quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Leugensquote:Op zondag 20 december 2009 21:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja sorry ik kan het niet meer downplayen er viel gewoon superveel.
Ik hoor je niet, ingesneeuwdquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Er staat een fout in de TT, dat had wikwakka2 moeten zijn.
Jij hebt zeker nog nooit een naamtopic geopendquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef IHVK het volgende:
Wat is dat toch met die ego-tripperij in de TT's.
Sowieso nooit je eigen naamtopic openen.
Niet met mezelf in de TT.quote:Op zondag 20 december 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een naamtopic geopend.
Anyway, majah, eventjes, ik bedoel maar, hey wacht even.quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stopwoordjes. Of in dit geval 'beginwoorden
'
Op Zuid reed hij wel bovengronds, wel veel vertraging en alle perrons lag gewoon een dik pak sneeuw, blijkbaar hebben ze het ook opgegeven wat schoonmaken betreft. Tussen Schiedam en Spijkenisse reedt de metro niet.quote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Reed de metro wel tot Alexander (bovengronds)?
Ja Nederland is er niet op gebouwd, maar wel lame dat er bijna geen treinen reden en de snelwegen waren helemaal een drama. Gelukkig was het op een zondag in de kerstvakantie.quote:Op zondag 20 december 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, met deze hoeveelheid sneeuw is het nog wel een beetje begrijpelijk dat het OV faalt.
Schiphol was al helemaal een dramaquote:Op zondag 20 december 2009 21:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja Nederland is er niet op gebouwd, maar wel lame dat er bijna geen treinen reden en de snelwegen waren helemaal een drama. Gelukkig was het op een zondag in de kerstvakantie.
dieven of zandstorm?quote:Op zondag 20 december 2009 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schiphol was al helemaal een drama. Volgens mij zijn er honderden vluchten afgelast.
Hier gelukkig nergens last van. Ik hoop alleen dat ik mijn raam dicht heb gedaan voor ik wegging.
Dus in dit geval dieven of sneeuwstormen. Alhoewel ik niet denk dat ze vierhoog een flat op gaan klimmenquote:
Het blijft Rotterdam, maar ik denk dat het wel glad is ja.quote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus in dit geval dieven of sneeuwstormen. Alhoewel ik niet denk dat ze vierhoog een flat op gaan klimmen.
Ik ben nog nooit overvallen, en dat in Rotterdam.quote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het blijft Rotterdam, maar ik denk dat het wel glad is ja.
Jaja, mensen, wikwakka2 heeft niet alleen in Caïro een raam, maar ook in Rotterdam, de welgestelde lul die ie isquote:
afkloppen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit overvallen, en dat in Rotterdam.
Hij heeft gewoon 2 ramen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jaja, mensen, wikwakka2 heeft niet alleen in Caïro een raam, maar ook in Rotterdam, de welgestelde lul die ie is
Goede daad van de dagquote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
Okey nog één sneeuwverhaal en dan hou ik op.
Zo een man in een rolstoel zat dus vast ingesneeuwd bij die verhoging van Pathé (Schouwburgplein) en toen heb ik de hele weg vrijgemaakt (zo'n stuk of 30 meter toch) zodat hij weg kon rijden. Was wel mooi.
En dan ook door een Turk, waarschijnlijk zal hij daarna nooit meer op ons Turkenforum komenquote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
afkloppen.
Straks is je eerste ervaring in Rotterdam volgend jaar een overval.![]()
Ik ben ook nog niet overvallen, maar genoeg mensen die ik ken wel.
Ik hoop het niet, maar ja, als het gebeurt dan gebeurt het. Het enige dat ik kan bedenken om het een beetje tegen te gaan is in een groep naar huis fietsen/lopen 's nachts.quote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
afkloppen.
Straks is je eerste ervaring in Rotterdam volgend jaar een overval.![]()
Ik ben ook nog niet overvallen, maar genoeg mensen die ik ken wel.
Ik denk dat de kans klein is al met al.quote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ja, als het gebeurt dan gebeurt het. Het enige dat ik kan bedenken om het een beetje tegen te gaan is in een groep naar huis fietsen/lopen 's nachts.
Mischien moet ik mijn Armani maatpakken en gouden rolex maar niet meer dragen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans klein is al met al.
Één goede daad per dag, daar moet je naar strevenquote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
Okey nog één sneeuwverhaal en dan hou ik op.
Zo een man in een rolstoel zat dus vast ingesneeuwd bij die verhoging van Pathé (Schouwburgplein) en toen heb ik de hele weg vrijgemaakt (zo'n stuk of 30 meter toch) zodat hij weg kon rijden. Was wel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook, alhoewel de Zara in Nederland altijd een teringbende isquote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
Nee echte bazen kopen hun kleding bij de Zara toch.
4chan humor is soms wel geniaalquote:
Omdat het mannelijk isquote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff, begrijp t dan en baas klinkt gewoon leuker.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef IHVK het volgende:
Wat is dat toch met die ego-tripperij in de TT's.
Sowieso nooit je eigen naamtopic openen.
Het leek erop...zegt genoegquote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik er niet van zou gaan eten, lammetje, geen koe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |