Het is een delicatesse alleen geschikt voor de fijnproever.quote:
zwakke maagquote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het leek erop...zegt genoeg![]()
Lamsbout
mercimek corbasiquote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef mezzy het volgende:
Doe mij maar Mercimek of Ezo Gelin çorbasi..
quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mercimek corbasi![]()
Min-e lust jij wel een lammetjeskop?
en een tong, vindt dat denk ik toch wel ergerquote:Op zondag 20 december 2009 23:58 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
lichaamsdeel waar ogen aan zitten..![]()
Delicatesse komt mij meer en meer voor als iemand die stelt "kijk ik eet iets fucking ranzigs en jij durft dat nietquote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is een delicatesse alleen geschikt voor de fijnproever.
Tip: vraag eens in een Turks restuarant om Iskembe, misschien vind je dat wel lekker.
In alle eerlijkheid, die vraag is mij nog nooit gesteld in mijn leven.quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mercimek corbasi![]()
Min-e lust jij wel een lammetjeskop?
gömlekquote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en een tong, vindt dat denk ik toch wel erger![]()
wat wil je bestellen uit Amerika?
Probeer mijn tip dan maar niet uit.quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Delicatesse komt mij meer en meer voor als iemand die stelt "kijk ik eet iets fucking ranzigs en jij durft dat niet"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets..quote:Op maandag 21 december 2009 00:04 schreef Min-e het volgende:
Vroeger als kind heb ik weleens tong gegeten. Herinner me dat ik het wel lekker vond.
Ik vind vlees wel lekker, maar de laatste tijd haal ik het vaak uit m'n eten en geef ik het aan m'n vader, kan het op de een of andere manier neit eten en veel mensen eten sowieso te veel vlees.quote:Op maandag 21 december 2009 00:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, die vraag is mij nog nooit gesteld in mijn leven.![]()
Maar nee, ik denk het niet. Ook al heb ik het nog nooit geprobeerd, maar ik hou niet echt van naar vlees smakende dingen.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Probeer mijn tip dan maar niet uit.volgens mij eet jij ook die troep wat Kokoreç heet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ga i khet tegen jou zeggen: zit je op de basisschool dat je het sommetje niet snapt?quote:Op maandag 21 december 2009 00:03 schreef mezzy het volgende:
[..]
gömlek![]()
Abercrombie & Fitch #28
wat wil jij bestellen, maar vind je de moeite niet waard om het daadwerkelijk te doen?
je rekent het verkeerd uit.. ik bestel via Ellen.. wat jij hebt gedaan is 70$/1,43.. maar er komen nog service fee en nog andere kosten bij, omdat ik via Ellen bestel.quote:Op maandag 21 december 2009 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu ga i khet tegen jou zeggen: zit je op de basisschool dat je het sommetje niet snapt?![]()
Kost in totaal 48,82.. bedenk de verzendkosten er nog bij (weet niet hoe hoog die zijn), scheelt niet zoveel, doe dan meteen een grote bestelling als je wil besparen.
Ik wilde ook kleding bestellen, zie ander topic.
48,82 euro is dus wel wat het minimaal gaat kosten? Ik zou het niet doen, maar zelf weten.quote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef mezzy het volgende:
[..]
je rekent het verkeerd uit.. ik bestel via Ellen.. wat jij hebt gedaan is 70$/1,43.. maar er komen nog service fee en nog andere kosten bij, omdat ik via Ellen bestel.
welke site wil je bestellen..
ik vertrouw sowieso geen aziatische sites..quote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
48,82 euro is dus wel wat het minimaal gaat kosten? Ik zou het niet doen, maar zelf weten.
www.yesstyle.com
Ja, tuurlijk, lekker cingcangcongquote:Op maandag 21 december 2009 00:16 schreef mezzy het volgende:
[..]
ik vertrouw sowieso geen aziatische sites..is het wel betrouwbaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |