Hm ja, aan de andere kant je cuisine veranderen zorgt meestal geheid voor diarree.quote:Op maandag 21 december 2009 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders eigenlijk. Ik heb in ieder geval nog geen echt typische Egyptische cuisine gehad
. Maar ik wil het wel.
Zemfira is dan ook tof.quote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef IHVK het volgende:
Ik vind je nieuwe ava veel beter Bortecinem.
Al helemaal in Egyptequote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm ja, aan de andere kant je cuisine veranderen zorgt meestal geheid voor diarree.
Amerikaanse troep is vaak lekker.quote:Op maandag 21 december 2009 15:15 schreef IHVK het volgende:
Het is wel lekker, maar gewoon Amerikaanse troep eigenlijk.
Oreo's (je krijgt er zo'n ranzige muil van, niet normaal)quote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Amerikaanse troep is vaak lekker.
kek=cakequote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat betekent pop kek eigenlijk, of is het gewoon een verzonnen merknaam?
Oreo's zijn alleen lekker als je het met melk eet/drinkt. En pop-tarts.quote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oreo's (je krijgt er zo'n ranzige muil van, niet normaal), pop tarts
, mac n cheese
, AMerikaanse troep
.
Ik vond haar leuker toen ze kleiner was.quote:
Je hebt vast niet eens geluisterd.quote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vond haar leuker toen ze kleiner was.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oreo's zijn alleen lekker als je het met melk eet/drinkt. En pop-tarts.![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 15:21 schreef IHVK het volgende:
Ik luister naar de tweede nu. Het is Russisch?
Klinkt opzich wel goed.
Alleen jammer van het weerquote:
Kuru fasulye en bulgur pilav zijn echt lekker. Bulgur pilav noemde ik altijd anneannemin pilavi, omdat zij het altijd meenam uit Turkije.quote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef Garso het volgende:
Ik heb gister lekker veel tursu gegeten met kuru fasulye, sogan en bulgur pilav, heerlijke combo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |