En daar kom je nu ineens mee?quote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
'Meestal geheid' is eigenlijk jezelf tegenspreken, IHVK.
Daar moet ik gewoon elke keer aan denken als mensen het over oreo's en/of oreo's in je melk dippen hebbenquote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom je weer met je pedo reclame.
In Turkije hebben we voor m'n oma's huis een bakkal, je snapt het gevolg wel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Popkek omg mijn grote liefde.![]()
![]()
Vooral die met citroen.
Ik vond het vreemd klinken, toen dacht ik er even over na tot ik tot de conclusie kwam dat het niet helemaal klopte.quote:
Bakkal.quote:Op maandag 21 december 2009 15:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In Turkije hebben we voor m'n oma's huis een bakkal, je snapt het gevolg wel.
M'n opa zei altijd zengin etiniz adami.
insan caktirmadan bozuk para atardi masanin ustunequote:Op maandag 21 december 2009 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bakkal.![]()
Ik moest een keer brood halen bij een bakkal. Dus ik wacht totdat die man gaat zeggen hoeveel het kost.. maar hij bleef gewoon stil.
Ik: Ee.. kac lira ekmek?
Bakkalci emmi:![]()
Ekmegin parasini bilmiyormusun, sen nerden geliyon? Burali degilsin kesin.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bakkal.![]()
Ik moest een keer brood halen bij een bakkal. Dus ik wacht totdat die man gaat zeggen hoeveel het kost.. maar hij bleef gewoon stil.
Hahaha, dat heb ik ook vaak gehad, eigk best dom, als jij niets zegt en niet betaalt, zou ik denken dat ze je wel begrijpen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bakkal.![]()
Nu je het zegt.. Ah, ik was toen cahil.quote:Op maandag 21 december 2009 15:25 schreef Garso het volgende:
[..]
insan caktirmadan bozuk para atardi masanin ustune
Denken ze in Turkije nog steeds dat Nederland niet bestaatquote:Op maandag 21 december 2009 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Turken in Turkije die contact met je zoeken/je aantrekkelijk vinden omdat je uit alamanya komt.![]()
Turken in internetcafe die naar rap luisteren.
Ik dacht dat dat vroeger zo was. Toen was je hip en stoer omdat je uit Europa kwamquote:Op maandag 21 december 2009 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Turken in Turkije die contact met je zoeken/je aantrekkelijk vinden omdat je uit alamanya komt.![]()
Turken in internetcafe die naar rap luisteren.
Al zo vaak gedaan, het maakt me eigk ook niet zoveel meer uit, maar het gedrag dat ze vertonen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denken ze in Turkije nog steeds dat Nederland niet bestaat? Verbeter ze dan eens!
Zo proberen ze je te laten denken maar toch komen ze ieder jaar de hand van mn zus vragen of nemen hun dochtertje mee op visite om te showenquote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vroeger zo was. Toen was je hip en stoer omdat je uit Europa kwam. Nu ben je niks meer waard en kijken ze neer op je.
Nog niet allemaal hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vroeger zo was. Toen was je hip en stoer omdat je uit Europa kwam. Nu ben je niks meer waard en kijken ze neer op je.
Wees eens trots op Hollandaquote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al zo vaak gedaan, het maakt me eigk ook niet zoveel meer uit, maar het gedrag dat ze vertonen.
En dan zeggen ze "Hollandalilar'da Alman kani yokmu? Eee bunlar Alman iste"quote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al zo vaak gedaan, het maakt me eigk ook niet zoveel meer uit, maar het gedrag dat ze vertonen.
Damn waar komen jullie vandaan. In Adana zijn ze vergeleken met de rest van TR toch redelijk modern denk ik dan.quote:Op maandag 21 december 2009 15:32 schreef Garso het volgende:
[..]
Zo proberen ze je te laten denken maar toch komen ze ieder jaar de hand van mn zus vragen of nemen hun dochtertje mee op visite om te showen
Meen je dit?quote:Op maandag 21 december 2009 15:32 schreef Garso het volgende:
[..]
Zo proberen ze je te laten denken maar toch komen ze ieder jaar de hand van mn zus vragen of nemen hun dochtertje mee op visite om te showen
Ik ben trots op Hollanda, maar het heeft geen zin om te herhalen dat ik uit Nederland kom en niet uit Duitsland. Ze vertonen gangstergedrag, met zwarte rap t-shirts lopen in de zomer. Naar het internetcafe. Contact met mij zoeken via m'n neefje.quote:Op maandag 21 december 2009 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wees eens trots op Hollanda.
Wat voor gedrag vertonen ze dan?
Uit de buurt van Adana, Karaman, denk niet dat Adanalilar en Karamanlilar zoveel verschillen. Er zijn nog steeds mensen die hun kroost naar europa willen exporteren.quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn waar komen jullie vandaan. In Adana zijn ze vergeleken met de rest van TR toch redelijk modern denk ik dan.
Dat gebeurt in Nederland toch ook welquote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben trots op Hollanda, maar het heeft geen zin om te herhalen dat ik uit Nederland kom en niet uit Duitsland. Ze vertonen gangstergedrag, met zwarte rap t-shirts lopen in de zomer. Naar het internetcafe. Contact met mij zoeken via m'n neefje.
Konya-Karaman is toch redelijk conservatief. Je kunt die twee provincies echt absoluut niet vergelijken met Adana.quote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef Garso het volgende:
[..]
Uit de buurt van Adana, Karaman, denk niet dat Adanalilar en Karamanlilar zoveel verschillen. Er zijn nog steeds mensen die hun kroost naar europa willen exporteren.
Net zoals wij Grieken zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 15:33 schreef Garso het volgende:
[..]
En dan zeggen ze "Hollandalilar'da Alman kani yokmu? Eee bunlar Alman iste"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |