quote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb kiespijn en durf niet naar de tandarts. De laatste keer was twee jaar geleden, dus als ik nu ga krijg ik zeker weer een dikke preek van mijn tandarts.
quote:
Mensen die elkaar kennen in het echte levenquote:Op maandag 21 december 2009 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet eens aangemeld man.
We kennen elkaar niet in het echte leven. We hebben elkaar alleen al bijna 5 jaar op msn.quote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Mensen die elkaar kennen in het echte leven.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb kiespijn en durf niet naar de tandarts. De laatste keer was twee jaar geleden, dus als ik nu ga krijg ik zeker weer een dikke preek van mijn tandarts.
jaloers?quote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Mensen die elkaar kennen in het echte leven.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
jaloers?ik durf op een pot goud te zetten dat ik haar langer ken dan jouw
quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet in het echte leven. We hebben elkaar alleen al bijna 5 jaar op msn.![]()
ja, dus dat ^quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gwn ff dat langs je kiezen halen en ze zijn weer zo goed als nieuw
Jullie zijn echt barbaren.quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gwn ff dat langs je kiezen halen en ze zijn weer zo goed als nieuw
Onterechte angst? Ik heb kiespijn, dus dat er tenminste een keer geboord gaat worden is zeker. En God weet hoeveel andere gaatjes ik heb aangezien ik al 2 jaar niet meer bij de tandarts ben geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je maar geen onterechte angst voor de tandarts hebben.
Onterechte angst dus, hij gaat je echt niet martelen met z'n werktuigen of zo a la 'the dentist'quote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onterechte angst? Ik heb kiespijn, dus dat er tenminste een keer geboord gaat worden is zeker. En God weet hoeveel andere gaatjes ik heb aangezien ik al 2 jaar niet meer bij de tandarts ben geweest.
Maar goed, ik heb serieus een tandarsten fobie.
vanuit je pc zekerquote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Manuel, serieus, ik ga je echt slaan.
Je weet maar nooit. En hij is ook vet arrogant, gaat hij een dikke preek geven enzo.quote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onterechte angst dus, hij gaat je echt niet martelen met z'n werktuigen of zo a la 'the dentist'.
Wie is dat? Ik zeg altijd 'maar goed'. Voortaan zeg ik wel enfin, klinkt slimmer.quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
'Maar goed'? Ben je soms een kloon van Ik Houd Van Kaas?
Dan verzorg jij je gebit goed. Ik echt niet, ik eet veel zuur, suiker, frisdranken (heel veel light, echt dodelijk voor je gebit), tel dat allemaal bij elkaar op en je hebt een verrot gebit.quote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb trouwens nog nóóit een gaatje gehad. Echt geen idee hoe dat kan, aangezien iedereen die ik ken er wel een of meerdere heeft gehad.
Gevalletje aanstelleritus? En als hij gaat preken laat je hem toch gewoon zijn gang gaan? Boeiend wat hij vindt, hij moet gewoon z'n werk doen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. En hij is ook vet arrogant, gaat hij een dikke preek geven enzo.![]()
Maar serieus, ik begin echt te trillen en te shaken als ik in de wachtkamer moet wachten. Ik vind het zooo eng.
IHVK, ik geloof dat zijn gebruikersnaam daarvoor stond of zoquote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik zeg altijd 'maar goed'. Voortaan zeg ik wel enfin, klinkt slimmer.
Niet echt, ik poets wel netjes tweemaal daags mijn tanden, maar de laatste twee jaar van de middelbare heb ik flink aan de frisdrank en energiedrank gezetenquote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan verzorg jij je gebit goed. Ik echt niet, ik eet veel zuur, suiker, frisdranken (heel veel light, echt dodelijk voor je gebit), tel dat allemaal bij elkaar op en je hebt een verrot gebit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |