zulke foto's voortaan niet onder spoilers zetten ofzo?![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 00:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten Nonneke.
En hoi Tombolafan.
ik wil je bubbeltje niet barsten hoor, maar hij is 6 jaar jongerquote:Op maandag 21 december 2009 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Surveillance_Fiets hier nog gesignaleerd trouwens?
niks als je het bent lijkt me... maar hoe oud je ook bent, het is nooit leuk 10 jaar ouder geschat te worden...quote:Op maandag 21 december 2009 00:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En wat is er mis met 37 zijn dan?
Hoezo? Wat moet je met die driewieler?quote:Op maandag 21 december 2009 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Surveillance_Fiets hier nog gesignaleerd trouwens?
af en toe een jong blaadje...quote:Op maandag 21 december 2009 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil je bubbeltje niet barsten hoor, maar hij is 6 jaar jonger
Hij komt elke avond hier net doen alsof ie naar me toe komt voor een wilde nacht en ik lig al nachten alleen...quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoezo? Wat moet je met die driewieler?
Misschien heeft hij het juiste adres niet en staat hij nu bij een van je leuke buurvrouwen aan de deur?quote:Op maandag 21 december 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij komt elke avond hier net doen alsof ie naar me toe komt voor een wilde nacht en ik lig al nachten alleen...
eerlijk, en al die oude mannen hebben geen interesse?quote:Op maandag 21 december 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij komt elke avond hier net doen alsof ie naar me toe komt voor een wilde nacht en ik lig al nachten alleen...
Nou, als ie daar naar binnen gaat dan hoef ik hem niet meer hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het juiste adres niet en staat hij nu bij een van je leuke buurvrouwen aan de deur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik heb geen trap!quote:Op maandag 21 december 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk, en al die oude mannen hebben geen interesse?
of komen ze de trap niet op met hun rollator
quote:Op maandag 21 december 2009 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat voor scusi?
edit: oh wacht dat ja
Maar ik snapte hem iig...quote:
Mmm, hoop dat je moeder en man goed aankomen!quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me trouwens af of mijn moeder en man morgen wel kunnen landen. Ik geloof dat ze vliegen op Weeze in Duitsland. En daarna moeten ze dan met de auto
Dat is niet ver naar Nijmegen, maar ver genoeg om niet te kunnen rijden. Joel zou de 23ste daarheen gaan en op tweede kerstdag mee terugrijden met hen hierheen, maar dat zie ik nu even niet gebeuren. We hebben nieteens een idee hoe hij morgen op school komt.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen kabel hier, komt er ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pagan heeft net wel het tweede seizoen Californication wel gewonnen, Geweldige serie.
Nu gaan we slapen, Pagan word sjaggo,....![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op maandag 21 december 2009 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Geen kabel hier, komt er ook niet
Pagan heeft net wel het tweede seizoen Californication wel gewonnen, Geweldige serie.
Nu gaan we slapen, Pagan word sjaggo,....![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 00:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hoi Trovey.
Ik ben er nog eventjes.
Zwaaiarmpjequote:
aaaahhh koudquote:Op maandag 21 december 2009 00:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je de foto van een van mijn katermannen in de sneeuw gezien vanmiddag?
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij van dat koude niet zo'n last.quote:
Nee maar ik krijg nog een kansquote:Op maandag 21 december 2009 00:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je de foto van een van mijn katermannen in de sneeuw gezien vanmiddag?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee maar ik krijg nog een kans....leuke foto
....ben bang dat ik als ik hier de balkondeur openzet ik niet eens de kans krijg om een foto te maken....zo snel zijn ze weer binnen
...springen ze op het oppottafeltje om even naar buiten te kijken...meteen tot de buik in de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |