abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75796783
Het vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 604

12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily (meisje)

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
05 juli 2010: Borra
07 juli 2010: MinnieMin
07 juli 2010: Grunsfan
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
27 juli 2010: Pessie
02 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

zo moet ie zijn volgens mij

[ Bericht 34% gewijzigd door BE op 29-12-2009 11:33:35 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75797055
Zo, meld dan maar

[ Bericht 37% gewijzigd door amaranta op 19-12-2009 08:51:41 ]
pi_75797135
Goedemorgen!

Ik wil na al mijn gepiep even iets positiefs plaatsen wat ik vanmorgen eigenlijk best grappig vond.
Vanmorgen verkouden wakker geworden na een hele nacht aan één stuk slapen zonder te plassen oid. Werd ik wakker met een niesbui en dat ging zowaar goed

Bekken aan gort, maar applausje voor mijn bekkenbodemspieren
pi_75797238
Goed gedaan bekkenbodemspier van Freecell!
pi_75797273
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef amaranta het volgende:
Hip issie hè? En daar hoefde ik verder geen moeite voor te doen oid
Ik ben gewoon melig zo op de vroege koude ochtend
pi_75797274
Ik kreeg gisteren (eindelijk??) een mailtje van schoonmoeders. Over de laatste lootjes enzo (deden we surprise) .
En op gegeven moment schrijft ze dat we het wel spannend maken. Opzich een logische opmerking maar vanmorgen bedacht ik me. Hoezo maken wij het spannend? Alsof ik met opzet de baby binnen aan het houden ben om iedereeeeeeeeeeeeeeen expres in het ongewisse te laten, hahaha.

Maar om een lang verhaal kort te maken. De spanning blijft nog wel even want Sjors maakt vooralsnog geen aanstalten.
Mijn ischiasbeen begint wel weer op te zetten dus wellicht dat ik dat als een voorteken kan/mag beschouwen.
pi_75797280
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 08:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Hip issie hè? En daar hoefde ik verder geen moeite voor te doen oid
Ik ben gewoon melig zo op de vroege koude ochtend
Enorm hip, was die van mij ook zo hip. Al moet ik zeggen dat ik de laatste weekjes geen ongelukjes meer heb gehad.
  zaterdag 19 december 2009 @ 08:56:39 #8
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75797286
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef amaranta het volgende:

LLM

En nog geen meimel-nieuws... Jammer...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75797290
Ow ja, niezen met BI dat weet ik ook nog wel....blugh
Maar fijn dat je niet lekte Free

Nog geen Meimel nieuws ?
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_75797325
Inderdaad hip hoor freecell! Maar wel een -je voor je bekken...

Oh en hier ook een gewone meld hoor... Niks aan het handje vooralsnog. Beeb zit nog binnen en nog geen actie te bespeuren... Lief denkt dat het nog wel kan

Wel verrekte honger, dus ga zo ook maar een boterhammetje opscharrelen!
  zaterdag 19 december 2009 @ 09:02:25 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75797339
Freecell, hippe spier hoor!
Lijnloos, meld je eens even (liefst mét baby) Jammer dat je lief ongelijk heeft gekregen
Amaranta heeft de baby ook nog binnen. met dat Spaanse bloed vindt SJors het natuurlijk veel te koud nu met die sneeuw!
Meimeltje, hopelijk heb je allang je babietje vast

En hier vannacht weer eens goed geslapen!

[ Bericht 8% gewijzigd door Asyniur op 19-12-2009 09:03:20 (iets sneller reageren) ]
pi_75797340
@ Lijnloos, BJ heeft wel bewezen dat alles kan ja. En de dag is nog vers.....
pi_75797349
Mijn vk's zijn zo goed in het in de grond boren van je hoop
Ze denken allemaal dat ik nog wel ff flink overtjid ga, maar ja, dat is ook natte vinger werk, ze zouden me graag vertellen wanneer wel.
pi_75797546
Hmm, amaranta, das ook niet echt gezellig... Maar wel eerlijk misschien. Nou ja, nog ff (nog zon dooddoener) en dan is het echt wel klaar...

Persoonlijk zou ik het niet zo zeer erg vinden om nog ff te moeten wachten, heb eigenlijk nergens last van, maar ik wil wel graag met kerst thuis zijn en niet in het ziekenhuis moeten zijn. Hetzelfde geldt voor O&N... Maar ja, je hebt gewoon geen invloed.

Lief had wel een plan: ontbijten met appeltaart en lunch met pannenkoeken, dit alles gecombineerd met veel bitter lemon... Maar prostaldingessen ho maar, daar zou ik dan wel weer voor in zijn...

oh well...

Asy fijn dat je goed geslapen hebt! Das altijd een lekker begin van het weekend...

Meimeltje.... Hoe is het met je???? En je kleine man?
pi_75797595
OMG, ik heb gewoon bijna een heel topic gemist volgens mij ik hou het echt niet meer bij. Lezen wel, maar ik weet met reageren gewoon niet waar ik moet beginnen.

Ik leef een beetje in mezelf de laatste tijd heb ik het idee, voor mijn man ben ik ook minder gezellig. Wil ineens alles regelen en het is onwijs druk op het werk. Verder gaat alles goed dus gelukkig (knock knock on wood) heb ik lichamelijk nergens last van. Volgens mij ben ik een van de weinigen die echt hoopt dat ik overtijd ga lopen, want ik moet nog zoveel doen (maar misschien praat ik over 8 weken wel anders).

Sorry dat ik dus niet zo spraakzaam, medelevend ben in dit topic, want er zijn wel een boel meiden die het lichamelijk zwaar hebben zeg geen idee of dat soort klachten ook weer kunnen verdwijnen voortijdig?

Amaranta, ik hoop heel hard voor je dat het onverwacht toch ineens zover is en hup in een sneltreinvaart door die bevalling heen!

Meimeltje, is je kleintje eral?? Er wordt aan je gedacht hier
pi_75797635
Goedemorgen! Nog geen nieuws over verse baby's lees ik!
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Lijnloos het volgende:
Persoonlijk zou ik het niet zo zeer erg vinden om nog ff te moeten wachten, heb eigenlijk nergens last van, maar ik wil wel graag met kerst thuis zijn en niet in het ziekenhuis moeten zijn. Hetzelfde geldt voor O&N... Maar ja, je hebt gewoon geen invloed.
Ik zou het ook fijn vinden als we de feestdagen nog even afwachten, en dan zo in de eerste week van het nieuwe jaar bijvoorbeeld bevallen (maar dan niet 1 jan)! Maar je hebt het inderdaad niet voor het zeggen.
pi_75797667
Ach, misschien is kerst juist wel Oké. Ben je gelijk van die nare eetverplichting af.
pi_75797740
Nou, de familieverichtingen hebben we sowieso al afgekapt onder excuse van de kleine... Dus dat maakt niet zo uit. 1 januari is mijn oma jarig en daar willen we wel heel graag heen. Die heeft zon rotjaar achter de rug maar is daar supergoed uitgekomen en dat moet geviert worden! (mensje wordt 86!)
  zaterdag 19 december 2009 @ 09:46:23 #19
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75797759
Freecel respect voor je bekkenbodem hoor

Maar uhm, ik ga dus in m'n broek piesen over een tijdje? Nog meer dingen die jullie me niet vooraf verteld hebben?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75797775
voor de bekkenbodemspier van Freecell!

verder kwam ik even kijken of er al weer babies waren, maar die zitten nog veilig bij de mama's...
pi_75797793
Dan moet je óf nu inderdaad snel bevallen Lijnloos, óf nog even wachten tot 2 januari!
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:46 schreef flugeltje het volgende:

Maar uhm, ik ga dus in m'n broek piesen over een tijdje? Nog meer dingen die jullie me niet vooraf verteld hebben?
Haha! Waar zullen we beginnen! Hoeft niet hoor, heb ik tot op heden nog geen last van gehad!
pi_75797805
quote:

ik kreeg laatst ookal een "verwijtend" smsje van een vriendin dat ik haar wel had mogen inlichten over de minder leuike kant van de kraamtijd
pi_75797827
2 onderbroeken per dag was hier een paar weken terug heel normaal. Maar tijdens de zw.schap van Eva heb ik er geen last van gehad.
  zaterdag 19 december 2009 @ 09:57:59 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75797888
* alvast maar tenalady op het lijstje zet
pi_75797916
Jouw bodempje is nog onbeschadigd fluug. Wss gaat dat gewoon goed.
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:03:58 #26
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75797984
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:59 schreef amaranta het volgende:
Jouw bodempje is nog onbeschadigd fluug. Wss gaat dat gewoon goed.
Ik mag het hopen...

Gelukkig doe ik al een tijdje bekkenbodemoefeningen ivm m'n ademnhaling
pi_75798004
quote:

Ik geef je ongeveer 50% kans

Hadden we het al over bandenpijn gehad? Als je snel opstaat en het dan voelt alsof je liezen uit elkaar springen is het bandenpijn
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik kreeg laatst ookal een "verwijtend" smsje van een vriendin dat ik haar wel had mogen inlichten over de minder leuike kant van de kraamtijd
Het enige wat ik welhad willen weten is de spierpijn Leander zondagavond geboren, maandag ging wel prima, maar dinsdag had ik echt óveral spierpijn
Ik had echt zoiets van wtf?
Kraamverzorgster: goh, heb je soms iets lichamelijk inspannends gedaan de laatste dagen?
Ik: oja!
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:12:03 #28
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75798106
Haha, ná de bevalling werd ik pas incontinent hoor, dus ook na je zwangerschap kan het nog Ennuhm, wat ik niet wist is dat je na je bevalling echt een ontzettend pijnlijke kont hebt, dat vond ik ook wel apart..

En Freecell, voor jou en je lijf, balen dat je zo veel pijn hebt

Amaranta, ook al Ischias? Hoop dat je snel je kleine vast mag houden!

En een voor de andere dames, ik lees nog steeds met jullie mee hoor!
3!
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:15:45 #29
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75798158
Zeg kunnen we het hier ook over leuke dingen hebben?

Doe maar praten over vlindertjes in je buik enzo en lekker verliefd zijn omdat je samen iets deelt... De roze wolk enzo
pi_75798165
hallo ladies. Hier een slapeloze nacht gehad, ondanks dat we (ik en mijn zoon) er om half 9 al in lagen. Vanmorgen maar met hem naar de huisartsenpost geweest en meneer heeft zowel een longontsteking als een keelonsteking. Dat in combinatie met een man die nachtdienst heeft is zwaar. Maar gelukkig wou de dokter hem nog niet op laten nemen. Zie ik niet zo zitten met 37 weken zwangerschap. Al hoewel ik dan wel recht tegen over de verloskamers bivakeer. Dus mannetje zit aan de anti-biotica en mijn man gunt me zo nog een paar uurtjes slaap. Voor een zombie zie ik er nog goed geconserveerd uit

Ik had van de verloskundige begrepen dat een knip ook niet bepaald goed is voor je bekkenbodemspier, en ikheb er al 2 gehad. Ik moet echt rennen naar het toilet als ik verkouden ben en een niesaanval krijg.

Amaranta misschien moet je maar alvast spaanstalige kerstliedjes gaan zingen, feliz navidad etc. Misschien denkt uk dan dat hij al zo lang is blijven zitten en nu het kerstfeest mist en denkt hij dat het niet zo koud is buiten.

Lijnloos, appeltaart als ontbijt en pannekoeken als lunch klinkt niet verkeerd. Waar kan ik me melden?

Meimel, voor de zekerheid nog maar een

zo even logeertas in orde maken, mijn dochter gaat 2 nachtjes naar opa en oma toe
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:19:10 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75798199
Van mijn hyves:
quote:
hoi,

ik kan wel op internet hier in het ziekenhuis, maar niet op FoK omdat ik mijn wachtwoord niet heb. Ik kan ook geen nieuwe aanvragen, want kan niet bij mijn e-mail.

Maar zou jij iedereen willen bedanken voor alle lieve reacties? En ook even alle pasbevallen moeders willen feliciteren namens mij?

Alvast bedankt!!
(k) Yukiko/Tan
pi_75798261
Hè bah faja, beterschap en een dikke voor je kleine kerel... Hopelijk slaat de ab snel aan.

He fluugs, die "fijne" details krijg je inderdaad pas als je al bezwangerd bent... De misselijkheid weet iedereen maar die kleine lettertjes... maar toch, je hebt wel meteen een goed excuus, dat maakt een boel goed. Oh en het kind aan het einde ook wel hoor

en nu moet ik echt uit bed...
pi_75798385
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:15 schreef flugeltje het volgende:
Zeg kunnen we het hier ook over leuke dingen hebben?

Doe maar praten over vlindertjes in je buik enzo en lekker verliefd zijn omdat je samen iets deelt... De roze wolk enzo
Vlindertjes in je buik
Week 31: olifantje in je buik En hij danst de salsa!
pi_75798457
Goed gedaan die bekkenbodemspieren Freecell! Dat liedje gaat bij mij niet op gelukkig nies/hoest ik niet zo vaak meer nu ik niet ziek ben

Lijnloos wij durven pas rond 11 uur 's avonds heeeeel voorzichtig te opperen dat het het vandaag niet meer wordt, gezien mijn vorige bevalling. Vandaag lijkt me trouwens ook een goede dag, dus kom maar op!
Maar ik heb vannacht mijn eerste echte slapeloze nacht gehad, dus dan komt het over een week grappen we, en dan is het kerst... (vorige keer een week slapeloze nachten en toen bevallen).
Heb wel net nog even geslapen en vriend en peuter gaan nu langs de slager
Oh enne, ik heb donderdag pannenkoeken op en gisteren appelbeignets en het heeft niks geholpen

Meimeltje ik hoop zo dat alles goed is...

Faja wat vervelend en zwaar allemaal. Beterschap voor je zoon en slaap ze straks.
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:41:23 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75798514
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Vlindertjes in je buik
Week 31: olifantje in je buik En hij danst de salsa!
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:53:28 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75798765
happy, heerlijk toch dat je nergens last van hebt! Dat hoor ik ook heel graag hoor!

en flugel ook, lekker dat je zo weinig klachten hebt! Kan me voorstellen dat het ook zorgt voor onzekerheid.

En de leuke dingen: vlindertjes in je buik, en later buikverschuivingen, je baby die zich tegen je hand aan schurkt of tegen die van je partner en druk beweegt als papa tegen hem praat, je kan vanalles eten en dan zeggen dat het van de zwangerschap is (en nog eentje extra voor de baby ), iederéén is opeens in je geïnteresseerd, je kan opeens helemaal los qua koopwoede , je mag aan de kant zitten bij zwaardere klussen en allerlei instructies roepen naar iedereen omdat jij zwanger bent en niet mag helpen, je hebt hormonen als excuus

genoeg leuke dingen zo?
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:20:03 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75799311
voor de bekkenbodem van free!

hier ook een mijlpaal! ik heb vannacht voo het eerst nachtelijk gepiest! werd me toch een portie naar wakker, zuur, te lang op mn rug gelgen en volle blaas. dus maar ff een nachtelijk wandelingetje eraan gewaagd.

de bonenprut staat op!

nu gaat laptop weer uit, want op mn rug liggen gaat dus niet, totdat madam weer even gaat verliggen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75801038
Asy, helemaal gelijk, alle mooie en leuke dingen van een zwangerschap... En samen wakker worden vind ik ook altijd erg lief! Goed begin van je dag...

Zijn net lekker in het dorp wezen lunchen (geen pannenkoeken maar wel uitsmijter en choco met slagroom)! :p Ik merk trouwens wel dat de laatste dagen mijn lies heel veel in de kramp schiet... Best irritant als je lekker aan het lopen bent.
pi_75801252
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:38 schreef Lijnloos het volgende:
Asy, helemaal gelijk, alle mooie en leuke dingen van een zwangerschap... En samen wakker worden vind ik ook altijd erg lief! Goed begin van je dag...

Zijn net lekker in het dorp wezen lunchen (geen pannenkoeken maar wel uitsmijter en choco met slagroom)! :p Ik merk trouwens wel dat de laatste dagen mijn lies heel veel in de kramp schiet... Best irritant als je lekker aan het lopen bent.
waarschijnlijk zelfde als wat ik heb dus...dat het koppie tegen het schaambot aanschuurt.
pi_75801395
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

waarschijnlijk zelfde als wat ik heb dus...dat het koppie tegen het schaambot aanschuurt.
ja ik kreeg al wel het idee dat ze dab gewoon net tegen die spier of zo aanligt/hangt... Want effe rekken/strekken en het is weer even weg. Ach ja, ongemakken van hoogzwanger zijn... ik vind dat ik nog steeds niet echt recht tot klagen heb.
pi_75801460
Ik houd het hier ook niet bij, hoor! Het lukt me niet om bij te lezen, en als ik dat doe, is het zo veel dat ik niet meer weet wat ik heb gelezen tegen de tijd dat ik klaar ben. Dat houdt me ook tegen om te posten. Zo heb ik nog niet eens verteld dat onze tweede echo weer goed was. Een prachtig kloppend hartje in een klein boontje.
Ik ben nu 9 weken en mijn vriend en ik genieten met volle teugen!

Ik heb het idee dat ik toch echt al een buikje begin te krijgen. Een paar weken geleden zag ik al een lichte welving vanuit mijn liezen richting venusheuvel. Nu begint het stukje tussen venusheuvel en spekjesbuikje (dat buikje waar ik misschien eigenlijk buikspieroefeningen voor moet doen ) ook wat boller te worden. Verbeeld ik het me of zijn er meer meiden die dit al zo snel zagen?

Als ik een andere nick heb bedacht, wil ik wel in de OP (maar ik weet geen leuke naam!).

Volgens mij heb ik inmiddels ook heel veel bevalliingen gemist. Tan, heeft een mooie zoon, las ik. Gefeliciteerd! En Vlindurs verhaal heb ik gezien. Van harte, meid! En meer weet ik gewoon niet!

Ik ben van mezelf al wat vergeetachtig en verstrooid maar op het moment is het helemaal drama!
pi_75802070
fijn voor de goede echo's Sombie!!! fijn dat jullie heerlijk genieten samen!

misschien is Ahava iets? dat betekent "liefde" in het hebreeuws.
pi_75802518
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

ja ik kreeg al wel het idee dat ze dab gewoon net tegen die spier of zo aanligt/hangt... Want effe rekken/strekken en het is weer even weg. Ach ja, ongemakken van hoogzwanger zijn... ik vind dat ik nog steeds niet echt recht tot klagen heb.
Zo denk ik er ook over hoor. Er zijn (hier) dames die het erger hebben die nog een hele lange weg te gaan hebben.
Ik heb gewoon een toeter waarmee ik niks meer kan en die pijn in de schaamstreek en that's is. Zo trek ik het nog wel een dikke week hoor.
Ik hoop alleen echt dat die ischias niet door zet. Maar ik herken het helemaal van de vorige keer.
pi_75802548
Waarom wil je een andere nick?
pi_75802646
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over hoor. Er zijn (hier) dames die het erger hebben die nog een hele lange weg te gaan hebben.
Ik heb gewoon een toeter waarmee ik niks meer kan en die pijn in de schaamstreek en that's is. Zo trek ik het nog wel een dikke week hoor.
Ik hoop alleen echt dat die ischias niet door zet. Maar ik herken het helemaal van de vorige keer.
Helemaal mee eens.

Sombie, gefeliciteerd met de goeie echo! Lekker blijven genieten. En die bolling van je buik kan al best hoor, want je darmen gaan ook beetje opzetten nu. Maar het begin is er
pi_75802743
Ik ben alleen rete nieuwsgierig!!!!

Ik heb gisteren een hele mooie voedingsarmband gemaakt voor mijzelf. Maar ik plaats pas een fototje als Sjors er is want de kleuren die ik heb gebruikt verraden het geslacht.
pi_75802815
Dat vind ik eigenlijk wel een mooie, mijsje! Ik vind mijn eigen nick wat sombertjes , Amaranta, en zou me prettiger voelen bij een andere nick. Denk daar al jaren over maar omdat ik eerst niet veel postte, bleef het bij denken. Sinds ik meer ben gaan posten in het Moeilijk-zwanger-wordentopic, wil ik toch wel echt graag een andere nick (hoewel het ook wel jammer is omdat ik deze nick al zoooooooooooo lang heb).

Wat betreft ongemakken mag ik ook echt niet klagen trouwens. Alleen nogal moe maar verder gaat het prima hier.
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:49:26 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75802819
sombie wat fijn, weer een goede echo!
Ik kon al met 10 weken ofzo niet meer in mijn eigen broeken...
pi_75802859
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef sombie het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel een mooie, mijsje! Ik vind mijn eigen nick wat sombertjes , Amaranta, en zou me prettiger voelen bij een andere nick. Denk daar al jaren over maar omdat ik eerst niet veel postte, bleef het bij denken. Sinds ik meer ben gaan posten in het Moeilijk-zwanger-wordentopic, wil ik toch wel echt graag een andere nick (hoewel het ook wel jammer is omdat ik deze nick al zoooooooooooo lang heb).

Wat betreft ongemakken mag ik ook echt niet klagen trouwens. Alleen nogal moe maar verder gaat het prima hier.

Asy, waarom ben je rose?
pi_75802911
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:51 schreef mijsje het volgende:
Asy, waarom ben je rose?
Dat is van de actie madalief. Dan heeft ze geld gedoneerd. Staat ergens boven de beginpagina van fok.
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:53:31 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75802915
quote:
Asy, waarom ben je rose?
Mooi hè?
omdat ik centjes heb gedoneerd aan de stichting Madalief
pi_75802917
quote:
Asy, waarom ben je rose?
Ze doet mee aan de madalief-actie

Ik wil even een doen voor jullie zwangeren. Ik zag gister iemand hier door de sneeuw strompelen met dr dikke toeter en ik kreeg spontaan medelijden met jullie. Zet 'm op
Lotte!
Noah!
pi_75802953
Oeh, net rompertje binnengekregen van Lowlands, kan ze mooi deze zomer aan!
Oh en in opdracht een ananas-unit weg zitten werken (en nu alle stukjes tussen mijn tanden uit aan het peuteren...)

pi_75802955
oke, ik snap het
*zich verdiepen gaat in actie-Madelief*
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:55:30 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75802971
Ik ben vanmorgen niet met mijn toeter door de sneeuw gebaggerd. Manlief wilde wel even mee voor de boodschappen...
en dat was gelijk weer de laatste keer dat we samen boodschappen doen
pi_75803100
O, dat herken ik! Mijn vriend en ik konden eerst ook niet goed samen boodschappen doen/winkelen. Gaat nu trouwens een stuk beter. Maar man, man, wat een gechagrijn leverde dat vaak op.

Gelijk even een test om te zien of mijn nieuwe account werkt.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_75803114
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:01 schreef Ahava het volgende:
O, dat herken ik! Mijn vriend en ik konden eerst ook niet goed samen boodschappen doen/winkelen. Gaat nu trouwens een stuk beter. Maar man, man, wat een gechagrijn leverde dat vaak op.

Edit: het account werkt. Nu alleen nog het linkje van mijn ticker in mijn signature zien te krijgen i.p.v. het plaatje.
pi_75803321
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:01 schreef Ahava het volgende:

Ahava! mooie naam!
fijn dat ik je kon helpen daarmee...
pi_75803341
Mooie nick inderdaad!
pi_75803365
Welkom Ahava !
pi_75803427
kwam alleen even spieken
heb verder niets te melden maar dan weten jullie dat ik "er nog ben"
pi_75803965
Bedankt, meiden! En jij voor de mooie naam, mijsje.

Mag ik nu in de OP? Ik ben 20 juli 2010 uitgerekend.

Hoe voel je je, Lily? Ben je nerveus voor de keizersnee?

Edit: nu krijg ik het linkje wel in mijn sig, maar niet met zo'n mooie naam ipv die heel lange url. Eerst maar 'ns even uitvogelen hoe dat werkt.
pi_75804339
Heuj blije- Ahava!
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef Asyniur het volgende:
sombie wat fijn, weer een goede echo!
Ik kon al met 10 weken ofzo niet meer in mijn eigen broeken...
Ik al wel eerder niet meer hoor Bij beide zwangerschappen. Maar ik heb in het verleden nogal gejojoot en heb dus wel het één en ander aan grotere maten in mijn kast hangen
Maar ik zat ook al voor de echo weer in de positiekleding
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:03:22 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75804522
Ahava, ik heb het nog even zo gedaan: Ahava (was sombie). Dat slopen we er het volgende topic wel uit, maar anders is het zo verwarrend voor al die demente zwangeren. En vooral demente ex-zwangeren.

Over je ticker, als je het zo doet:
[url=linkjevanjeticker]mooinaampjevoorjelinkje[/url] dan krijg je zo'n leuke naam ipv die saaie link.

En even ten overvloede wellicht, als je dan daarna nog een keer je profielgegevens gaat wijzingen maakt de fok software een potje van dat linkje, gaat dan & en dat soort dingen er tussen proppen en klopt het linkje dus niet meer. Dan moet je het linkje even opnieuw erin plakken.
pi_75804708
Dankjewel, BE, voor de OP en voor de tip voor het linkje!

Leuk om te lezen, dat ik dus helemaal niet idioot vroeg ben met een beginnend buikje. Pas trouwens wel al mijn kleding nog, maar dat komt waarschijnlijk omdat deze al wat ruim zat. Dat ruim zitten is nu een stukje minder.
Ben overigens nog geen gram aangekomen.
pi_75804741
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:55 schreef freecell het volgende:
Heuj blije- Ahava!
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:24:10 #67
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75804995
Is er al nieuws van Meimeltje? Ik hoop dat ze al lekker aan het genieten is!

Afgelopen woensdag heb ik de 20 weken echo gehad!
Teigetje is voor 50% goedgekeurd. De andere 50% is niet afgekeurd, maar was onmeetbaar omdat Teigetje zichzelf in een positie gefrobeld had waar de verloskundige niks mee kon.
't kindje ligt ontzettend laag omdat het door mijn lengte (1.89) nog alle ruimte heeft. Tel daarbij op dat 't compleet opgevouwen lag en 't feestje is compleet. Ook de extra ingeschakelde tweede verloskundige kon helaas niet verder meten.
Wat ze wel konden meten was in ieder geval allemaal goed en dat wat niet gemeten kon worden ziet er op het eerste gezicht ook goed uit. Woensdag mag ik voor de '20-weken-echo-deel-2'.

De best gelukte foto:

Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker ligt.

Wat ze wél konden zien is of het een jongetje of een meisje is!

*drumrolls*

Ik krijg een dochter!

Zou iemand dat in de OP willen zetten? Bedankt!
A grand adventure has begun.
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:24:41 #68
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75805010
Vanochtend eerste zwangerschapsbroek gekocht! Voelde me wel een beetje idioot, bij 8 weken en 4 dagen al een broek kopen, maar loop al 4 dagen in een rokje met legging omdat mn broeken gewoon niet meer passen. En hij zit als een droom. Ik wil erin wonen. (Ik weet niet of ik het merk mag noemen op deze site).

Dat was het leuke nieuws waar om was gevraagd.

Freecell, hulde aan je bekkenbodemspieren!
Moeders met ischias/bekkenproblemen/andere pijn: Heel veel sterkte. Hoop dat na de bevalling alles snel over zal gaan!

Heb vanochtend maar geen tanden gepoetst. Had ik echt geen zin in na gisteren. Gisterenavond ging het prima, dus de komende weken poets ik gewoon 1 keer per dag, en 's ochtends lekker pepermuntjes eten.
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:27:08 #69
259886 pessie
pi_75805087
Keshet wat een prachtige echo!
Een meisje! Wat leuk! Maar waarom een ? Of was dat van ontroering?
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:33:27 #70
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75805236
Ja, van ontroering! Ik krijg niet 'een baby' maar 'een dóchter!' Weten of het een jongetje of een meisje is maakt het voor mij ineens zoveel echter.

Wat fijn trouwens dat je een broek hebt gevonden waar je in wilt wonen! Ik kan nog steeds m'n eigen kleding aan, heb echt nauwelijks een buik en dat vind ik stiekem best jammer.
(Wet van FOK!: Ik word morgen wakker met een regenton in m'n buik....)
A grand adventure has begun.
pi_75805335
Oh Keshet, van harte hoor! En een dochter is natuurlijk helemaal te gek! (Jongetjes ook hoor)
Geniet van dit gevoel en op naar de volgende foto-sessie..

Pessie, lekker genieten van je nieuwe broek, maakt geen fluit uit wanneer je hem koopt hoor.
pi_75805355
ah, Ahava is sombie ok, dat onthoud ik wel
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:40 schreef Ahava het volgende:
Hoe voel je je, Lily? Ben je nerveus voor de keizersnee?
Ik ben best nerveus wel ja. Ik vind het maar niks

Ik ben nu zeer verkouden. Voortdurend verstopte neus en moe, moe moe. Ik word er chagrijnig van dus ik ben niet zo gezellig helaas (voor mijn huisgenoten).

Gisteravond en vannacht hadden buren mijn auto totaal vastgezet (asociaal geparkeerd in de vakken) zodat als ik weeen zou krijgen ik mijn auto er niet eens uit zou kunnen rijden.
Daar werd ik erg onrustig van en kan ik ineens helemaal over flippen.
Mijn snapt niet meer zoveel van me, geloof ik.... (maak je toch niet zo druk, zegt ie dan...ja duh)
pi_75805375
Keshet, die houding op de echo...haha, wat apart!

en gefeliciteerd...een meisje
pi_75805975
Wat je zegt Keshet, lijkt me niet echt comfortabel.
Maar een meid. Heerlijk toch! Geniet ervan en gefeliciteerd met de prachtige echo
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:05:28 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75806119
Keshet een meisje! Leuk!
En ook al zo'n eigenwijsje met de echo

lily, daar zou ik ook onrustig van worden hoor!
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:39:27 #76
283956 Tan2
Kloon van Tan
pi_75807045
Dankzij BE kan ik ook vanuit het ziekenhuis op FoK, met een tijdelijke kloon. Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties.

Inmiddels kan ik melden dat het een stuk beter gaat met Elyas. Hij drinkt nu alles zelf, dus geen sonde meer, ook de ademhaling gaat beter. Wel ligt hij nog aan de monitor, en krijgt hij antibiotica, voor een vermoedelijke longontsteking. Met mij gaat het minder. ik ben koortsig, hopelijk komt dat door de stuwing en heb ik niks ergers onder de leden.
Ook gaat mijn bloeddruk maar niet omlaag. Dat heb ik nog niet eerder gehad na een bevalling. Maar goed, vanwege Elyas moet ik voorlopig sowieso blijven dus ze houden het in de gaten.

Voor wie niet op mijn log kijkt, plaats ik hier nog even twee fotootjes van de tweede dag, hoop morgen recentere foto's te hebben, maar die plaats ik gewoon in het fototopic tzt.

Dames die nog moeten... succes! Ik hou het hier in de gaten

Oh en Keshet... die echofoto is prachtig!! Wat een houding, ze kan zo in het circus
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:41:47 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_75807106
sterkte daar Tan!
stormy waters...
sailin'
pi_75807778
Wat een schatje, Tan! Jammer dat het niet zo soepeltjes gaat allemaal. Veel sterkte!

Keshet, je krijgt een acrobaatje! Geweldig!
pi_75807875
Nou, het lukt me maar niet om de link goed in mijn sig te krijgen dus dan plak ik hem maar 1 keer hier als plaatje. Dan hebben jullie hem in ieder geval een keer gezien, haha.

Maak een ticker
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:47:53 #80
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75808996
Sombie / ahava, gefeliciteerd met de goede echo!

Mijsje, als madam geboren is, mag jij aan de mensen uitleggen wat de naam betekent. (Nee, ze gaat geen ahava heten! )

Keshet, wat een bijzondere echo idd! Ik moest ff goed kijken hoe ZE ( ) nou lag! wel leuk dat je voor een tweede keer mag!

Pessie, gefeliciteerd met je aankoop! en tandjes poetsen, je hoeft natuurlijk niet de achterste kiezen te doen s ochtends. Tenminste, dat gefrot achterin gaf bij mij de kokhalsneigingen.

Ahava, gooi dit eens in je ticker (en dan zonder de spatie na de =
[url= http://www.babybytes.nl/zwangerschapsticker/888888/990000/Mijn zwangerschap/07/20/2010.png]mooie tekst voor ticker[/url]

Dat wordt dan:
mooie tekst voor ticker

Heb de halve dag geslapen! en de bonenprut was heel lekker en gaviscon is nog veel fijner
Zo, dat was mijn dag
pi_75809056
Zo... net even naar de bijenkorf en de etos geweest. Wat was het koud!
En wat heb ik toch veel bekijks Nog nooit een loslopende nijlpaard gezien blijkbaar.
pi_75809218
Ja, he he, eindelijk gelukt! Met dank aan Ynske en Davinia. Wil een modje mijn linkje ook in de OP zetten? Moet ik die dan hier posten? (Pfff, voel me echt een digibeet eerste klas.)
  zaterdag 19 december 2009 @ 18:03:19 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75809451
Lily, over je verkouden, koop alvast een echte neusspray en stop die in je vluchttasje. Kan je straks na de bevalling gewoon weer lekker ademhalen.
Ze hebben er voor mij toen tijdens de bevalling een gehaald omdat ik bijna stikte.
Oh, en van die auto zou ik ook heel nerveus geworden zijn hoor. Nog heel even en dan is jullie meisje er! Ik ben zo benieuwd of ze op haar broers lijkt!

Keshet, een meisje! Mooie echo ook!

Ahava, ik ga het er bij zetten!
pi_75809685
Ahava welkom!

Lily van zo een ingeparkeerde auto zou ik ook lichtelijk gek worden hoor. Ik had vanacht al de balen ervan dat mijn wederhelft mijn auto mee had naar het werk terwijl ik met een doodziek kind thuis zat. Zijn auto staat dan wel leuk voor de deur maar daar heb ik geen sleutels van. Hopelijk is hij vanavond iets slimmer met auto's kiezen. Of beter nog, misschien kan hij nog vrij regelen want ik zit er door heen.

Mijn bed is net onder gekotst, ik ben net op de bank onder gekotst, kon de vloer gaan dweilen en wordt gebruikt als hangmuur. Ik ben zo blij dat nou niet spontaan mijn weeen beginnen hoor. Heb daar totaal geen fut voor.

Ahava welkom trouwens.

Tan ik hoop dat het met de dag iets beter gaat met jou en Elyas en dat jullie spoedig naar huis mogen. Zou fijn zijn als jullie met kerst thuis kunnen zijn.

Iemand al iets van Meimel vernomen?

Keshet, je dochter is nou al een kleine atleet zo te zien!
pi_75809761
BE, bedankt!

En Faja, bedankt voor het dubbele welkom!

Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Hopelijk kan je man vrij regelen inderdaad.
pi_75811634
Tan, wat een mooi manneke heb je erbij zeg. Fijn dat het met hem steeds beter gaat maar wel rot dat het met jou nog niet goed gaat. Beterschap meis! Dan kun je snel met je gezin mee naar huis om kerst te vieren met zijn allen.

faja, voor jou ook nog een extra , wat zal jij gesloopt zijn onderhand. Hopelijk kan je man inderdaad een vrije avond/dag krijgen en kun je een beetje bijkomen.

On a different note: ik verveel me...
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:10:33 #87
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75811743
Lily, wanneer is het zover?

Tan wat een prachtig kereltje .
pi_75811766
Oh Faja, wat een kotsellende

BE, wat een goed idee van die neusspray. Ben zelf ook snotverkouden nu en ik zei gisteren nog tegen mijn lief dat het echt een hel zou zijn als ik nu moest bevallen.

Amaranta, is toch logisch dat iedereen naar je kijkt? Je bent net een kerstbal nu
Ennuh: naar de Bijenkorf gaan op de zaterdag voor kerst met -10 graden buiten en een hoogzwangere buik

Keshet, wat een leuke echo Je beebje meisje gaat zich straks helemaal uitstrekken, dat zal je merken. Bij mij was ze bij 31 weken op de 3D echo ook goed te zien omdat ik een lange buik heb en mijn meisje dus niet opgevouwen hoeft te zitten tegen de baarmoederwand. Ik denk dat kortere dames ook sneller last krijgen van de longen die in het gedrang komen.

Tan, wat een lief manneke
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:29:23 #89
259886 pessie
pi_75812468
Tan, wat een geweldige vent! Zo snoezig met die bos haar!
pi_75812643
kom ook ff spammen....

het gaat goed met ons kleine meisje
vandaag bijna op geboortegewicht! (op 5 gram na)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75813020
Mooie foto bj
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:55:57 #92
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_75813263
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:56 schreef sombie het volgende:
Ik houd het hier ook niet bij, hoor! Het lukt me niet om bij te lezen, en als ik dat doe, is het zo veel dat ik niet meer weet wat ik heb gelezen tegen de tijd dat ik klaar ben. Dat houdt me ook tegen om te posten. Zo heb ik nog niet eens verteld dat onze tweede echo weer goed was. Een prachtig kloppend hartje in een klein boontje.
Ik ben nu 9 weken en mijn vriend en ik genieten met volle teugen!
Waaaaaatt? Heeft mijn gedicht geholpen?!
Gefeliciteerd, mama-alleensamen

voor sombie
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_75813637
Oh BJ, wat een muppie!!! (Wil ik ook!!! )
pi_75813851
Tan & BJ, wat een moppies!
pi_75814152
Ploft hier ook binnen!

Mahre krijgt als alles goed een broertje of zusje ergens in juli!
pi_75814337
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Lenaatje het volgende:
Ploft hier ook binnen!

Gefeliciteerd Lenaatje

BJ, wat fijn dat het goed gaat met Evie. Lekker van genieten Het is echt een lief popke zo
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:29:48 #97
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75814490
Hee, wat leuk! gefeliciteerd lenaatje en tazz!

wat een mooie beebs komen hier langs!

lijnloos, er is nu shrek 3 op tv, mss helpt dat tegen de verveling?
pi_75814556
wat leuk!

Gefeli Tazz en Lenaatje!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zaterdag 19 december 2009 @ 20:32:46 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75814585
Tazz en Lenaatje gefeliciteerd, wat leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:33:02 #100
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75814594
TVP!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_75814608
in het up-date topic nog wel....

ik wil de het gewoon even aan "iemand" kwijt, hou al een maand mijn mond nl. ergens tussen kerst en oud& nieuw gaat mahre het aan de opa's en oma's vertellen!
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:33:38 #102
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75814626
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef Lois het volgende:
Tazz en Lenaatje gefeliciteerd, wat leuk!
Ja, ik las het in het update topic!
pi_75814651
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef Tazz het volgende:

[..]

oh ja moest je nog wat vertellen
gek
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:34:13 #104
259886 pessie
pi_75814652
Lena, welkom bij de club! Steeds meer juli-mama's!

BJ Geweldig meisje!!!

Tazz ook gefeliciteerd? (papa van Lena-baby??)
  Jubileum moderator zaterdag 19 december 2009 @ 20:34:22 #105
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75814658
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef Tazz het volgende:

[..]

Stel je toch voor zeg
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75814674
Welkom lenaatje. Gefeliciteerd, ook voor taxz. Geniet van je zwangeschap
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:39:03 #107
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75814860
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:34 schreef Lois het volgende:

[..]

Stel je toch voor zeg
Dat zou pas echt erg zijn, nee, ik weet het al een maand..
pi_75814872
Nou ik kom me hier eindelijk melden hoor!! Ben helemaal niet bijgelezen, maar zag geen andere verdwenen LLM uit het lijstje?

Gisteravond om 20.14 uur is Dyon Milan geboren. 3545 gram en 51 cm lang.

De inleiding is heel anders gegaan als verwacht, maar zal zo een verslagje posten.

Nu eerst een fototje.

pi_75814917
Hartelijk gefeliciteerd lieve meimel, hij is prachtig!!! Goed gedaan!
pi_75814938
Meimeltje gefeliciteerd!! Wat een schatje! Leuke namen ook.
pi_75815023
gefeliciteerd Lenaatje en Tazz

Meimeltje

wat een mooierd! gefeliciteerd met Dyon
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:43:47 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75815039
quote:
Ploft hier ook binnen!

Wat leuk! Gefeliciteerd!
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:44:13 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75815061
Meimeltje! Gefeliciteerd!
Mooie vent!
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:44:43 #114
259886 pessie
pi_75815080
Amaranta, zie dat je een nieuwe werktitel hebt voor sjors! Ik vind kleine aap ook leuk klinken!
pi_75815088
Gisteren om 9 uur kreeg ik gel toegediend om de baarmoedermond meer te laten verweken. Had nog steeds maar 1cm ontsluiting dus de vliezen konden niet gebroken worden. Uurtje daarna mocht ik gewoon nog paar uurtjes het ziekenhuis rondlopen, hebben maar in het restaurant gezeten.
Om 2 uur kreeg ik weer een CTG en kreeg nu de laatste dosis gel (dubbele) toegdiend voor die dag. Het plan was om dan de volgende morgen mn vliezen te gaan breken zodat er een infuus ingebracht kon worden met weeenopwekkers.
Vlak na het inbrengen van de gel kreeg ik al krampen, maar dat kon komen door de gel. Een paar uur best pijnlijke krampen gehad en ik wist niet zeker of dat nou weeen waren, totdat het toch wel pijnlijker werd. Dit zou er allemaal bij horen en de CTG was ok, dus ws zou ik de zaal op gaan voor de nacht zodat er de volgende ochtend weer verder gegaan kon worden.
Om 18.45 uur heb ik nog een maaltijd gegeten. Mn vriend zou die nacht thuis gaan slapen, maar was nog even gebleven om af te wachten of ik definitief naar zaal zou gaan of dat ik in de verloskamer mocht blijven (ik zag de zaal namelijk niet zitten met die pijnlijke weeen).
Tegen 19.30 werd ik ineens heel misselijk en gooide de maaltijd er dus weer uit. Ineens kreeg ik heeeeele pijnlijke weeen, die ik achter elkaar moest wegpuffen...echte weeenstorm dus. Mn vriend gelijk op de bel gedrukt en de vk kwam eraan. Ik bleek 3 cm ontsluiting te hebben, maar dus nog niet lang niet genoeg. De verpleegkundige is bij me gebleven omdat ik krom lag van de pijn en de CTG er daardoor niet goed in bleef zitten. Toen ik na bijna een half uur tegen haar zei dat ik dit echt niet zolang ging trekken (ik dacht dus dat dit zo de hele nacht door kon gaan), begon ze over de ruggenprik. Dit wilde ik wel en ze ging even weg voor overleg.
Een minuut later riep ik tegen Djurre dat ik moest persen. De vk kwam snel terug en toen bleek ik 10 cm ontsluiting te hebben en idd te moeten persen. In een weeenstorm van een half uur dus van 3 naar 10 cm ontsluiting gegaan.
De bloeddruk van Dyon daalde heel snel en ze zag dat hij het helemaal niet fijn had en er heeeel snel uit moest. Hij had de navelstreng om zijn nekje.
Ik kreeg snel een knip en moest heel snel persen. Hij was er gelukkig ook snel.
Niemand wist wanneer nou mn vliezen gebroken waren, er is amper vruchtwater gezien. Het bleek ook een 'oude' placenta te zijn, die echt zowat op was. Ook was er dus bijna geen vruchtwater meer aanwezig waarschijnlijk.
Dyon heeft een wat droge huid door het overtijd lopen, maar is verder gelukkig helemaal gezond! Met mij gaat alles ook wel goed.
Vanmorgen konden we dus alweer naar huis en vanmiddag druk gehad met kraambezoek.
Borstvoeding lukt nog niet goed, maar we blijven proberen.
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:45:10 #116
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75815093
Meimeltje, gefeliciteerd!
Wat een knapperd!

En Tan was ook bevallen las ik. Een zoon! Gefeliciteerd!!!! Wat een prachtige naam heeft jullie jongste telg!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_75815105
Dank jullie wel voor de felicitaties! Voelt meteen echter!
pi_75815121
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Waaaaaatt? Heeft mijn gedicht geholpen?!
Gefeliciteerd, mama-alleensamen

voor sombie

Dankjewel lieve Oxy, ik moet helemaal huilen van je berichtje, zo lief vind ik het. Mama-samen nu inderdaad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ahava op 19-12-2009 20:54:33 ]
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:46:16 #119
259886 pessie
pi_75815133
Meimeltje! Gefeliciteerd met Dyon! Geweldig een kereltje!
pi_75815168
Dat was al zijn werktitel. Het was Sjors de aap. Op de 20 wk echo riep Eva namelijk ' aap ' naar het scherm
pi_75815189
Meimeltje, van harte gefeliciteerd met Dyon! Mooie naam, maar vooral een heel mooi kereltje! Ook felicitatie natuurlijk voor je man en zoon! Kyllian is nu echt grote broer!

Lenaatje en Tazz van harte gefeliciteerd met jullie 2e 2e streepje! Gaat het goed met de zwangerschap?
pi_75815209
jeetje Meimeltje, wat een toestand weer met die placenta en navelstreng enzo...
gelukkig is het allemaal goed gegaan!
  Jubileum moderator zaterdag 19 december 2009 @ 20:49:39 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75815282
Meimeltje gefeliciteerd
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75815295
Heftig verhaal. Gelukkig maken jullie het goed. Je had echt niet langer overtijd moeten gaan zo te lezen. Nu lekker genieten van je kraam.

En hopelijk ben ik de volgende
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:50:43 #125
259886 pessie
pi_75815306
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef amaranta het volgende:
Dat was al zijn werktitel. Het was Sjors de aap. Op de 20 wk echo riep Eva namelijk ' aap ' naar het scherm
Wist ik niet, bij jouw 20-weken echo was ik nog niet eens bezig met zwanger worden (dat klinkt wel erg...)
pi_75815315
Meimeltje gefeliciteerd met Dyon
Wat een mooi mannetje

Lenaatje en Tazz gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75815356
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:47 schreef Lijnloos het volgende:

Lenaatje en Tazz van harte gefeliciteerd met jullie 2e 2e streepje! Gaat het goed met de zwangerschap?
Buiten de gebruikelijke kwaaltjes (misselijk en echt doodmoe) gaat het goed.
pi_75815396
Lenaatje en Tazz, wat leuk, gefeliciteerd!

Heftige bevalling, meimeltje maar wat een knappe knul, meimeltje. Van harte!
pi_75815407
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:50 schreef pessie het volgende:

[..]

Wist ik niet, bij jouw 20-weken echo was ik nog niet eens bezig met zwanger worden (dat klinkt wel erg...)
je moet toch ergens beginnen.... Haha
pi_75815616
Nog even foto's met de hele trotse grote broer! (hij wilde hm gelijk vasthouden en knuffelen).

pi_75815633
Aaah
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:00:19 #132
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75815646
meimeltje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van dyon!
is nog heel snel gegaan ineens!
geniet van je kraamtijd!
mooi kereltje ook!

amaranta, briljante sig idd!
pi_75815711
Gefeliciteerd Meimeltje! wat een mooie zoon!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:08:27 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75815884
Jeetje Meimeltje, wat een verhaal zeg!
Fijn dat jullie nu samen met hem thuis zijn.
pi_75815931
Oh wat lief, zon trotse grote broer! *smelt*
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:10:56 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_75815978
meimeltje en morpheus, van harte gefeliciteerd met Dyon
liefs van Nick en mij!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:13:03 #137
190853 RockabeIIa
pi_75816049
Tan, wat een leuk jochie hebben jullie erbij gekregen

Dyon, leuke naam Meimel! Van harte met jullie zoon en broer!

Tazz & Lenaatje Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 19-12-2009 21:28:03 ]
pi_75816080
meimeltje en morpheus Kyllian van harte met jullie zoon en broertje
Dyon

Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:14:07 #139
24188 Belana
kloon van belana
pi_75816086
oe Tazz en lenaatje!! wat leuk zeg!! van harte gefeliciteerd!!!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:14:59 #140
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75816126
De nieuwe mama's (en ook papa's) gefeliciteerd, wat leuk die foto's van de babies, nog een maandje of 7 en we hebben zelf ook weer een baby. Haast niet voor te stellen...
Bedankt voor de felicitaties!
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:19:53 #141
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75816278
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:34 schreef pessie het volgende:
Tazz ook gefeliciteerd? (papa van Lena-baby??)
Ja, ze zegt van wel...
pi_75816314
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:19 schreef Tazz het volgende:

[..]

Ja, ze zegt van wel...
en ik ben de enige die het zeker weet
pi_75816412
Gefeliciteerd Lenaatje en Tazz! Leuk!!!

Meimel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Dyon! Geniet van 'm!
pi_75816506
Meimel! Gefeliciteerd!

En Lenaatje ook gefeliciteerd!
pi_75816536
ja meimeltje van harte met jullie mooie zoon Dyon
en pfff wat ging dat weer snel van 3 naar 10 cm!
geniet en veel geluk met elkaar!

Lena en Tazzz ook van harte!

ik zag ook nog een mooie evie bijna op geboortegewicht voorbij komen! fijn dat het thuis allemaal wel goed gaat dus, neem ik aan
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:30:35 #146
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75816590
Lenaatje & Tazz, wat een geweldig nieuws! gefeliciteerd!

en Meimeltje & Morpheus & Kyllian, heel veel geluk gewenst met Dyon! wat een ontroerende foto's van de twee broers.
in de haak.
pi_75816926
Lenaatje & Tazz: gefeliciteerd!

Meimel: Wouw, wat een prachtige knulletje. Dat heb je mooi gebakken! En in een half uur van 3 naar 10 cm? Geniet er van met Meimel-man en stoere broer Kylian....

Hier druk weekend. Gisteren veel op pad geweest voor nog wat (dure) baby-aankopen en babykamer-aankopen. Vandaag nog een keer de commode geschilderd en hout gehaald voor de radiator-ombouw die ik nog ga maken. Morgen vloer leggen en commode afmaken.

Weet iemand trouwens waar je die schattige pakjes ook al weer kunt bestellen. Soort kruippakje, je ziet ze veel met (boeven)strepen. Kan er gewoon niet opkomen....
pi_75817376
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Meimeltje het volgende:
Nou ik kom me hier eindelijk melden hoor!! Ben helemaal niet bijgelezen, maar zag geen andere verdwenen LLM uit het lijstje?

Gisteravond om 20.14 uur is Dyon Milan geboren. 3545 gram en 51 cm lang.

De inleiding is heel anders gegaan als verwacht, maar zal zo een verslagje posten.

Nu eerst een fototje.

[ afbeelding ]
smelt
pi_75817450
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef Belana het volgende:
meimeltje en morpheus, van harte gefeliciteerd met Dyon
liefs van Nick en mij!
We genieten er met volle teugen van het is allemaal zo raar en toch zo snel gegaan, het is een heerlijk mannetje.
  zaterdag 19 december 2009 @ 22:21:26 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75818260
Ik lees morgen bij, maar voor nu (via update-topic):
Lenaatje, van harte gefeliciteerd met je 2e streepje!

Meimel, gefeliciteerd met je zoon Dyon! Mooi manneke hoor!
pi_75818648
Meimeltje van harte gefeliciteerd met Dyon!
wat ziet Kyllian er trots uit zeg! wat een mooi ventje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75818996
Meimeltje gefeliciteerd met je mannetje!

Lenaatje gefeliciteerd
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:09:10 #153
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75819864
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
kom ook ff spammen....
[ afbeelding ]
het gaat goed met ons kleine meisje
vandaag bijna op geboortegewicht! (op 5 gram na)
Ow wouw wat mooooiiiiiiiiii,helemaal kriebels in me buik

Allemaal mooie verse baby's Gefeliciteerd allemaal
En Meimeltje van 3 naar 10cm zo snel,wat heftig zeg!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:09:39 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75819878
Meimel van harte met je mannetje

Lenaatje, welkom bij de juli-club
pi_75820645
Meimeltje, Meimelman en Meimelzoon gefeliciteerd met Dyon! Hij ziet er prachtig en heel lief uit! achos... gezellig zo hoor, lekker knus die twee broertjes!
pi_75820866
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

We genieten er met volle teugen van het is allemaal zo raar en toch zo snel gegaan, het is een heerlijk mannetje.
Meimeltje en Morpheus (Morpheus!!!! , wist heul nie dat jij de partner van Meimeltje bent ) van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Dyon Milan! (Mooie namen zeg!) Wat een mooie foto's hebben jullie gepost ook van de 2 broers

Meimel wat is het HARD gegaan joh

Lekker genieten nu hoor!!!

Nieuwe zwangeren: Hoera! Gefeliciteerd!
#geen
pi_75820970
Vlindur
Meis sorry ik heb even een paar topics niet kunnen volgen en je bent gewoon bevallen van je prachtige zoon Rienk Bowe!!
Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie lieve kereltje, lekker van genieten hoor!

* DuchessX gaat snel even teruglezen

Fluugs een hartje! Oh meis ik ben zó blij voor jou en Martijn!!!

En BJ, eindelijk thuis met Evie oh wat een goede berichten! Heerlijk, ook voor jou ben ik errug blij!

[ Bericht 24% gewijzigd door DuchessX op 19-12-2009 23:46:03 ]
#geen
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:40:13 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75820992
quote:
[b]Op Weet iemand trouwens waar je die schattige pakjes ook al weer kunt bestellen. Soort kruippakje, je ziet ze veel met (boeven)strepen. Kan er gewoon niet opkomen....
Bedoel je die van 'Wooden Buttons'?
Ik heb die met die boevenstrepen hier gekocht: http://www.babymerkkleert(...)?manufacturers_id=21
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:41:31 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75821034
Oh en Amaranta, mijn water tintelt. Zal wel onzin zijn, maar ik wilde het toch zeggen ipv morgen 'ik dacht gisteren nog...'.
En stiekem hoop ik voor jou dat het natuurlijk wel klopt.
pi_75821374
Gister was het een jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest had

Alle LLM's heel veel sterkte gewenst...

Alle andere dames met klachten ook veel sterkte gewenst..

En @ iedereen: Hopelijk lukt het om veel te genieten
#geen
pi_75821404
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:51 schreef DuchessX het volgende:
Gister was het een jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest had

Alle LLM's heel veel sterkte gewenst...

Alle andere dames met klachten ook veel sterkte gewenst..

En @ iedereen: Hopelijk lukt het om veel te genieten
dat is ook een pracht-mijlpaal
pi_75827159
Lenaatje en man van harte gefeliciteerd met de zwangerschap

Meimel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!
  zondag 20 december 2009 @ 08:17:38 #163
593 sjak
Juffie Bloem
pi_75827411
quote:
Ploft hier ook binnen!

Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd.
Lekker douchen!
  zondag 20 december 2009 @ 08:20:58 #164
593 sjak
Juffie Bloem
pi_75827425
Meimeltje gefeliciteerd met Dyon!
Wat een verhaal zeg, gelukkig is het goed gegaan
Lekker douchen!
pi_75827508
Meimeltje, ongelooflijk gefeliciteerd met je mooie zoon! wat een heftigheid! Goed gedaan hoor! Nu hopelijk volop genieten van JOUW 3 mannen!

Lenaatje en Tazz gefeliciteerd met jullie zwangerschap
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75827539
Hoera!!! Dyon is er!!!! Heel erg gefeliciteerd, Meimel, Morpheus en Kylian !!!

Lenaatje, Tazz en Mahre ook gefeliciteerd met de aanstaande gezinsuitbreiding!!!!
  zondag 20 december 2009 @ 09:06:38 #167
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75827572
Oh Meimel, daar is ie dan , eindelijk . Gefeliciteerd . En wat fijn zo, die foto met grote broer.

Geniet van de kraamtijd en al het moois dat komen gaat met twee kindjes .
  zondag 20 december 2009 @ 09:10:13 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75827595
Ow wat een trotse broer!

En kijk die mooie Elyas

En kleine Evie
pi_75827635
Meimeltje, het echte werk heb je snel gedaan zeg! Gefeliciteerd met Dyon! Ik smolt gewoon bij je foto met je 2 mannen Wat fijn dat jullie alweer thuis zijn ook.

Lenaatje ook gefeliciteerd met je zwangerschap
En Keshet een meisje, een eigenwijs acrobatenmeisje. Volgende week lekker nog een keer gluren.

Gisteren een heerlijk dagje gehad, want vriend heeft alles met peuter gedaan en ik heb thuis wat aangerommeld. Vannacht weer een heerlijke nacht gehad, 1 keer uit bed voor het toilet. En peuter heeft de hele nacht in d'r nieuwe bedje geslapen (voor het eerst, normaal gaat ze binnen een paar uur mekkeren dat ze terug wil naar het ledikant).
pi_75827656
Meimeltje gefeliciteerd met Dyon! wat een prachtige foto!!

Lenaatje, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Aha, Ahava Leuk zó! En eindelijk in de lijst Zat me te bedenken, als het er hier toch 2 worden, dan krijg je een soort van 'nieuwe' bevaldatum (blijft gewoon zoals ie-is nu, maar ze verwachten 2-lingen over het algemeen 3 weken eerder) dan wordt dat ook 20 juli Zou wat zijn niet?

Oh mensen, ik moet nog 1 (één) dag wachten op de echo!! En het duurt zo lang! En ik slaap al zo slecht (voorheen gooide je wat wijntjes naar binnen en hoppa, slapen maar maar dat gaat nu niet meer op natuurlijk...) Verder eigenlijk nergens last van.. Alleen moe, moe moe (en dan slecht slapen dus ik snap wel waarom ik moe ben) en de mega pijnlijke boobs. Maar that's it!! Mag ik ervoor tekenen dat dat het blijft?
pi_75827667
Oh en ik vergeet sjaggo dat kwaaltje heb ik dan weer wel! Maar dat zal ook een beetje spanning voor morgen zijn, denk ik
  zondag 20 december 2009 @ 09:24:53 #172
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75827709
goedemorgen dames!

Spannend Orea, maar dit dagje overleef je wel. Lekker wandelen door de sneeuw. Gewoon chill!! Hoe laat heb je morgen die echo??

Sidney, heeft nog gerommeld bij jou?
pi_75827729
15.15 uur pas ze weten de spanning er wel in te houden

Hoe is het met jou?
  zondag 20 december 2009 @ 09:27:56 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75827735
Als ik op mijn ticker klik dan zit er niet eens meer in baby in die 'cirkel' maar helaas zit de baby nog gewoon in mijn bauk.
  zondag 20 december 2009 @ 09:28:41 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75827743
quote:
Op zondag 20 december 2009 09:27 schreef Orea het volgende:
15.15 uur pas ze weten de spanning er wel in te houden

Hoe is het met jou?
Mja de nacht was lang, heb 2 uur naar het plafond zitten staren (en een beetje naar mijn Iphone).
pi_75827748
Ah wat sneu die ticker zo!
pi_75827754
Maar misschien is het een voorbode?? *probeert heel hoopvol te klinken*
  zondag 20 december 2009 @ 09:32:06 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_75827776
nou amaranta, hier heb je je sneeuwstorm, nu kun je gaan baren, dus ik tvp hier alvast
disclaimer
  zondag 20 december 2009 @ 09:39:34 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75827856
Jeah!!! Dan ga ik vast de helicopter reserveren!
pi_75827903
quote:
Op zondag 20 december 2009 09:24 schreef amaranta het volgende:
Sidney, heeft nog gerommeld bij jou?
Nee helaas, buik is extreem rustig. Slaap wel met kruik vanwege pijn, maar dat is geen rommelen.
Overigens, wel fijn dat er nu zoveel llm zijn met weinig klachten, geeft een heel ander beeld dan een paar van die krakke-mikkies bovenaan.

Ahave, was je vergeten, fijn dat je eindelijk een nieuwe nick hebt en welkom daardoor in het lijstje.
En Orea nog maar 1 nachtje voor je echo, spannend!
pi_75828056
Tan wat een mooie foto's zeg!!

En Meimel, gefeliciteerd met Dyon!! Mooie naam! Wel eng trouwens je verhaal over de placenta en vruchtwater!

Lenaatje, gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!!

Hier vandaag 38 weken! En alles ok!
pi_75828087
En bij Amaranta en Sidn3y is alles nog rustig zo te lezen. Nog geen nieuwe baby's onderweg.
  zondag 20 december 2009 @ 10:13:27 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_75828252
Goedemorgen, deze witte morgen

Meimeltje en familie, wat een droppie Dyon is een prachtig ventje en wat een schattige foto met Kylian. Gefeliciteerd

Lenaatje en Tazz, gefeliciteerd met de zwangerschap. Fijn dat alles goed gaat. Een goede zwangerschap gewenst
pi_75828890
quote:
Op zondag 20 december 2009 09:19 schreef Orea het volgende:
Aha, Ahava Leuk zó! En eindelijk in de lijst Zat me te bedenken, als het er hier toch 2 worden, dan krijg je een soort van 'nieuwe' bevaldatum (blijft gewoon zoals ie-is nu, maar ze verwachten 2-lingen over het algemeen 3 weken eerder) dan wordt dat ook 20 juli Zou wat zijn niet?
Lijkt me erg leuk, een datumdrieling!!

Hier ook geen kwaaltjes, zelfs geen zere boobs. De vermoeidheid wordt ook minder dus zo kan het blijkbaar ook. Ik ben er (nu) blij mee! Eerst maakte het me onzeker maar ik heb nu maar geaccepteerd dat ik blijkbaar op deze manier zwanger ben. Fijn toch juist?
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 10:56:04 #185
5428 crew  miss_sly
pi_75829069
Wat is het een mooie lijst Orea en Ahava er ook in, Saffier komt er aan, geweldig!

20 juli worden er trouwens hele leuke kindjes geboren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 december 2009 @ 10:57:07 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75829094
In het kader van voortekens... een spontane heftige bloedneus??
pi_75829173
Ik hoop het voor je, Amaranta!
pi_75829184
Meimeltje, gefeliciteerd, wat een prachtig jongetje!

En Lenaatje en Tazz, van harte met de zwangerschap! Leuk, nog een juli kindje. Die zijn heeeel leuk

Spannend Amaranta!
  zondag 20 december 2009 @ 11:02:14 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75829197
Ik denk niet dat een spontane bloedneus een voorteken is hoor
  zondag 20 december 2009 @ 11:10:28 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_75829407
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:02 schreef amaranta het volgende:
Ik denk niet dat een spontane bloedneus een voorteken is hoor
en de sneeuwstorm he. Be careful what you wish for
disclaimer
  zondag 20 december 2009 @ 11:13:21 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75829478
Ja, ja, ja met 41+1 is alles een voorteken. Als ik straks een natte scheet laat is dat zeker ook een voorteken.
Maar idd.... ik had om een sneeuwstorm gevraagd
pi_75829723
Lenaatje en Tazz wat leuk!

Meimeltje, van harte met Dyon
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75829736
Meimeltje gefeliciteerd met jullie zoon

Lenaatje welkom bij de juli-baby's, heb je al een echo gehad?
pi_75829794
Meimel en MaW, gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Mahre wordt grote zus!! Tazz en Lenaatje gefeliciteerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75830198
Goeiemorgen!
Sidn3y en amaranta ook nog met beebs? Hier ook een die nog niet naar buiten wil om in de sneeuw te spelen... Ook nog geen voortekenen gespot, behalve dan dat het echt supermooi wit is buiten!
pi_75830483
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Borra het volgende:

Lenaatje welkom bij de juli-baby's, heb je al een echo gehad?
Die had ik al wel kunnen hebben maar die afspraak hebben we verzet naar de 29e... .Spijt dat we hadden anders waren we afgelopen maandag al geweest.
Maar als ik het zelf uitreken zit ik ook rond 20-21 juli, word druk rond die datum!!
pi_75833563
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:47 schreef Lenaatje het volgende:

[..]

Die had ik al wel kunnen hebben maar die afspraak hebben we verzet naar de 29e... .Spijt dat we hadden anders waren we afgelopen maandag al geweest.
Maar als ik het zelf uitreken zit ik ook rond 20-21 juli, word druk rond die datum!!
Maar nu heb je een mooier plaatje op de echo

Hier roep ik regelmatig AU! Baby zit iets te doen in mijn bekken. Voelt alsof hij z'n koppie van links naar rechts draait en het voelt heel vervelend We hebben op de echo gezien dat 'Jona' dezelfde vorm hoofd heeft als Leander, dat verklaart het gevoel wel.
pi_75833597
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Hier roep ik regelmatig AU! Baby zit iets te doen in mijn bekken. Voelt alsof hij z'n koppie van links naar rechts draait en het voelt heel vervelend We hebben op de echo gezien dat 'Jona' dezelfde vorm hoofd heeft als Leander, dat verklaart het gevoel wel.
Jona
pi_75833813
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Jona
<- walvis
pi_75834366
sangdrax is thuis en die kon direct genieten van zn guppies, want die laten nu ook aan de buitenkant van zich voelen (dat thuiskomen was nog een snifje problematisch, inmiddels zijn we hier zowat ingesneeuwd. er ligt serieus een halve meter met meer sneeuw die valt)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75834369
en babies!! gefeliciteerd dames
  zondag 20 december 2009 @ 13:35:39 #202
259886 pessie
pi_75834460
Amaranta, ik denk dat Sjors met Kerst het licht pas wil zien, het is niet voor niets lichtfeest... Al snap ik niet dat ie het nog prettig kan hebben. Hij zal ondertussen toch steeds minder ruimte hebben om zich te bewegen? In ieder geval hoop ik echt voor je dat ie vandaag komt!

De wereld is hier zo wit in Groningen...
pi_75834555
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bedoel je die van 'Wooden Buttons'?
Ik heb die met die boevenstrepen hier gekocht: http://www.babymerkkleert(...)?manufacturers_id=21
Naam komt me niet bekend voor, maar zulke bedoel ik wel ja! Mooi
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat heb ik dus niet in mijn bekken, maar in mijn buik. Vervelend gevoel van al het woelen. Gaat behoorlijk tekeer daar binnen....Gisteren werd ik er echt beroerd van toen mijn ukkie zich aan het omkeren was.

Met een beetje mazzel vanavond de meubels in de kamer met het vloertje dat ze nu gaan leggen.... Schilderwerk klaar, behang klaar, vloer (bijna) klaar....het wordt echt!!
pi_75835890
Meimeltje gefeliciteerd!! Ook weer zon baby

En Lenaatje gefeliciteerd natuurlijk 2010 wordt vast een goed jaar
pi_75836390
Zo,sig en avatar aangepast
pi_75836742
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef freecell het volgende:

[..]

<- walvis
Dat is wel een hele lieve walvis
pi_75836888
Volgens mij vinden de baby's het toch te koud nu, om naar buiten te komen!

Davinia, hoe is het met jou?

DJRandall, fijn dat je vandaag met de kamer aan de slag gaat! Dan schiet dat ook lekker op!
  zondag 20 december 2009 @ 14:52:48 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75837791
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef NieuweUser het volgende:
Volgens mij vinden de baby's het toch te koud nu, om naar buiten te komen!

Davinia, hoe is het met jou?

DJRandall, fijn dat je vandaag met de kamer aan de slag gaat! Dan schiet dat ook lekker op!
Vind je het gek?
Ik zou ook liever warm blijven zitten
pi_75838181
Ik vind het flauw... je kan best gewoon buiten komen spelen in de sneeuw. Bovendien hebben wij hele lieve warme pakjes voor de baby, dus geen excuses! Gewoon der uit!
pi_75840529
Grote sneeuwvlokken zeg!
  zondag 20 december 2009 @ 16:09:39 #211
95408 Incantrix
pi_75840946
Meimeltje, jemig, ik loop achter! Gefeliciteerd met jullie mooie ventje Wat ben jij een held zeg! Wát een verhaal.. En eng, qua placenta en vruchtwater!

Lenaatje, wat geweldig leuk, gefeliciteerd!

Amaranta

En heej, Lijnloos, jij bent ook al zo ver! Gooi eens op die baby?

aan jullie, lieve dikkies!
3!
pi_75843334
Ik loop alleszins hopeloos achter. De vakantie is begonnen, de druk is er af en ik slaap eigenlijk al 2 dagen bijna aan één stuk door. Ik ben echt megatof gezelschap
Maar vanaf nu heb ik wel tijd om te kijken wanneer de laatste 4 baby's van 2009 zullen geboren worden
pi_75843449
Zo, ik heb zojuist alle kaarten van ons trouwen eindelijk eens in een map geplakt en dus ook dat gefixt (mocht ook wel na een half jaar). Nu hebben we dus plaats voor alle kaartjes die voor de baby gaan komen... als die nog komt

Oh, en sneeuw is echt tof!!!
  zondag 20 december 2009 @ 17:21:28 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75843687
Ik lig in het ziekenhuis. Heb een uur geleden een ruggenprik gekregen en zit op een cmtje of 4/5. Heb veel pijn gehad vaonmorgen. Zat haast geen tijd tussen de weeën.
pi_75843738
Ja, ik wil graag nog een 2009 baby.

Ik heb me al lang niet meer gemeld (had het druk met werk en verhuizen) en ben erachter dat mijn CalamityJane account niet meer werkt, dus nu met nieuwe username... Heb wel al die tijd iedereen gevolgd en ben een beetje jaloers op de mensen die pas in januari hoefden, maar nu al bevallen zijn.

Iedereen die tussen juni en nu een kindje hebben gekregen of nieuw verwachten: alsnog gefeliciteerd (de meesten heb ik gevolgd).

Ben zelf inmiddels 37+1 en moet al sinds 34+4 absolute rust houden. Mag zelfs geen huishouden doen... Ons meisje (want dat wordt het) groeit op de P2.3 lijn en ik heb eiwit in mijn urine. Gelukkig wel net onder de 30 grens en geen torenhoge bloeddruk, maar ik moet wel om de dag naar het ziekenhuis voor ctg en bloed- en urineonderzoek. Ik vind de laatste weken zo allesbehalve een pretje.

Aan de andere kant: er wordt nu voor me gezorgd en gekookt en ik word om de dag naar het ziekenhuis getaxied door mijn liefje en dat is eigenlijk ook wel luxe. En het is steenkoud, dus geen problemen met vocht vasthouden en zo...
pi_75843759
Amaranta Stiekem aan het bevallen!
Zet hem op!
pi_75843761
Wow amaranta je bent gewoon aan het bevallen Ik ben op het goeie moment terug wakker geworden.

Veel succes! Hopelijk kun je jullie aapje binnenkort in je armen houden
pi_75843782
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef amaranta het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis. Heb een uur geleden een ruggenprik gekregen en zit op een cmtje of 4/5. Heb veel pijn gehad vaonmorgen. Zat haast geen tijd tussen de weeën.
Whoe... succes. Lucht het wel op met prik?
pi_75843817
Spannend Amaranta!!!!! Succes meid!
pi_75843867
Amarantha!! Succes! Jammer dat je sneeuwstorm al voorbij is!!
  zondag 20 december 2009 @ 17:25:28 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75843872
heerlijk, zo'n rustig dagje!

Majoor, wat wil dat zeggen P2.3 lijn? is dat de ondergrens?

heuj, amaranta, actie!
en tijdens je sneeuwstorm, wat een grap!
veel succes!
pi_75843885
DeMajoor, dat klinkt niet zo fijn! Kan me voorstellen dat je daarom wel eerder zou willen bevallen!
pi_75843912
quote:
beval ze!!!!!!!!!!!!!!!
pi_75843990
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef DaviniaHR het volgende:
heerlijk, zo'n rustig dagje!

Majoor, wat wil dat zeggen P2.3 lijn? is dat de ondergrens?
Ja, dat is bij de 2,3% kleinste baby's die geboren worden. Komt overeen met een groeiachterstand van een week of 4 tot 5...
  zondag 20 december 2009 @ 17:28:45 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75844011
De prik lucht op ja. Ik wist niet waar ik het moest zoeken. Denk dat ik binnen een uur op die 3 cm zat. De wee was nog niet voorbij of ik had de volgende al.
pi_75844034
Oeh Majoor, in dat geval kan je kleintje beter nog even blijven zitten!
  zondag 20 december 2009 @ 17:29:50 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75844063
Ach er ligt in ieder geval sneeuw.
pi_75844131
Oh Amaranta... wat doe je? Toch een pre-kerst-kindje! Zet hem op meid! Ik zal aan je denken vanavond...

DeMajoor, welkom terug dan maar. Vervelend dat je zoveel in het ziekenhuis meot zijn, maar beter dan er ook te moeten blijven natuurlijk. En een beetje verwent worden is ook nooit mis. Hopelijk duurt het allemaal niet lang meer en dat jullie dan maar kunnen genieten van jullie meid (ook al een meisje)...

Hmm, ik bedenk me nu dat als Amaranta bevalt ik dan op 1 kom.... dat was niet de bedoeling?!
pi_75844173
Amaranta Gij kerstbal! Hopelijk werkt de ruggenprik goed en gaan de laatste loodjes lekker snel en soepel

Vrijwel zeker een vers beebje vandaag dus

[ Bericht 0% gewijzigd door octopussy op 20-12-2009 17:55:52 ]
  zondag 20 december 2009 @ 17:36:31 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75844329
Ik voel de weeën nu wel weer een beetje dus ze zijn krachtig.

De bevalling is overigens begonnen met gebroken vliezen
pi_75844373
Amaranta meid, stiekem even tussendoor met een sneeuw"storm" aan het bevallen

DeMajoor, balen dat je nu absolute rust moet houden aan de andere kant als dat het beste is voor jou en jullie dochter toch echt doen hoor. Sterkte met de laatste loodjes.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 december 2009 @ 17:38:04 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75844382
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef amaranta het volgende:

succes! fijn dat je al in t ziekenhuis bent.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 20 december 2009 @ 17:39:01 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75844416
Oh en volgens mij liggen er nog een stuk of 4 anderen te bevallen. En ik werd in de lift aangesproken door een kerel waarvan z'n veouw net was bevallen. Maar ik weet niet wie het was. Bor denkt dat hij van de zw. Gym was
  zondag 20 december 2009 @ 17:41:35 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75844520
Ik ga weer "chillen"
pi_75844680
Live report van Amaranta vanuit het ziekenhuis
Wat fijn voor je dat het begonnen is, heel veel succes met de aller aller allerlaatste "loodjes"! Een echte sneeuwbeeb

Wij zijn de hele dag weg geweest, vanmorgen even een klein rondje met de slee weg en daarna de weg op om naar een kerstbrunch en borrel te gaan. Wel op tijd weer weg, maar terug was de weg een stuk beter begaanbaar (vanmorgen leek er nog nergens gesneeuwschuiverd/gestrooid, op de snelweg niet sneller dan 12 km per uur)
Buiten een paar verdwaalde harde buiken helaas nergens last van hier.
pi_75844694
Amaranta, zet um op!
  zondag 20 december 2009 @ 17:49:53 #237
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75844859
Amaranta gewoon écht tijdens d'r sneeuwstorm he

Hoe was het in de helicopter?

Zet 'm op meid, strakkies heb je beeb in je armen!

FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 december 2009 @ 17:50:20 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75844875
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Amaranta gewoon écht tijdens d'r sneeuwstorm he

Hoe was het in de helicopter?

Zet 'm op meid, strakkies heb je beeb in je armen!

is ze met een heli naar t ziekenhuis gegaan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 20 december 2009 @ 17:51:27 #239
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75844919
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

is ze met een heli naar t ziekenhuis gegaan?
Amaranta voorspelde vooraf een sneeuwstorm en vervoer met helicopter als ze zou moeten bevallen...

Ik denk niet dat die helicopter echt uitgekomen is
  zondag 20 december 2009 @ 17:52:18 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75844946
Nee joh. Maar dat had ik zo bedacht. Dat ik met de trauma uit huis gehaald zou worden. Maar we zijn met de auto
pi_75844997
Ik zie je daar al helemaal liggen... puffen met je aaifoon in de handen.
pi_75845032
Amaranta! Zet 'm op!
pi_75845036
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef amaranta het volgende:
Nee joh. Maar dat had ik zo bedacht. Dat ik met de trauma uit huis gehaald zou worden. Maar we zijn met de auto
Spannend
Zet 'm op amaranta
pi_75845056
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef amaranta het volgende:
Ik ga weer "chillen"
Hey Amaranta: zet hem op he!
En zoals jij het omschrijft, lijk je een beetje van de kaart.....'chillen'...

F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
pi_75845057
quote:
Oeeeeh meissie!!!! Succes!!!!
#geen
pi_75845163
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef -moppie- het volgende:
Ik zie je daar al helemaal liggen... puffen met je aaifoon in de handen.
Stoere meid hé?
#geen
pi_75845208
*F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5*

Ik denk nog steeds dat Sjors een jongetje is

Ooohhhh zo spannend!!!

Jeetje op de housewarming van SQ in april was je net zwanger en nu en nu en nu komt Sjors al! Wat is het snel gegaan!!!!
#geen
pi_75845234
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Stoere meid hé?
Inderdaad, geweldig.
Geloof niet dat er veel mensen zijn die het d'r na doen.
pi_75845334
amaranta, succes!
Lotte!
Noah!
  zondag 20 december 2009 @ 18:02:50 #250
190853 RockabeIIa
pi_75845335
Woei Amaranta! succes!
pi_75845352
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Inderdaad, geweldig.
Geloof niet dat er veel mensen zijn die het d'r na doen.
Nee echt niet!!!
Ik vond het al heel wat om te sms'en tijdens het hechten had toch niks anders te doen maar aaifonen tijdens de bevalling?!

Go go go Amaranta, dan is Sjors nog een zondagskind
#geen
pi_75845452
Nog een paar voor Amaranta.
pi_75845468
sms-en tijdens het hechten
pi_75845547
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef -moppie- het volgende:
Alles staat op de film of foto
pi_75845570
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:10 schreef Juup© het volgende:

[..]

Alles staat op de film of foto
Dat zal een hilarische foto zijn dan.
pi_75845690
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef -moppie- het volgende:
familie bellen kan ook
pi_75845713
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:13 schreef simmu het volgende:

[..]

familie bellen kan ook
pi_75845748
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:11 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Dat zal een hilarische foto zijn dan.
Hilarisch niet, wel leuk
  zondag 20 december 2009 @ 18:16:22 #259
95408 Incantrix
pi_75845782
Amaranta, wauw, zet 'm op meid! Eindelijk, daar komt Sjors dan!!
3!
pi_75845796
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:13 schreef simmu het volgende:

[..]

familie bellen kan ook

Ik kan me er niks bij voorstellen, maar ja, ik ben dan ook nog nooit bevallen en gehecht.
pi_75845964
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:16 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik kan me er niks bij voorstellen, maar ja, ik ben dan ook nog nooit bevallen en gehecht.
Het hechten stelde totaal niks voor in vergelijk met de bevalling
#geen
pi_75846040
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Het hechten stelde totaal niks voor in vergelijk met de bevalling
Dat biedt hoop
  zondag 20 december 2009 @ 18:27:36 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75846218
Ik heb een ruggenprik hè. Ik voel helemaal niks meer. Kam bij wijze ook gaan monopoliën
pi_75846270
Go amaranta!!!
een vervroegd verjaardagscadeautje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75846296
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een ruggenprik hè. Ik voel helemaal niks meer. Kam bij wijze ook gaan monopoliën
Heb ik net gekregen, zal ik even komen brengen? Woon toch om de hoek
  zondag 20 december 2009 @ 18:32:06 #266
57497 happyme28
I'm so happy
pi_75846370
Amaranta succes meis! Laat maar komen die kleine Zal best lastig geweest zijn om in het ziekenhuis te komen met dit weer, maar jullie zijn veilig aangekomen.
pi_75846391
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef amaranta het volgende:
Veel plezier dan
  zondag 20 december 2009 @ 18:33:28 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75846415
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:31 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Amaranta... wat doe je? Toch een pre-kerst-kindje! Zet hem op meid! Ik zal aan je denken vanavond...

DeMajoor, welkom terug dan maar. Vervelend dat je zoveel in het ziekenhuis meot zijn, maar beter dan er ook te moeten blijven natuurlijk. En een beetje verwent worden is ook nooit mis. Hopelijk duurt het allemaal niet lang meer en dat jullie dan maar kunnen genieten van jullie meid (ook al een meisje)...

Hmm, ik bedenk me nu dat als Amaranta bevalt ik dan op 1 kom.... dat was niet de bedoeling?!
Nou, gauw werpen dan!

amaranta, zet 'em op!
pi_75846779
Amaranta!!! laat maar komen, die aap...
op hoeveel cm zit je nu?
pi_75846893
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:16 schreef -moppie- het volgende:

[..]

als de ruggeprik nog niet geheel is uitgewerkt gaat dat best
  Jubileum moderator zondag 20 december 2009 @ 18:54:35 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75847138
Zet hem op Amaranta
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75847204
Sjors al in tha house? (of eigenlijk out the house)... Oh en ik denk dat Sjors ech wel een meisje is
pi_75847560
PUFFEN MARIA!
Puffen en persen!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_75847711
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:07 schreef FUFR het volgende:
PUFFEN MARIA!
Puffen en persen!
FUFR in OUD Deze posting moet ik gewoon opslaan.
pi_75847838
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:11 schreef Juup© het volgende:

[..]

FUFR in OUD Deze posting moet ik gewoon opslaan.
het is echt niet mijn eerste post hier en ik ben papa
mijn buik heeft zelfs in het zwangerentopic gestaan
pi_75847884
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:14 schreef FUFR het volgende:

[..]

het is echt niet mijn eerste post hier en ik ben papa
mijn buik heeft zelfs in het zwangerentopic gestaan
pi_75847912
Amaranta, gewoon tijdens je bevalling fokken, dat is wel heel stoer, succes!. Bellen, sms'en en internetten gaat ook prima net voor en net na het hechten, tijdens doe ik je niet na Duchess. Maar goed, ik had dan ook geen verdoving het eerste stukkie (daarna gelukkig wel).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75848200
Amaranta

Toi toi toi
pi_75848308
Amaranta Sjors on the way Zet em op !
pi_75848394
Succes Amaranta!!
pi_75848441
Oe, Amaranta, spannend!! Zet 'm op!!
pi_75848448
Alweer een centimetertje erbij Amaranta?
  zondag 20 december 2009 @ 19:32:58 #283
259886 pessie
pi_75848559
Jeeeeej! Amaranta! Sjors komt echt vandaag! Had dus geen zin meer om te wachten tot kerst. Geweldig!

Succes ermee he en

Wat betreft de dames die bellen tijdens het hechten, respect, ik raak al in paniek als hechtingen verwijderd worden, laat staan als ze bij bewustzijn gezet zouden worden! (Ben allergisch voor hechtdraad, dus mn hechtingen zijn altijd flink ontstoken tegen de tijd dat artsen naar mij luisteren).
Ik hoef gelukkig pas eind juli, en kan heel rustig gaan nadenken over een baby in een wiegje, ik laat dat stuk wat daarvoor komt wel even zitten...
pi_75848643
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:32 schreef pessie het volgende:
Jeeeeej! Amaranta! Sjors komt echt vandaag! Had dus geen zin meer om te wachten tot kerst. Geweldig!

Succes ermee he en

Wat betreft de dames die bellen tijdens het hechten, respect, ik raak al in paniek als hechtingen verwijderd worden, laat staan als ze bij bewustzijn gezet zouden worden! (Ben allergisch voor hechtdraad, dus mn hechtingen zijn altijd flink ontstoken tegen de tijd dat artsen naar mij luisteren).
Ik hoef gelukkig pas eind juli, en kan heel rustig gaan nadenken over een baby in een wiegje, ik laat dat stuk wat daarvoor komt wel even zitten...
men heeft tegenwoordig ook hele goede lijm
pi_75848675
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef FUFR het volgende:

[..]

pi_75848729
Jaaahh ik zag even snel iets voorbij komen....Amaranta zetg hm op meid!!
  zondag 20 december 2009 @ 19:43:54 #287
259886 pessie
pi_75848978
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef FUFR het volgende:

[..]

Haha, dat doen ze niet bij blindedarmontstekingen en 4 verstandskiezen trekken in 1 operatie. Dan gebruiken ze ouderwets hechtdraad. En het maakt niet uit hoe vaak je roept dat een hechting echt geen 2 weken moet blijven zitten omdat dat fout gaat, ze luisteren niet! Stomme artsen
pi_75849096
*nagels bijt* *hypert* *trommelt met vingers* *vlinders in buik*

Sjoooooooors! Kom nou, er ligt een pak sneeuw buiten, vind je vast leuk!
#geen
  zondag 20 december 2009 @ 19:47:50 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_75849132
tsss, ga je ff sushi eten en mis je deze info
Werpen Marie! Succes
disclaimer
pi_75850026
Amaranta spannend

En de uitvinder van de ruggenprik moet een mega-standbeeld krijgen
pi_75850163
Amaranta zet hem ooooop!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75850351
Nog geen amarantababynieuws?

kom op Amaranta!!!
ik hoop dat de volgende keer dat ik kom kijken sjors al in je armen ligt... en ik denk dat sjors een jongetje is...
pi_75850712
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:14 schreef mijsje het volgende:
Nog geen amarantababynieuws?

kom op Amaranta!!!
ik hoop dat de volgende keer dat ik kom kijken sjors al in je armen ligt... en ik denk dat sjors een jongetje is...
Ik denk dat het niet lang meer kan duren, maar aaifonen tijdens het persen gaat haar misschien toch net te ver...
pi_75850832
F5...telefoon checkt...F5...
#geen
pi_75850996
En, en, en....
pi_75851451
Kom op Amaranta, ik heb geen nagels meer!
pi_75851718
Ze wacht gewoon op het volgende topic: 606 is natuurlijk ook wel een grappig nummer
pi_75851747
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef amaranta het volgende:

oh, ik dacht met een bloedneus
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75852195
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef -moppie- het volgende:
Kom op Amaranta, ik heb geen nagels meer!
Plak jij toch weer nieuwe kunstnagels op?
  zondag 20 december 2009 @ 20:50:13 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75852259
Amaranta! Je bent gewoon bezig!
Zou mijn water dan toch...

DeMajoor, als je naar forum@fok.nl mailt kunnen ze je wel helpen met je oude account en het password.
Sterkte met de laatste loodjes iig!

Orea, morgen om 15.15! Zo spannend!

En voor Lilly alvast een hele dikke voor morgen ook!
pi_75852260
na, nog steeds niet Amaranta... dan zal het nu wel echt het grote werk zijn...
goooooooooooooooooooooooooo Amaranta!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')