Is best lekker weer hoor buiten. Normaal gesproken houd ik niet van de kou, maar dit is wel lekker. Ik ben gelukkig ja.quote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ik ga het slechte weer niet opzoekenMoest iets halen uit Leiden, maar mijn zus komt vandaag thuis en neemt het mee
![]()
[..]
Maar ben je gelukkig?
Gelukkigquote:Op maandag 21 december 2009 13:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is best lekker weer hoor buiten. Normaal gesproken houd ik niet van de kou, maar dit is wel lekker. Ik ben gelukkig ja.(en niet arm
)
http://img69.imageshack.us/i/systeem.jpg/ jullie mogen je allemaal stoer voelen vergeleken met de mijne
Stoerquote:Op maandag 21 december 2009 13:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik heb iets van 4,8 ofzo
Ik ga nu ook eten, sterkte en enjoy je dagjequote:Op maandag 21 december 2009 13:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stoer![]()
pc is snel, dat is genoeg voor mij, deze pc was het geld dus echt niet waard (700 euro, miss betaald voor de 500 gb die ik nu heb? waarvan ik niet eens de helft gebruik
)
Ik ga, doei
Turkjes en Rookert naturlich.quote:Op maandag 21 december 2009 13:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi en doei Bortecinem, ik ga lekker een lunch maken nu
je staat gwn fckng hard offline weergegeven like alwyasquote:Op maandag 21 december 2009 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet eens aangemeld man.
Niet.quote:Op maandag 21 december 2009 13:52 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
je staat gwn fckng hard offline weergegeven like alwyas
Zellllllll zegt:quote:
Wat praat je dan.quote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Zellllllll zegt:
*ik had ze
*zaterdag al
*ahahahah
wat is dit dan.![]()
hahaha jajaaaaaa dat was van 2 uur terug k weet
quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
omdat k ook van jouw houwwwwwwwwwddddd hemso![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb kiespijn en durf niet naar de tandarts. De laatste keer was twee jaar geleden, dus als ik nu ga krijg ik zeker weer een dikke preek van mijn tandarts.
Ik heb kiespijn en durf niet naar de tandarts. De laatste keer was twee jaar geleden, dus als ik nu ga krijg ik zeker weer een dikke preek van mijn tandarts.
quote:
Mensen die elkaar kennen in het echte levenquote:Op maandag 21 december 2009 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet eens aangemeld man.
We kennen elkaar niet in het echte leven. We hebben elkaar alleen al bijna 5 jaar op msn.quote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Mensen die elkaar kennen in het echte leven.
jaloers?quote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Mensen die elkaar kennen in het echte leven.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
jaloers?ik durf op een pot goud te zetten dat ik haar langer ken dan jouw
quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet in het echte leven. We hebben elkaar alleen al bijna 5 jaar op msn.![]()
ja, dus dat ^quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gwn ff dat langs je kiezen halen en ze zijn weer zo goed als nieuw
Jullie zijn echt barbaren.quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gwn ff dat langs je kiezen halen en ze zijn weer zo goed als nieuw
Onterechte angst? Ik heb kiespijn, dus dat er tenminste een keer geboord gaat worden is zeker. En God weet hoeveel andere gaatjes ik heb aangezien ik al 2 jaar niet meer bij de tandarts ben geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je maar geen onterechte angst voor de tandarts hebben.
Onterechte angst dus, hij gaat je echt niet martelen met z'n werktuigen of zo a la 'the dentist'quote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onterechte angst? Ik heb kiespijn, dus dat er tenminste een keer geboord gaat worden is zeker. En God weet hoeveel andere gaatjes ik heb aangezien ik al 2 jaar niet meer bij de tandarts ben geweest.
Maar goed, ik heb serieus een tandarsten fobie.
vanuit je pc zekerquote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Manuel, serieus, ik ga je echt slaan.
Je weet maar nooit. En hij is ook vet arrogant, gaat hij een dikke preek geven enzo.quote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onterechte angst dus, hij gaat je echt niet martelen met z'n werktuigen of zo a la 'the dentist'.
Wie is dat? Ik zeg altijd 'maar goed'. Voortaan zeg ik wel enfin, klinkt slimmer.quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
'Maar goed'? Ben je soms een kloon van Ik Houd Van Kaas?
Dan verzorg jij je gebit goed. Ik echt niet, ik eet veel zuur, suiker, frisdranken (heel veel light, echt dodelijk voor je gebit), tel dat allemaal bij elkaar op en je hebt een verrot gebit.quote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb trouwens nog nóóit een gaatje gehad. Echt geen idee hoe dat kan, aangezien iedereen die ik ken er wel een of meerdere heeft gehad.
Gevalletje aanstelleritus? En als hij gaat preken laat je hem toch gewoon zijn gang gaan? Boeiend wat hij vindt, hij moet gewoon z'n werk doen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. En hij is ook vet arrogant, gaat hij een dikke preek geven enzo.![]()
Maar serieus, ik begin echt te trillen en te shaken als ik in de wachtkamer moet wachten. Ik vind het zooo eng.
IHVK, ik geloof dat zijn gebruikersnaam daarvoor stond of zoquote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik zeg altijd 'maar goed'. Voortaan zeg ik wel enfin, klinkt slimmer.
Niet echt, ik poets wel netjes tweemaal daags mijn tanden, maar de laatste twee jaar van de middelbare heb ik flink aan de frisdrank en energiedrank gezetenquote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan verzorg jij je gebit goed. Ik echt niet, ik eet veel zuur, suiker, frisdranken (heel veel light, echt dodelijk voor je gebit), tel dat allemaal bij elkaar op en je hebt een verrot gebit.
Nee, ik stel me niet aan. Mijn angst is echt.quote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gevalletje aanstelleritus? En als hij gaat preken laat je hem toch gewoon zijn gang gaan? Boeiend wat hij vindt, hij moet gewoon z'n werk doen.
Hmm, ik poets niet elke dag 2 keer, soms maar gewoon 1 keer.quote:Op maandag 21 december 2009 14:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK, ik geloof dat zijn gebruikersnaam daarvoor stond of zo. Met jullie stopwoordjes
.
[..]
Niet echt, ik poets wel netjes tweemaal daags mijn tanden, maar de laatste twee jaar van de middelbare heb ik flink aan de frisdrank en energiedrank gezeten.
Ik heb wel een knakkende kaak, dus zo perfect is mijn gebit ook weer niet.
Het is gewoon dat hij heel lomp te werk gaat. Verder doet hij zijn werk wel goed en ik mag hem.quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef IHVK het volgende:
'De slachter'![]()
Misschien moet je dan een andere tandarts nemen.
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 21 december 2009 14:22 schreef MrChill007 het volgende:
ik heb ook geen 1 gaatje.
wel 1 x moeten trekken.. maar das normaal
Middle of nowhere? Ik zie auto's en gebouwen op de achtergrond. Wel mooi.quote:Op maandag 21 december 2009 14:27 schreef MrChill007 het volgende:
Kijk zell
mn nieuwtse design waar ik 5 uur aan gezeten heb is klaar
*Click*
hejj w8, ben k nu stoer¿ lol
Majah, waarom zeg je dit ofzo?quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
'Maar goed'? Ben je soms een kloon van Ik Houd Van Kaas?
De enige manier om je angst te overwinnen is om datgene waar je bang voor bent met open armen te verwelkomen*.quote:Op maandag 21 december 2009 14:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik stel me niet aan. Mijn angst is echt.
We hebben er trouwens twee, vader en zoon. Die vader is vetttt lomp en zijn bijnaam is 'de slachter' maar toch heb ik liever hem want hij is wel aardig en helemaal niet zo arrogant als zijn zoon.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige manier om je angst te overwinnen is om datgene waar je bang voor bent met open armen te verwelkomen*.
*Een wijze les van wikwakka2.
Waarom zijn vaders vaak bang voor de tandarts? De mijne ook, en het zijn meestal juist andere mensen die bang voor hem zijnquote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het enige wat ik met open armen ontvang zijn verdovingen.
![]()
Weetje, volgens mij heb ik mijn angst voor de tandarts van mijn vader geerfd. Hij zei vroeger altijd 'Er zijn maar twee dingen waar ik bang voor ben, de eerste is Allah en het tweede is de tandarts'.
Geen idee.quote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zijn vaders vaak bang voor de tandarts? De mijne ook, en het zijn meestal juist andere mensen die bang voor hem zijn.
De 'quote:Op maandag 21 december 2009 14:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wou dat ik irl ook zo'n gezicht kon trekken.
![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor een vraag?quote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De '' is niet zo moeilijk, hoor, en de '
' al helemaal niet. Heb jij geen fijne motoriek in je gezicht?
Ik ga die smiley in het groot uitprinten en op m'n gezicht plakken.quote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De '' is niet zo moeilijk, hoor, en de '
' al helemaal niet. Heb jij geen fijne motoriek in je gezicht?
Samen naar de tandarts?quote:Op maandag 21 december 2009 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
verrot gebit meldt zich, ziet er niet verrot uit, maar wel wat gaatjes
Moet je van de chocolade afblijven en al helemaal geen lamskoppen etenquote:Op maandag 21 december 2009 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
verrot gebit meldt zich, ziet er niet verrot uit, maar wel wat gaatjes
Dat is de volgende stap, als blijkt dat je geen 'quote:Op maandag 21 december 2009 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga die smiley in het groot uitprinten en op m'n gezicht plakken.
Ik houd dan wel je handje vast, ik ben namelijk niet bang voor de tandarts.quote:
Ik eet geen lamskopquote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je van de chocolade afblijven en al helemaal geen lamskoppen eten.
[..]
Dat is de volgende stap, als blijkt dat je geen '' gezicht kan trekken.
Het was wel een grappige vraag.quote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je van de chocolade afblijven en al helemaal geen lamskoppen eten.
[..]
Dat is de volgende stap, als blijkt dat je geen '' gezicht kan trekken.
Damn, jij hebt lef. Serieus.quote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd dan wel je handje vast, ik ben namelijk niet bang voor de tandarts.De grote gaatjes neem ik ook zonder verdoving.
![]()
![]()
Even stoer doen
Ik eet vaak citroenen met zout. Kan nooit goed zijn voor je glazuur.quote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik eet geen lamskop. Wel veel suiker en zuur en poets soms maar 1x per dag, ik denk dan: t stinkt niet en ziet er niet vies uit, dus waarom de moeite nemen 2x per dag te poetsen?
Om gaatjes, geurtjes en gele tanden tegen te gaan, uiteraard.quote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik eet geen lamskop. Wel veel suiker en zuur en poets soms maar 1x per dag, ik denk dan: t stinkt niet en ziet er niet vies uit, dus waarom de moeite nemen 2x per dag te poetsen?
Komt doordat ik geen verdoving durf te nemen.quote:
Ik eet gewoon citroen, zonder zout, je tanden erin zetten.quote:Op maandag 21 december 2009 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik eet vaak citroenen met zout. Kan nooit goed zijn voor je glazuur.
Ojaquote:Op maandag 21 december 2009 14:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Om gaatjes, geurtjes en gele tanden tegen te gaan, uiteraard.
Niks ergers dan mensen die uit hun mond stinken maar het zelf niet doorhebben![]()
.
Ik krijg al pijn aan mijn tanden als ik er ook maar aan denkquote:Op maandag 21 december 2009 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik eet vaak citroenen met zout. Kan nooit goed zijn voor je glazuur.
HAHAHA.quote:Op maandag 21 december 2009 14:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komt doordat ik geen verdoving durf te nemen.![]()
Ga anders hetzelfde als m'n zusje doen, zij moest behoorlijk wat kiezen laten trekken, durfde het niet bij de gewone tandarts, ze moest toen naar een kindertandarts ofzo in Alkmaar.
Ik ben echt gek op zuur en zout.quote:Op maandag 21 december 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik krijg al pijn aan mijn tanden als ik er ook maar aan denk.
Ik ben dan ook een grappenmaker.quote:
Hartig en zoutquote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben echt gek op zuur en zout.
Bij mij is het enige probleem met boren dat ik niet stil kan liggen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAHA.
Eigenlijk doet de prik van een verdoving meer pijn dan het vullen van een gaatje. Maar ik vind het geluid van de boor zo verschrikkelijk dat ik steeds het gevoel heb dat het elk moment heel erg pijn kan gaan doen. Daarom neem ik liever verdoving.
Ik hoef gelukkig geen kiezen te laten trekken. Alhoewel.. mijn verstandskies groeit vet scheef.
Ik maak pas een afspraak als ik crepeer van de pijn. Nu is het niet zooo erg.quote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij mij is het enige probleem met boren dat ik niet stil kan liggen.![]()
Maak gewoon een afspraak bij je tandarts, het moet toch een keer gebeuren.
Snoep.quote:
Of uit een rietje drinken.quote:Op maandag 21 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, misschien moet je na iedere citroen je mond spoelen met water? Om de schade te beperken.
Citroen drink je niet uit een rietje, althans, ik niet. Ik eet een citroen.quote:
Ik heb hier een pak rietjes liggen maar meestal heb ik geen zin om er een te pakken.quote:
Á-ha! Ik heb ook een jaar een beugel gehad, wat was dat verschrikkelijk zegquote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik poetste veel beter toen ik een beugel had, vooral toen ik net een beugel kreeg.
Daarom maak je er sap van.quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Citroen drink je niet uit een rietje, althans, ik niet. Ik eet een citroen.
Jaquote:Op maandag 21 december 2009 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
Is azijn ook slecht voor je tanden?
Ik weet eigenlijk niet wat beter is, maar ik ga niet direct spoelen, eerst neem ik een aantal keer flink wat water in m'n mond en spuug het meteen weer uit en daarna spoel ik.quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hier een pak rietjes liggen maar meestal heb ik geen zin om er een te pakken.![]()
En omspoelen met water? Hmm, zal ik de volgende keer doen.
Ben je niet blij dat je er een hebt gehad?quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Á-ha! Ik heb ook een jaar een beugel gehad, wat was dat verschrikkelijk zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |