Nee, ik stel me niet aan. Mijn angst is echt.quote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gevalletje aanstelleritus? En als hij gaat preken laat je hem toch gewoon zijn gang gaan? Boeiend wat hij vindt, hij moet gewoon z'n werk doen.
Hmm, ik poets niet elke dag 2 keer, soms maar gewoon 1 keer.quote:Op maandag 21 december 2009 14:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK, ik geloof dat zijn gebruikersnaam daarvoor stond of zo. Met jullie stopwoordjes
.
[..]
Niet echt, ik poets wel netjes tweemaal daags mijn tanden, maar de laatste twee jaar van de middelbare heb ik flink aan de frisdrank en energiedrank gezeten.
Ik heb wel een knakkende kaak, dus zo perfect is mijn gebit ook weer niet.
Het is gewoon dat hij heel lomp te werk gaat. Verder doet hij zijn werk wel goed en ik mag hem.quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef IHVK het volgende:
'De slachter'![]()
Misschien moet je dan een andere tandarts nemen.
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 21 december 2009 14:22 schreef MrChill007 het volgende:
ik heb ook geen 1 gaatje.
wel 1 x moeten trekken.. maar das normaal
Middle of nowhere? Ik zie auto's en gebouwen op de achtergrond. Wel mooi.quote:Op maandag 21 december 2009 14:27 schreef MrChill007 het volgende:
Kijk zell
mn nieuwtse design waar ik 5 uur aan gezeten heb is klaar
*Click*
hejj w8, ben k nu stoer¿ lol
Majah, waarom zeg je dit ofzo?quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
'Maar goed'? Ben je soms een kloon van Ik Houd Van Kaas?
De enige manier om je angst te overwinnen is om datgene waar je bang voor bent met open armen te verwelkomen*.quote:Op maandag 21 december 2009 14:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik stel me niet aan. Mijn angst is echt.
We hebben er trouwens twee, vader en zoon. Die vader is vetttt lomp en zijn bijnaam is 'de slachter' maar toch heb ik liever hem want hij is wel aardig en helemaal niet zo arrogant als zijn zoon.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige manier om je angst te overwinnen is om datgene waar je bang voor bent met open armen te verwelkomen*.
*Een wijze les van wikwakka2.
Waarom zijn vaders vaak bang voor de tandarts? De mijne ook, en het zijn meestal juist andere mensen die bang voor hem zijnquote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het enige wat ik met open armen ontvang zijn verdovingen.
![]()
Weetje, volgens mij heb ik mijn angst voor de tandarts van mijn vader geerfd. Hij zei vroeger altijd 'Er zijn maar twee dingen waar ik bang voor ben, de eerste is Allah en het tweede is de tandarts'.
Geen idee.quote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zijn vaders vaak bang voor de tandarts? De mijne ook, en het zijn meestal juist andere mensen die bang voor hem zijn.
De 'quote:Op maandag 21 december 2009 14:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wou dat ik irl ook zo'n gezicht kon trekken.
![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor een vraag?quote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De '' is niet zo moeilijk, hoor, en de '
' al helemaal niet. Heb jij geen fijne motoriek in je gezicht?
Ik ga die smiley in het groot uitprinten en op m'n gezicht plakken.quote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De '' is niet zo moeilijk, hoor, en de '
' al helemaal niet. Heb jij geen fijne motoriek in je gezicht?
Samen naar de tandarts?quote:Op maandag 21 december 2009 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
verrot gebit meldt zich, ziet er niet verrot uit, maar wel wat gaatjes
Moet je van de chocolade afblijven en al helemaal geen lamskoppen etenquote:Op maandag 21 december 2009 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
verrot gebit meldt zich, ziet er niet verrot uit, maar wel wat gaatjes
Dat is de volgende stap, als blijkt dat je geen 'quote:Op maandag 21 december 2009 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga die smiley in het groot uitprinten en op m'n gezicht plakken.
Ik houd dan wel je handje vast, ik ben namelijk niet bang voor de tandarts.quote:
Ik eet geen lamskopquote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je van de chocolade afblijven en al helemaal geen lamskoppen eten.
[..]
Dat is de volgende stap, als blijkt dat je geen '' gezicht kan trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |