quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Leugensquote:Op zondag 20 december 2009 21:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja sorry ik kan het niet meer downplayen er viel gewoon superveel.
Ik hoor je niet, ingesneeuwdquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Er staat een fout in de TT, dat had wikwakka2 moeten zijn.
Jij hebt zeker nog nooit een naamtopic geopendquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef IHVK het volgende:
Wat is dat toch met die ego-tripperij in de TT's.
Sowieso nooit je eigen naamtopic openen.
Niet met mezelf in de TT.quote:Op zondag 20 december 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een naamtopic geopend.
Anyway, majah, eventjes, ik bedoel maar, hey wacht even.quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stopwoordjes. Of in dit geval 'beginwoorden
'
Op Zuid reed hij wel bovengronds, wel veel vertraging en alle perrons lag gewoon een dik pak sneeuw, blijkbaar hebben ze het ook opgegeven wat schoonmaken betreft. Tussen Schiedam en Spijkenisse reedt de metro niet.quote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Reed de metro wel tot Alexander (bovengronds)?
Ja Nederland is er niet op gebouwd, maar wel lame dat er bijna geen treinen reden en de snelwegen waren helemaal een drama. Gelukkig was het op een zondag in de kerstvakantie.quote:Op zondag 20 december 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, met deze hoeveelheid sneeuw is het nog wel een beetje begrijpelijk dat het OV faalt.
Schiphol was al helemaal een dramaquote:Op zondag 20 december 2009 21:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja Nederland is er niet op gebouwd, maar wel lame dat er bijna geen treinen reden en de snelwegen waren helemaal een drama. Gelukkig was het op een zondag in de kerstvakantie.
dieven of zandstorm?quote:Op zondag 20 december 2009 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schiphol was al helemaal een drama. Volgens mij zijn er honderden vluchten afgelast.
Hier gelukkig nergens last van. Ik hoop alleen dat ik mijn raam dicht heb gedaan voor ik wegging.
Dus in dit geval dieven of sneeuwstormen. Alhoewel ik niet denk dat ze vierhoog een flat op gaan klimmenquote:
Het blijft Rotterdam, maar ik denk dat het wel glad is ja.quote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus in dit geval dieven of sneeuwstormen. Alhoewel ik niet denk dat ze vierhoog een flat op gaan klimmen.
Ik ben nog nooit overvallen, en dat in Rotterdam.quote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het blijft Rotterdam, maar ik denk dat het wel glad is ja.
Jaja, mensen, wikwakka2 heeft niet alleen in Caïro een raam, maar ook in Rotterdam, de welgestelde lul die ie isquote:
afkloppen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit overvallen, en dat in Rotterdam.
Hij heeft gewoon 2 ramen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jaja, mensen, wikwakka2 heeft niet alleen in Caïro een raam, maar ook in Rotterdam, de welgestelde lul die ie is
Goede daad van de dagquote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
Okey nog één sneeuwverhaal en dan hou ik op.
Zo een man in een rolstoel zat dus vast ingesneeuwd bij die verhoging van Pathé (Schouwburgplein) en toen heb ik de hele weg vrijgemaakt (zo'n stuk of 30 meter toch) zodat hij weg kon rijden. Was wel mooi.
En dan ook door een Turk, waarschijnlijk zal hij daarna nooit meer op ons Turkenforum komenquote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
afkloppen.
Straks is je eerste ervaring in Rotterdam volgend jaar een overval.![]()
Ik ben ook nog niet overvallen, maar genoeg mensen die ik ken wel.
Ik hoop het niet, maar ja, als het gebeurt dan gebeurt het. Het enige dat ik kan bedenken om het een beetje tegen te gaan is in een groep naar huis fietsen/lopen 's nachts.quote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
afkloppen.
Straks is je eerste ervaring in Rotterdam volgend jaar een overval.![]()
Ik ben ook nog niet overvallen, maar genoeg mensen die ik ken wel.
Ik denk dat de kans klein is al met al.quote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ja, als het gebeurt dan gebeurt het. Het enige dat ik kan bedenken om het een beetje tegen te gaan is in een groep naar huis fietsen/lopen 's nachts.
Mischien moet ik mijn Armani maatpakken en gouden rolex maar niet meer dragen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans klein is al met al.
Één goede daad per dag, daar moet je naar strevenquote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
Okey nog één sneeuwverhaal en dan hou ik op.
Zo een man in een rolstoel zat dus vast ingesneeuwd bij die verhoging van Pathé (Schouwburgplein) en toen heb ik de hele weg vrijgemaakt (zo'n stuk of 30 meter toch) zodat hij weg kon rijden. Was wel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook, alhoewel de Zara in Nederland altijd een teringbende isquote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
Nee echte bazen kopen hun kleding bij de Zara toch.
4chan humor is soms wel geniaalquote:
Omdat het mannelijk isquote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff, begrijp t dan en baas klinkt gewoon leuker.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef IHVK het volgende:
Wat is dat toch met die ego-tripperij in de TT's.
Sowieso nooit je eigen naamtopic openen.
Het leek erop...zegt genoegquote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik er niet van zou gaan eten, lammetje, geen koe.
Het is een delicatesse alleen geschikt voor de fijnproever.quote:
zwakke maagquote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het leek erop...zegt genoeg![]()
Lamsbout
mercimek corbasiquote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef mezzy het volgende:
Doe mij maar Mercimek of Ezo Gelin çorbasi..
quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mercimek corbasi![]()
Min-e lust jij wel een lammetjeskop?
en een tong, vindt dat denk ik toch wel ergerquote:Op zondag 20 december 2009 23:58 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
lichaamsdeel waar ogen aan zitten..![]()
Delicatesse komt mij meer en meer voor als iemand die stelt "kijk ik eet iets fucking ranzigs en jij durft dat nietquote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is een delicatesse alleen geschikt voor de fijnproever.
Tip: vraag eens in een Turks restuarant om Iskembe, misschien vind je dat wel lekker.
In alle eerlijkheid, die vraag is mij nog nooit gesteld in mijn leven.quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mercimek corbasi![]()
Min-e lust jij wel een lammetjeskop?
gömlekquote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en een tong, vindt dat denk ik toch wel erger![]()
wat wil je bestellen uit Amerika?
Probeer mijn tip dan maar niet uit.quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Delicatesse komt mij meer en meer voor als iemand die stelt "kijk ik eet iets fucking ranzigs en jij durft dat niet"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets..quote:Op maandag 21 december 2009 00:04 schreef Min-e het volgende:
Vroeger als kind heb ik weleens tong gegeten. Herinner me dat ik het wel lekker vond.
Ik vind vlees wel lekker, maar de laatste tijd haal ik het vaak uit m'n eten en geef ik het aan m'n vader, kan het op de een of andere manier neit eten en veel mensen eten sowieso te veel vlees.quote:Op maandag 21 december 2009 00:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, die vraag is mij nog nooit gesteld in mijn leven.![]()
Maar nee, ik denk het niet. Ook al heb ik het nog nooit geprobeerd, maar ik hou niet echt van naar vlees smakende dingen.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Probeer mijn tip dan maar niet uit.volgens mij eet jij ook die troep wat Kokoreç heet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ga i khet tegen jou zeggen: zit je op de basisschool dat je het sommetje niet snapt?quote:Op maandag 21 december 2009 00:03 schreef mezzy het volgende:
[..]
gömlek![]()
Abercrombie & Fitch #28
wat wil jij bestellen, maar vind je de moeite niet waard om het daadwerkelijk te doen?
je rekent het verkeerd uit.. ik bestel via Ellen.. wat jij hebt gedaan is 70$/1,43.. maar er komen nog service fee en nog andere kosten bij, omdat ik via Ellen bestel.quote:Op maandag 21 december 2009 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu ga i khet tegen jou zeggen: zit je op de basisschool dat je het sommetje niet snapt?![]()
Kost in totaal 48,82.. bedenk de verzendkosten er nog bij (weet niet hoe hoog die zijn), scheelt niet zoveel, doe dan meteen een grote bestelling als je wil besparen.
Ik wilde ook kleding bestellen, zie ander topic.
48,82 euro is dus wel wat het minimaal gaat kosten? Ik zou het niet doen, maar zelf weten.quote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef mezzy het volgende:
[..]
je rekent het verkeerd uit.. ik bestel via Ellen.. wat jij hebt gedaan is 70$/1,43.. maar er komen nog service fee en nog andere kosten bij, omdat ik via Ellen bestel.
welke site wil je bestellen..
ik vertrouw sowieso geen aziatische sites..quote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
48,82 euro is dus wel wat het minimaal gaat kosten? Ik zou het niet doen, maar zelf weten.
www.yesstyle.com
Ja, tuurlijk, lekker cingcangcongquote:Op maandag 21 december 2009 00:16 schreef mezzy het volgende:
[..]
ik vertrouw sowieso geen aziatische sites..is het wel betrouwbaar..
Ik zou maar oppassen, al helemaal met grote bestellingen uit Amerika. De Douane pikt ze er zo uit.quote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
48,82 euro is dus wel wat het minimaal gaat kosten? Ik zou het niet doen, maar zelf weten.
www.yesstyle.com
Ik dacht: dat klinkt wel exotisch allemaal, blijkt het gewoon linzensoep te zijnquote:
Ik hoest niet maar het gaat prima met me.quote:Op maandag 21 december 2009 10:50 schreef MrChill007 het volgende:
heey ratelslangetje... hoest?
nice nice nicequote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik hoest niet maar het gaat prima met me.En met jou?
Toe maar, ben niet meer thuis in het wereldje sinds ik 2 jaar een nieuwe pc heb, maar wat voor videokaart zit er in? Hoe groot is HDD?quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
nice nice nicenet nieuwe pc binnen: Click
Snelle bakquote:Op maandag 21 december 2009 11:26 schreef MrChill007 het volgende:
ehmm losse onderdelen![]()
[ afbeelding ]
Mensen die stoer doen met Windows.. zoooooquote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
nice nice nicenet nieuwe pc binnen: Click
Mensen die denken dat mensen stoer willen doen met Windows als ze een plaatje met toevallig Windows laten zienquote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef mezzy het volgende:
[..]
Mensen die stoer doen met Windows.. zooooo
Ja, ik waarschuwde hem daar ook voor, het lijkt volgens mij goedkoper dan het is, als je de heffingen en verzendkosten er niet bij rekent.quote:Op maandag 21 december 2009 09:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, al helemaal met grote bestellingen uit Amerika. De Douane pikt ze er zo uit.
Ik heb zelfs een keer voor 2 CD's van ongeveer 20 euro 8 euro douane- en invoerkosten moeten betalen. Die dingen kwamen ook nog eens 2 (!) maanden later aan dan de rest.
Ah klote, wat is er dan? Beterschapquote:Op maandag 21 december 2009 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik voel me een beetje ziek, lekker voor in de vakantie
Hoofdpijn + keelpijn, ik voel me eigk niet ziek genoeg om binnen te bljven, maar mag wss niet weg van m'n ouders.quote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah klote, wat is er dan? Beterschap
lol. dus als jij een nieuwe auto hebt, en je laat die zien aan een vriend, ben jij ook stoer?quote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef mezzy het volgende:
[..]
Mensen die stoer doen met Windows.. zooooo
Ahh, niet relaxedquote:Op maandag 21 december 2009 12:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoofdpijn + keelpijn, ik voel me eigk niet ziek genoeg om binnen te bljven, maar mag wss niet weg van m'n ouders.
Laat hem, zeker jaloers, mensen die zeggen dat je stoer wil doen omdat je iets laat zien.quote:Op maandag 21 december 2009 12:53 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
lol. dus als jij een nieuwe auto hebt, en je laat die zien aan een vriend, ben jij ook stoer?
Wat had jij dan ooit gekocht?quote:Op maandag 21 december 2009 13:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laat hem, zeker jaloers, mensen die zeggen dat je stoer wil doen omdat je iets laat zien.![]()
Dat is net zo irritant als mensen die zeggen dat je gek bent dat je ergens zoveel voor hebt betaald en het vervolgens zelf kopen.
Kan altijd nog m'n neus en mond bedekken met een sjaal. Wat doe jij vandaag? Reizen met de trein?quote:Op maandag 21 december 2009 12:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ahh, niet relaxedMaar ja, je kan beter even warm blijven, je keel en longen vinden je niet zo aardig met koude lucht enzo
Nee, ik ga het slechte weer niet opzoekenquote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan altijd nog m'n neus en mond bedekken met een sjaal. Wat doe jij vandaag? Reizen met de trein?
Maar ben je gelukkig?quote:
Is best lekker weer hoor buiten. Normaal gesproken houd ik niet van de kou, maar dit is wel lekker. Ik ben gelukkig ja.quote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ik ga het slechte weer niet opzoekenMoest iets halen uit Leiden, maar mijn zus komt vandaag thuis en neemt het mee
![]()
[..]
Maar ben je gelukkig?
Gelukkigquote:Op maandag 21 december 2009 13:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is best lekker weer hoor buiten. Normaal gesproken houd ik niet van de kou, maar dit is wel lekker. Ik ben gelukkig ja.(en niet arm
)
http://img69.imageshack.us/i/systeem.jpg/ jullie mogen je allemaal stoer voelen vergeleken met de mijne
Stoerquote:Op maandag 21 december 2009 13:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik heb iets van 4,8 ofzo
Ik ga nu ook eten, sterkte en enjoy je dagjequote:Op maandag 21 december 2009 13:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stoer![]()
pc is snel, dat is genoeg voor mij, deze pc was het geld dus echt niet waard (700 euro, miss betaald voor de 500 gb die ik nu heb? waarvan ik niet eens de helft gebruik
)
Ik ga, doei
Turkjes en Rookert naturlich.quote:Op maandag 21 december 2009 13:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi en doei Bortecinem, ik ga lekker een lunch maken nu
je staat gwn fckng hard offline weergegeven like alwyasquote:Op maandag 21 december 2009 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet eens aangemeld man.
Niet.quote:Op maandag 21 december 2009 13:52 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
je staat gwn fckng hard offline weergegeven like alwyas
Zellllllll zegt:quote:
Wat praat je dan.quote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Zellllllll zegt:
*ik had ze
*zaterdag al
*ahahahah
wat is dit dan.![]()
hahaha jajaaaaaa dat was van 2 uur terug k weet
quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
omdat k ook van jouw houwwwwwwwwwddddd hemso![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb kiespijn en durf niet naar de tandarts. De laatste keer was twee jaar geleden, dus als ik nu ga krijg ik zeker weer een dikke preek van mijn tandarts.
Ik heb kiespijn en durf niet naar de tandarts. De laatste keer was twee jaar geleden, dus als ik nu ga krijg ik zeker weer een dikke preek van mijn tandarts.
quote:
Mensen die elkaar kennen in het echte levenquote:Op maandag 21 december 2009 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet eens aangemeld man.
We kennen elkaar niet in het echte leven. We hebben elkaar alleen al bijna 5 jaar op msn.quote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Mensen die elkaar kennen in het echte leven.
jaloers?quote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Mensen die elkaar kennen in het echte leven.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
jaloers?ik durf op een pot goud te zetten dat ik haar langer ken dan jouw
quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet in het echte leven. We hebben elkaar alleen al bijna 5 jaar op msn.![]()
ja, dus dat ^quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gwn ff dat langs je kiezen halen en ze zijn weer zo goed als nieuw
Jullie zijn echt barbaren.quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gwn ff dat langs je kiezen halen en ze zijn weer zo goed als nieuw
Onterechte angst? Ik heb kiespijn, dus dat er tenminste een keer geboord gaat worden is zeker. En God weet hoeveel andere gaatjes ik heb aangezien ik al 2 jaar niet meer bij de tandarts ben geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je maar geen onterechte angst voor de tandarts hebben.
Onterechte angst dus, hij gaat je echt niet martelen met z'n werktuigen of zo a la 'the dentist'quote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onterechte angst? Ik heb kiespijn, dus dat er tenminste een keer geboord gaat worden is zeker. En God weet hoeveel andere gaatjes ik heb aangezien ik al 2 jaar niet meer bij de tandarts ben geweest.
Maar goed, ik heb serieus een tandarsten fobie.
vanuit je pc zekerquote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Manuel, serieus, ik ga je echt slaan.
Je weet maar nooit. En hij is ook vet arrogant, gaat hij een dikke preek geven enzo.quote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onterechte angst dus, hij gaat je echt niet martelen met z'n werktuigen of zo a la 'the dentist'.
Wie is dat? Ik zeg altijd 'maar goed'. Voortaan zeg ik wel enfin, klinkt slimmer.quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
'Maar goed'? Ben je soms een kloon van Ik Houd Van Kaas?
Dan verzorg jij je gebit goed. Ik echt niet, ik eet veel zuur, suiker, frisdranken (heel veel light, echt dodelijk voor je gebit), tel dat allemaal bij elkaar op en je hebt een verrot gebit.quote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb trouwens nog nóóit een gaatje gehad. Echt geen idee hoe dat kan, aangezien iedereen die ik ken er wel een of meerdere heeft gehad.
Gevalletje aanstelleritus? En als hij gaat preken laat je hem toch gewoon zijn gang gaan? Boeiend wat hij vindt, hij moet gewoon z'n werk doen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. En hij is ook vet arrogant, gaat hij een dikke preek geven enzo.![]()
Maar serieus, ik begin echt te trillen en te shaken als ik in de wachtkamer moet wachten. Ik vind het zooo eng.
IHVK, ik geloof dat zijn gebruikersnaam daarvoor stond of zoquote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik zeg altijd 'maar goed'. Voortaan zeg ik wel enfin, klinkt slimmer.
Niet echt, ik poets wel netjes tweemaal daags mijn tanden, maar de laatste twee jaar van de middelbare heb ik flink aan de frisdrank en energiedrank gezetenquote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan verzorg jij je gebit goed. Ik echt niet, ik eet veel zuur, suiker, frisdranken (heel veel light, echt dodelijk voor je gebit), tel dat allemaal bij elkaar op en je hebt een verrot gebit.
Nee, ik stel me niet aan. Mijn angst is echt.quote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gevalletje aanstelleritus? En als hij gaat preken laat je hem toch gewoon zijn gang gaan? Boeiend wat hij vindt, hij moet gewoon z'n werk doen.
Hmm, ik poets niet elke dag 2 keer, soms maar gewoon 1 keer.quote:Op maandag 21 december 2009 14:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK, ik geloof dat zijn gebruikersnaam daarvoor stond of zo. Met jullie stopwoordjes
.
[..]
Niet echt, ik poets wel netjes tweemaal daags mijn tanden, maar de laatste twee jaar van de middelbare heb ik flink aan de frisdrank en energiedrank gezeten.
Ik heb wel een knakkende kaak, dus zo perfect is mijn gebit ook weer niet.
Het is gewoon dat hij heel lomp te werk gaat. Verder doet hij zijn werk wel goed en ik mag hem.quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef IHVK het volgende:
'De slachter'![]()
Misschien moet je dan een andere tandarts nemen.
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 21 december 2009 14:22 schreef MrChill007 het volgende:
ik heb ook geen 1 gaatje.
wel 1 x moeten trekken.. maar das normaal
Middle of nowhere? Ik zie auto's en gebouwen op de achtergrond. Wel mooi.quote:Op maandag 21 december 2009 14:27 schreef MrChill007 het volgende:
Kijk zell
mn nieuwtse design waar ik 5 uur aan gezeten heb is klaar
*Click*
hejj w8, ben k nu stoer¿ lol
Majah, waarom zeg je dit ofzo?quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
'Maar goed'? Ben je soms een kloon van Ik Houd Van Kaas?
De enige manier om je angst te overwinnen is om datgene waar je bang voor bent met open armen te verwelkomen*.quote:Op maandag 21 december 2009 14:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik stel me niet aan. Mijn angst is echt.
We hebben er trouwens twee, vader en zoon. Die vader is vetttt lomp en zijn bijnaam is 'de slachter' maar toch heb ik liever hem want hij is wel aardig en helemaal niet zo arrogant als zijn zoon.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige manier om je angst te overwinnen is om datgene waar je bang voor bent met open armen te verwelkomen*.
*Een wijze les van wikwakka2.
Waarom zijn vaders vaak bang voor de tandarts? De mijne ook, en het zijn meestal juist andere mensen die bang voor hem zijnquote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het enige wat ik met open armen ontvang zijn verdovingen.
![]()
Weetje, volgens mij heb ik mijn angst voor de tandarts van mijn vader geerfd. Hij zei vroeger altijd 'Er zijn maar twee dingen waar ik bang voor ben, de eerste is Allah en het tweede is de tandarts'.
Geen idee.quote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zijn vaders vaak bang voor de tandarts? De mijne ook, en het zijn meestal juist andere mensen die bang voor hem zijn.
De 'quote:Op maandag 21 december 2009 14:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wou dat ik irl ook zo'n gezicht kon trekken.
![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor een vraag?quote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De '' is niet zo moeilijk, hoor, en de '
' al helemaal niet. Heb jij geen fijne motoriek in je gezicht?
Ik ga die smiley in het groot uitprinten en op m'n gezicht plakken.quote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De '' is niet zo moeilijk, hoor, en de '
' al helemaal niet. Heb jij geen fijne motoriek in je gezicht?
Samen naar de tandarts?quote:Op maandag 21 december 2009 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
verrot gebit meldt zich, ziet er niet verrot uit, maar wel wat gaatjes
Moet je van de chocolade afblijven en al helemaal geen lamskoppen etenquote:Op maandag 21 december 2009 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
verrot gebit meldt zich, ziet er niet verrot uit, maar wel wat gaatjes
Dat is de volgende stap, als blijkt dat je geen 'quote:Op maandag 21 december 2009 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga die smiley in het groot uitprinten en op m'n gezicht plakken.
Ik houd dan wel je handje vast, ik ben namelijk niet bang voor de tandarts.quote:
Ik eet geen lamskopquote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je van de chocolade afblijven en al helemaal geen lamskoppen eten.
[..]
Dat is de volgende stap, als blijkt dat je geen '' gezicht kan trekken.
Het was wel een grappige vraag.quote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je van de chocolade afblijven en al helemaal geen lamskoppen eten.
[..]
Dat is de volgende stap, als blijkt dat je geen '' gezicht kan trekken.
Damn, jij hebt lef. Serieus.quote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd dan wel je handje vast, ik ben namelijk niet bang voor de tandarts.De grote gaatjes neem ik ook zonder verdoving.
![]()
![]()
Even stoer doen
Ik eet vaak citroenen met zout. Kan nooit goed zijn voor je glazuur.quote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik eet geen lamskop. Wel veel suiker en zuur en poets soms maar 1x per dag, ik denk dan: t stinkt niet en ziet er niet vies uit, dus waarom de moeite nemen 2x per dag te poetsen?
Om gaatjes, geurtjes en gele tanden tegen te gaan, uiteraard.quote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik eet geen lamskop. Wel veel suiker en zuur en poets soms maar 1x per dag, ik denk dan: t stinkt niet en ziet er niet vies uit, dus waarom de moeite nemen 2x per dag te poetsen?
Komt doordat ik geen verdoving durf te nemen.quote:
Ik eet gewoon citroen, zonder zout, je tanden erin zetten.quote:Op maandag 21 december 2009 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik eet vaak citroenen met zout. Kan nooit goed zijn voor je glazuur.
Ojaquote:Op maandag 21 december 2009 14:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Om gaatjes, geurtjes en gele tanden tegen te gaan, uiteraard.
Niks ergers dan mensen die uit hun mond stinken maar het zelf niet doorhebben![]()
.
Ik krijg al pijn aan mijn tanden als ik er ook maar aan denkquote:Op maandag 21 december 2009 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik eet vaak citroenen met zout. Kan nooit goed zijn voor je glazuur.
HAHAHA.quote:Op maandag 21 december 2009 14:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komt doordat ik geen verdoving durf te nemen.![]()
Ga anders hetzelfde als m'n zusje doen, zij moest behoorlijk wat kiezen laten trekken, durfde het niet bij de gewone tandarts, ze moest toen naar een kindertandarts ofzo in Alkmaar.
Ik ben echt gek op zuur en zout.quote:Op maandag 21 december 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik krijg al pijn aan mijn tanden als ik er ook maar aan denk.
Ik ben dan ook een grappenmaker.quote:
Hartig en zoutquote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben echt gek op zuur en zout.
Bij mij is het enige probleem met boren dat ik niet stil kan liggen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAHA.
Eigenlijk doet de prik van een verdoving meer pijn dan het vullen van een gaatje. Maar ik vind het geluid van de boor zo verschrikkelijk dat ik steeds het gevoel heb dat het elk moment heel erg pijn kan gaan doen. Daarom neem ik liever verdoving.
Ik hoef gelukkig geen kiezen te laten trekken. Alhoewel.. mijn verstandskies groeit vet scheef.
Ik maak pas een afspraak als ik crepeer van de pijn. Nu is het niet zooo erg.quote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij mij is het enige probleem met boren dat ik niet stil kan liggen.![]()
Maak gewoon een afspraak bij je tandarts, het moet toch een keer gebeuren.
Snoep.quote:
Of uit een rietje drinken.quote:Op maandag 21 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, misschien moet je na iedere citroen je mond spoelen met water? Om de schade te beperken.
Citroen drink je niet uit een rietje, althans, ik niet. Ik eet een citroen.quote:
Ik heb hier een pak rietjes liggen maar meestal heb ik geen zin om er een te pakken.quote:
Á-ha! Ik heb ook een jaar een beugel gehad, wat was dat verschrikkelijk zegquote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik poetste veel beter toen ik een beugel had, vooral toen ik net een beugel kreeg.
Daarom maak je er sap van.quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Citroen drink je niet uit een rietje, althans, ik niet. Ik eet een citroen.
Jaquote:Op maandag 21 december 2009 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
Is azijn ook slecht voor je tanden?
Ik weet eigenlijk niet wat beter is, maar ik ga niet direct spoelen, eerst neem ik een aantal keer flink wat water in m'n mond en spuug het meteen weer uit en daarna spoel ik.quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hier een pak rietjes liggen maar meestal heb ik geen zin om er een te pakken.![]()
En omspoelen met water? Hmm, zal ik de volgende keer doen.
Ben je niet blij dat je er een hebt gehad?quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Á-ha! Ik heb ook een jaar een beugel gehad, wat was dat verschrikkelijk zeg.
Dammn... Ik eet ook nog eens veel tursu, dat mijn tanden niet helemaal afgerot zijn zeg.quote:Op maandag 21 december 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Bijna alles is slecht voor je tanden.
Tursuquote:Op maandag 21 december 2009 14:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dammn... Ik eet ook nog eens veel tursu, dat mijn tanden niet helemaal afgerot zijn zeg.
Ook al zo'n citroen gek?quote:
Ja, maar ik eet het nooit met zout, nooit geprobeerd. Misschien is het een Turkse gewoonte, ik heb het van m'n nicht.quote:Op maandag 21 december 2009 14:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook al zo'n citroen gek?
Ik en nog een Turkse vrienden aten vroeger altijd vet veel citroenen met heel veel zout, onze Nederlandse vriendin snapte nooit wat wij daar zo lekker aan vonden. Veel zuur en zout eten is volgens mij echt Turks.
Dat wel, maar ik had eigenlijk een beugel om mijn knakkende kaak te verhelpen en niet om mijn tanden recht te zetten (alhoewel dat natuurlijk mooi meegenomen isquote:Op maandag 21 december 2009 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat je er een hebt gehad?
quote:Op maandag 21 december 2009 14:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Of met tomaten erin en wortels. (naast de lahana)
Elke keer als jij wat eet neem jij even vijf minuten de tijd om je mond even flink te spoelenquote:Op maandag 21 december 2009 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat beter is, maar ik ga niet direct spoelen, eerst neem ik een aantal keer flink wat water in m'n mond en spuug het meteen weer uit en daarna spoel ik.
fruit?quote:Op maandag 21 december 2009 14:56 schreef IHVK het volgende:
Damn waarom kwijl ik altijd als in aan tursu denk.
En wat is de Nederlandse term ervoor? Pekelwater met fruit erin ofzo?
Ingemaakte groenten? Tomaten, augurken, kool en wortels zijn geen fruit.quote:Op maandag 21 december 2009 14:56 schreef IHVK het volgende:
Damn waarom kwijl ik altijd als in aan tursu denk.
En wat is de Nederlandse term ervoor? Pekelwater met fruit erin ofzo?
Knakkende kaak?quote:Op maandag 21 december 2009 14:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had eigenlijk een beugel om mijn knakkende kaak te verhelpen en niet om mijn tanden recht te zetten (alhoewel dat natuurlijk mooi meegenomen is). Uiteindelijk is hij eruit gehaald omdat hij toch niet deed waar hij voor bedoeld was; namelijk mijn knakkende kaak verhelpen
.
Dus als ik Turken uitnodig en ik geef ze een zak citroenen en een vaatje zout, dan maak ik een goede indrukquote:Op maandag 21 december 2009 14:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik eet het nooit met zout, nooit geprobeerd. Misschien is het een Turkse gewoonte, ik heb het van m'n nicht.
Categories: Pickles | Republic of Macedonia cuisine | Bulgarian cuisine | Turkish cuisine | Western Armenian cuisine | Bosnia and Herzegovina cuisine | Greek cuisine | Serbian cuisine | Iranian cuisine | Iraqi cuisine | Mediterranean cuisine | Middle Eastern cuisine | Appetizers | Iran stubs | Turkish cuisine stubs | Albania stubs | Greece stubs | Serbia stubs | Republic of Macedonia stubs | Bulgaria stubs | Bosnia and Herzegovina stubs | Food stubsquote:Op maandag 21 december 2009 14:57 schreef IHVK het volgende:
Als wik wil weten wat het is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tursu
die onderkant, iedereen gaat het zich weer toe-eigenen natuurlijk.![]()
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 14:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Elke keer als jij wat eet neem jij even vijf minuten de tijd om je mond even flink te spoelen?
Blijkbaar.quote:Op maandag 21 december 2009 14:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus als ik Turken uitnodig en ik geef ze een zak citroenen en een vaatje zout, dan maak ik een goede indruk?
It comprises Garlic, chili, Celery, cauliflower, carrots, beets, shallots, cabbage, aubergines and other vegetables & dried aromatic herbs pickled in vinegar and salt and different spice mixtures which usually include whole black peppers, ginger, etc . Persian style Torshi includes more vinegar, while Turkish style Turşu includes more salt as an antibacterial agent.quote:Op maandag 21 december 2009 14:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus als ik Turken uitnodig en ik geef ze een zak citroenen en een vaatje zout, dan maak ik een goede indruk?
Oh, zijn dat van die zure groenten? Dat gaven ze in Oman altijd bij de shoarma, ik ben de enige die ik ken die dat altijd lekker vond en opatquote:Op maandag 21 december 2009 14:57 schreef IHVK het volgende:
Als wik wil weten wat het is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tursu
die onderkant, iedereen gaat het zich weer toe-eigenen natuurlijk.![]()
wie weetquote:Op maandag 21 december 2009 14:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus jij hebt een kwijlbakje naast je op de eettafel staan tijdens het avondeten?quote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee.![]()
Na een zure maaltijd neem ik ongeveer 3x water in m'n mond en spuug het meteen weer uit en daarna spoel ik m'n mond nog even snel twee keer.
Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, zijn dat van die zure groenten? Dat gaven ze in Oman altijd bij de shoarma, ik ben de enige die ik ken die dat altijd lekker vond en opat.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Categories: Pickles | Republic of Macedonia cuisine | Bulgarian cuisine | Turkish cuisine | Western Armenian cuisine | Bosnia and Herzegovina cuisine | Greek cuisine | Serbian cuisine | Iranian cuisine | Iraqi cuisine | Mediterranean cuisine | Middle Eastern cuisine | Appetizers | Iran stubs | Turkish cuisine stubs | Albania stubs | Greece stubs | Serbia stubs | Republic of Macedonia stubs | Bulgaria stubs | Bosnia and Herzegovina stubs | Food stubs
Hehehe.
Oeh, alleen gaven ze er in Oman nooit water bij. Ik heb nooit geweten dat het tursu heettequote:Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar het water wat er omheen zit is ook lekker, kan je ook opscheppen.
In de Turkse winkel.quote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, zijn dat van die zure groenten? Dat gaven ze in Oman altijd bij de shoarma, ik ben de enige die ik ken die dat altijd lekker vond en opat. Kan je dat in Nederland kopen
?
Neeeere pfff, na het etenquote:Op maandag 21 december 2009 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus jij hebt een kwijlbakje naast je op de eettafel staan tijdens het avondeten?
Het is trouwens azijn.quote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oeh, alleen gaven ze er in Oman nooit water bij. Ik heb nooit geweten dat het tursu heette.
Hm je hebt wel kaasstengels, maar veel 'gewone' supermarkten verkopen ook Turkse producten. Vaak zelfs een paar rekjes met die dingen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vertelde laatst aan een Nederlandse vriendin hoe lekker ik peynir cubugu vindt en dat ik het niet meer kan vinden bij de Turkse winkel hier in de buurt. Ze zei dat ik het ook gewoon in de supermarkt kan kopen, klopt dit?
Bij de meeste Turkse winkels verkopen ze het wel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vertelde laatst aan een Nederlandse vriendin hoe lekker ik peynir cubugu vindt en dat ik het niet meer kan vinden bij de Turkse winkel hier in de buurt. Ze zei dat ik het ook gewoon in de supermarkt kan kopen, klopt dit?
quote:
Anders laten jullie even mijn maag knorrenquote:
Tursu eet je niet om je maag mee te vullen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Anders laten jullie even mijn maag knorren. Ik krijg er honger van!
Ja gewoon als soort salade toch. Bijgerecht.quote:Op maandag 21 december 2009 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tursu eet je niet om je maag mee te vullen.
Ik ga morgen kijken, hoop dat ze het hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm je hebt wel kaasstengels, maar veel 'gewone' supermarkten verkopen ook Turkse producten. Vaak zelfs een paar rekjes met die dingen.
Mijn maag knort dan van genot.quote:Op maandag 21 december 2009 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tursu eet je niet om je maag mee te vullen.
Niet zoveel bijzonders eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef IHVK het volgende:
Wat staat er in Egypte op het menu wikwakka?
Ja, ze verkochten het hier ook, maar ze hebben het al maanden niet meer op voorraad, een tijdje terug hadden ze er nog een aantal, maar daarna nooit meer geweest. Jaa, dat is ook lekkerquote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij de meeste Turkse winkels verkopen ze het wel.
Ik ben gek op deze dingen:
[ afbeelding ]
Popkek omg mijn grote liefde.quote:Op maandag 21 december 2009 15:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ze verkochten het hier ook, maar ze hebben het al maanden niet meer op voorraad, een tijdje terug hadden ze er nog een aantal, maar daarna nooit meer geweest. Jaa, dat is ook lekkerwat vind je van popkek?
Klinkt goed.quote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef Garso het volgende:
Ik heb gister lekker veel tursu gegeten met kuru fasulye, sogan en bulgur pilav, heerlijke combo
Hm ja, aan de andere kant je cuisine veranderen zorgt meestal geheid voor diarree.quote:Op maandag 21 december 2009 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders eigenlijk. Ik heb in ieder geval nog geen echt typische Egyptische cuisine gehad
. Maar ik wil het wel.
Zemfira is dan ook tof.quote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef IHVK het volgende:
Ik vind je nieuwe ava veel beter Bortecinem.
Al helemaal in Egyptequote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm ja, aan de andere kant je cuisine veranderen zorgt meestal geheid voor diarree.
Amerikaanse troep is vaak lekker.quote:Op maandag 21 december 2009 15:15 schreef IHVK het volgende:
Het is wel lekker, maar gewoon Amerikaanse troep eigenlijk.
Oreo's (je krijgt er zo'n ranzige muil van, niet normaal)quote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Amerikaanse troep is vaak lekker.
kek=cakequote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat betekent pop kek eigenlijk, of is het gewoon een verzonnen merknaam?
Oreo's zijn alleen lekker als je het met melk eet/drinkt. En pop-tarts.quote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oreo's (je krijgt er zo'n ranzige muil van, niet normaal), pop tarts
, mac n cheese
, AMerikaanse troep
.
Ik vond haar leuker toen ze kleiner was.quote:
Je hebt vast niet eens geluisterd.quote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vond haar leuker toen ze kleiner was.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oreo's zijn alleen lekker als je het met melk eet/drinkt. En pop-tarts.![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 15:21 schreef IHVK het volgende:
Ik luister naar de tweede nu. Het is Russisch?
Klinkt opzich wel goed.
Alleen jammer van het weerquote:
Kuru fasulye en bulgur pilav zijn echt lekker. Bulgur pilav noemde ik altijd anneannemin pilavi, omdat zij het altijd meenam uit Turkije.quote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef Garso het volgende:
Ik heb gister lekker veel tursu gegeten met kuru fasulye, sogan en bulgur pilav, heerlijke combo
En daar kom je nu ineens mee?quote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
'Meestal geheid' is eigenlijk jezelf tegenspreken, IHVK.
Daar moet ik gewoon elke keer aan denken als mensen het over oreo's en/of oreo's in je melk dippen hebbenquote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom je weer met je pedo reclame.
In Turkije hebben we voor m'n oma's huis een bakkal, je snapt het gevolg wel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Popkek omg mijn grote liefde.![]()
![]()
Vooral die met citroen.
Ik vond het vreemd klinken, toen dacht ik er even over na tot ik tot de conclusie kwam dat het niet helemaal klopte.quote:
Bakkal.quote:Op maandag 21 december 2009 15:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In Turkije hebben we voor m'n oma's huis een bakkal, je snapt het gevolg wel.
M'n opa zei altijd zengin etiniz adami.
insan caktirmadan bozuk para atardi masanin ustunequote:Op maandag 21 december 2009 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bakkal.![]()
Ik moest een keer brood halen bij een bakkal. Dus ik wacht totdat die man gaat zeggen hoeveel het kost.. maar hij bleef gewoon stil.
Ik: Ee.. kac lira ekmek?
Bakkalci emmi:![]()
Ekmegin parasini bilmiyormusun, sen nerden geliyon? Burali degilsin kesin.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bakkal.![]()
Ik moest een keer brood halen bij een bakkal. Dus ik wacht totdat die man gaat zeggen hoeveel het kost.. maar hij bleef gewoon stil.
Hahaha, dat heb ik ook vaak gehad, eigk best dom, als jij niets zegt en niet betaalt, zou ik denken dat ze je wel begrijpen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bakkal.![]()
Nu je het zegt.. Ah, ik was toen cahil.quote:Op maandag 21 december 2009 15:25 schreef Garso het volgende:
[..]
insan caktirmadan bozuk para atardi masanin ustune
Denken ze in Turkije nog steeds dat Nederland niet bestaatquote:Op maandag 21 december 2009 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Turken in Turkije die contact met je zoeken/je aantrekkelijk vinden omdat je uit alamanya komt.![]()
Turken in internetcafe die naar rap luisteren.
Ik dacht dat dat vroeger zo was. Toen was je hip en stoer omdat je uit Europa kwamquote:Op maandag 21 december 2009 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Turken in Turkije die contact met je zoeken/je aantrekkelijk vinden omdat je uit alamanya komt.![]()
Turken in internetcafe die naar rap luisteren.
Al zo vaak gedaan, het maakt me eigk ook niet zoveel meer uit, maar het gedrag dat ze vertonen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denken ze in Turkije nog steeds dat Nederland niet bestaat? Verbeter ze dan eens!
Zo proberen ze je te laten denken maar toch komen ze ieder jaar de hand van mn zus vragen of nemen hun dochtertje mee op visite om te showenquote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vroeger zo was. Toen was je hip en stoer omdat je uit Europa kwam. Nu ben je niks meer waard en kijken ze neer op je.
Nog niet allemaal hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vroeger zo was. Toen was je hip en stoer omdat je uit Europa kwam. Nu ben je niks meer waard en kijken ze neer op je.
Wees eens trots op Hollandaquote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al zo vaak gedaan, het maakt me eigk ook niet zoveel meer uit, maar het gedrag dat ze vertonen.
En dan zeggen ze "Hollandalilar'da Alman kani yokmu? Eee bunlar Alman iste"quote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al zo vaak gedaan, het maakt me eigk ook niet zoveel meer uit, maar het gedrag dat ze vertonen.
Damn waar komen jullie vandaan. In Adana zijn ze vergeleken met de rest van TR toch redelijk modern denk ik dan.quote:Op maandag 21 december 2009 15:32 schreef Garso het volgende:
[..]
Zo proberen ze je te laten denken maar toch komen ze ieder jaar de hand van mn zus vragen of nemen hun dochtertje mee op visite om te showen
Meen je dit?quote:Op maandag 21 december 2009 15:32 schreef Garso het volgende:
[..]
Zo proberen ze je te laten denken maar toch komen ze ieder jaar de hand van mn zus vragen of nemen hun dochtertje mee op visite om te showen
Ik ben trots op Hollanda, maar het heeft geen zin om te herhalen dat ik uit Nederland kom en niet uit Duitsland. Ze vertonen gangstergedrag, met zwarte rap t-shirts lopen in de zomer. Naar het internetcafe. Contact met mij zoeken via m'n neefje.quote:Op maandag 21 december 2009 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wees eens trots op Hollanda.
Wat voor gedrag vertonen ze dan?
Uit de buurt van Adana, Karaman, denk niet dat Adanalilar en Karamanlilar zoveel verschillen. Er zijn nog steeds mensen die hun kroost naar europa willen exporteren.quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn waar komen jullie vandaan. In Adana zijn ze vergeleken met de rest van TR toch redelijk modern denk ik dan.
Dat gebeurt in Nederland toch ook welquote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben trots op Hollanda, maar het heeft geen zin om te herhalen dat ik uit Nederland kom en niet uit Duitsland. Ze vertonen gangstergedrag, met zwarte rap t-shirts lopen in de zomer. Naar het internetcafe. Contact met mij zoeken via m'n neefje.
Konya-Karaman is toch redelijk conservatief. Je kunt die twee provincies echt absoluut niet vergelijken met Adana.quote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef Garso het volgende:
[..]
Uit de buurt van Adana, Karaman, denk niet dat Adanalilar en Karamanlilar zoveel verschillen. Er zijn nog steeds mensen die hun kroost naar europa willen exporteren.
Net zoals wij Grieken zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 15:33 schreef Garso het volgende:
[..]
En dan zeggen ze "Hollandalilar'da Alman kani yokmu? Eee bunlar Alman iste"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |