Dus jij hebt een kwijlbakje naast je op de eettafel staan tijdens het avondeten?quote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee.![]()
Na een zure maaltijd neem ik ongeveer 3x water in m'n mond en spuug het meteen weer uit en daarna spoel ik m'n mond nog even snel twee keer.
Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, zijn dat van die zure groenten? Dat gaven ze in Oman altijd bij de shoarma, ik ben de enige die ik ken die dat altijd lekker vond en opat.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Categories: Pickles | Republic of Macedonia cuisine | Bulgarian cuisine | Turkish cuisine | Western Armenian cuisine | Bosnia and Herzegovina cuisine | Greek cuisine | Serbian cuisine | Iranian cuisine | Iraqi cuisine | Mediterranean cuisine | Middle Eastern cuisine | Appetizers | Iran stubs | Turkish cuisine stubs | Albania stubs | Greece stubs | Serbia stubs | Republic of Macedonia stubs | Bulgaria stubs | Bosnia and Herzegovina stubs | Food stubs
Hehehe.
Oeh, alleen gaven ze er in Oman nooit water bij. Ik heb nooit geweten dat het tursu heettequote:Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar het water wat er omheen zit is ook lekker, kan je ook opscheppen.
In de Turkse winkel.quote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, zijn dat van die zure groenten? Dat gaven ze in Oman altijd bij de shoarma, ik ben de enige die ik ken die dat altijd lekker vond en opat. Kan je dat in Nederland kopen
?
Neeeere pfff, na het etenquote:Op maandag 21 december 2009 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus jij hebt een kwijlbakje naast je op de eettafel staan tijdens het avondeten?
Het is trouwens azijn.quote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oeh, alleen gaven ze er in Oman nooit water bij. Ik heb nooit geweten dat het tursu heette.
Hm je hebt wel kaasstengels, maar veel 'gewone' supermarkten verkopen ook Turkse producten. Vaak zelfs een paar rekjes met die dingen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vertelde laatst aan een Nederlandse vriendin hoe lekker ik peynir cubugu vindt en dat ik het niet meer kan vinden bij de Turkse winkel hier in de buurt. Ze zei dat ik het ook gewoon in de supermarkt kan kopen, klopt dit?
Bij de meeste Turkse winkels verkopen ze het wel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vertelde laatst aan een Nederlandse vriendin hoe lekker ik peynir cubugu vindt en dat ik het niet meer kan vinden bij de Turkse winkel hier in de buurt. Ze zei dat ik het ook gewoon in de supermarkt kan kopen, klopt dit?
quote:
Anders laten jullie even mijn maag knorrenquote:
Tursu eet je niet om je maag mee te vullen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Anders laten jullie even mijn maag knorren. Ik krijg er honger van!
Ja gewoon als soort salade toch. Bijgerecht.quote:Op maandag 21 december 2009 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tursu eet je niet om je maag mee te vullen.
Ik ga morgen kijken, hoop dat ze het hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm je hebt wel kaasstengels, maar veel 'gewone' supermarkten verkopen ook Turkse producten. Vaak zelfs een paar rekjes met die dingen.
Mijn maag knort dan van genot.quote:Op maandag 21 december 2009 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tursu eet je niet om je maag mee te vullen.
Niet zoveel bijzonders eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef IHVK het volgende:
Wat staat er in Egypte op het menu wikwakka?
Ja, ze verkochten het hier ook, maar ze hebben het al maanden niet meer op voorraad, een tijdje terug hadden ze er nog een aantal, maar daarna nooit meer geweest. Jaa, dat is ook lekkerquote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij de meeste Turkse winkels verkopen ze het wel.
Ik ben gek op deze dingen:
[ afbeelding ]
Popkek omg mijn grote liefde.quote:Op maandag 21 december 2009 15:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ze verkochten het hier ook, maar ze hebben het al maanden niet meer op voorraad, een tijdje terug hadden ze er nog een aantal, maar daarna nooit meer geweest. Jaa, dat is ook lekkerwat vind je van popkek?
Klinkt goed.quote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef Garso het volgende:
Ik heb gister lekker veel tursu gegeten met kuru fasulye, sogan en bulgur pilav, heerlijke combo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |