Ow wouw wat mooooiiiiiiiiii,helemaal kriebels in me buikquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
kom ook ff spammen....
[ afbeelding ]
het gaat goed met ons kleine meisje![]()
vandaag bijna op geboortegewicht! (op 5 gram na)
Meimeltje en Morpheus (Morpheus!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We genieten er met volle teugen van het is allemaal zo raar en toch zo snel gegaan, het is een heerlijk mannetje.
Bedoel je die van 'Wooden Buttons'?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:51 schreef DuchessX het volgende:
Gister was het een jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest had
Alle LLM's heel veel sterkte gewenst...![]()
![]()
Alle andere dames met klachten ook veel sterkte gewenst..
En @ iedereen: Hopelijk lukt het om veel te genieten![]()
Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Lenaatje het volgende:
Ploft hier ook binnen!
Mahre krijgt als alles goed een broertje of zusje ergens in juli!
Mja de nacht was lang, heb 2 uur naar het plafond zitten staren (en een beetje naar mijn Iphone).quote:Op zondag 20 december 2009 09:27 schreef Orea het volgende:
15.15 uur pasze weten de spanning er wel in te houden
![]()
Hoe is het met jou?
Nee helaas, buik is extreem rustig. Slaap wel met kruik vanwege pijn, maar dat is geen rommelen.quote:
Lijkt me erg leuk, een datumdrieling!!quote:Op zondag 20 december 2009 09:19 schreef Orea het volgende:
Aha, AhavaLeuk zó! En eindelijk in de lijst
Zat me te bedenken, als het er hier toch 2 worden, dan krijg je een soort van 'nieuwe' bevaldatum (blijft gewoon zoals ie-is nu, maar ze verwachten 2-lingen over het algemeen 3 weken eerder) dan wordt dat ook 20 juli
Zou wat zijn niet?
en de sneeuwstorm he. Be careful what you wish forquote:Op zondag 20 december 2009 11:02 schreef amaranta het volgende:
Ik denk niet dat een spontane bloedneus een voorteken is hoor
Die had ik al wel kunnen hebben maar die afspraak hebben we verzet naar de 29e... .Spijt dat we hadden anders waren we afgelopen maandag al geweest.quote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Borra het volgende:
Lenaatje welkom bij de juli-baby's, heb je al een echo gehad?
Maar nu heb je een mooier plaatje op de echoquote:Op zondag 20 december 2009 11:47 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Die had ik al wel kunnen hebben maar die afspraak hebben we verzet naar de 29e... .Spijt dat we hadden anders waren we afgelopen maandag al geweest.
Maar als ik het zelf uitreken zit ik ook rond 20-21 juli, word druk rond die datum!!
Jonaquote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar nu heb je een mooier plaatje op de echo
Hier roep ik regelmatig AU! Baby zit iets te doen in mijn bekken. Voelt alsof hij z'n koppie van links naar rechts draait en het voelt heel vervelendWe hebben op de echo gezien dat 'Jona' dezelfde vorm hoofd heeft als Leander, dat verklaart het gevoel wel.
Naam komt me niet bekend voor, maar zulke bedoel ik wel ja! Mooiquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedoel je die van 'Wooden Buttons'?
Ik heb die met die boevenstrepen hier gekocht: http://www.babymerkkleert(...)?manufacturers_id=21
Dat heb ik dus niet in mijn bekken, maar in mijn buik. Vervelend gevoel van al het woelen. Gaat behoorlijk tekeer daar binnen....Gisteren werd ik er echt beroerd van toen mijn ukkie zich aan het omkeren was.quote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar nu heb je een mooier plaatje op de echo
Hier roep ik regelmatig AU! Baby zit iets te doen in mijn bekken. Voelt alsof hij z'n koppie van links naar rechts draait en het voelt heel vervelendWe hebben op de echo gezien dat 'Jona' dezelfde vorm hoofd heeft als Leander, dat verklaart het gevoel wel.
Vind je het gek?quote:Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef NieuweUser het volgende:
Volgens mij vinden de baby's het toch te koud nu, om naar buiten te komen!![]()
Davinia, hoe is het met jou?
DJRandall, fijn dat je vandaag met de kamer aan de slag gaat! Dan schiet dat ook lekker op!
Whoe... succes. Lucht het wel op met prik?quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef amaranta het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis. Heb een uur geleden een ruggenprik gekregen en zit op een cmtje of 4/5. Heb veel pijn gehad vaonmorgen. Zat haast geen tijd tussen de weeën.
beval ze!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef amaranta het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis. Heb een uur geleden een ruggenprik gekregen en zit op een cmtje of 4/5. Heb veel pijn gehad vaonmorgen. Zat haast geen tijd tussen de weeën.
Ja, dat is bij de 2,3% kleinste baby's die geboren worden. Komt overeen met een groeiachterstand van een week of 4 tot 5...quote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef DaviniaHR het volgende:
heerlijk, zo'n rustig dagje!
Majoor, wat wil dat zeggen P2.3 lijn? is dat de ondergrens?
quote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef amaranta het volgende:
Ik voel de weeën nu wel weer een beetje dus ze zijn krachtig.
De bevalling is overigens begonnen met gebroken vliezen
is ze met een heli naar t ziekenhuis gegaan?quote:Op zondag 20 december 2009 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Amaranta gewoon écht tijdens d'r sneeuwstorm he![]()
Hoe was het in de helicopter?
Zet 'm op meid, strakkies heb je beeb in je armen!![]()
![]()
![]()
Amaranta voorspelde vooraf een sneeuwstorm en vervoer met helicopter als ze zou moeten bevallen...quote:Op zondag 20 december 2009 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
is ze met een heli naar t ziekenhuis gegaan?
Spannendquote:Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef amaranta het volgende:
Nee joh. Maar dat had ik zo bedacht. Dat ik met de trauma uit huis gehaald zou worden. Maar we zijn met de auto
Hey Amaranta: zet hem op he!quote:
Oeeeeh meissie!!!! Succes!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef amaranta het volgende:
Stoere meid hé?quote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef -moppie- het volgende:
Ik zie je daar al helemaal liggen... puffen met je aaifoon in de handen.
Nee echt niet!!!quote:Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig.
Geloof niet dat er veel mensen zijn die het d'r na doen.
familie bellen kan ookquote:
Hilarisch niet, wel leukquote:Op zondag 20 december 2009 18:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat zal een hilarische foto zijn dan.
Het hechten stelde totaal niks voor in vergelijk met de bevallingquote:Op zondag 20 december 2009 18:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er niks bij voorstellen, maar ja, ik ben dan ook nog nooit bevallen en gehecht.
Dat biedt hoopquote:Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Het hechten stelde totaal niks voor in vergelijk met de bevalling
Heb ik net gekregen, zal ik even komen brengen? Woon toch om de hoekquote:Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een ruggenprik hè. Ik voel helemaal niks meer. Kam bij wijze ook gaan monopoliën
Veel plezier danquote:Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een ruggenprik hè. Ik voel helemaal niks meer. Kam bij wijze ook gaan monopoliën
Nou, gauw werpen dan!quote:Op zondag 20 december 2009 17:31 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Amaranta... wat doe je? Toch een pre-kerst-kindje! Zet hem op meid! Ik zal aan je denken vanavond...![]()
![]()
DeMajoor, welkom terug dan maar. Vervelend dat je zoveel in het ziekenhuis meot zijn, maar beter dan er ook te moeten blijven natuurlijk. En een beetje verwent worden is ook nooit mis. Hopelijk duurt het allemaal niet lang meer en dat jullie dan maar kunnen genieten van jullie meid (ook al een meisje)...![]()
Hmm, ik bedenk me nu dat als Amaranta bevalt ik dan op 1 kom.... dat was niet de bedoeling?!![]()
als de ruggeprik nog niet geheel is uitgewerkt gaat dat bestquote:Op zondag 20 december 2009 18:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er niks bij voorstellen, maar ja, ik ben dan ook nog nooit bevallen en gehecht.
het is echt niet mijn eerste post hier en ik ben papaquote:Op zondag 20 december 2009 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
FUFR in OUDDeze posting moet ik gewoon opslaan.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
het is echt niet mijn eerste post hier en ik ben papa
mijn buik heeft zelfs in het zwangerentopic gestaan
men heeft tegenwoordig ook hele goede lijmquote:Op zondag 20 december 2009 19:32 schreef pessie het volgende:
Jeeeeej! Amaranta! Sjors komt echt vandaag! Had dus geen zin meer om te wachten tot kerst. Geweldig!![]()
Succes ermee he en![]()
![]()
![]()
Wat betreft de dames die bellen tijdens het hechten, respect, ik raak al in paniek als hechtingen verwijderd worden, laat staan als ze bij bewustzijn gezet zouden worden! (Ben allergisch voor hechtdraad, dus mn hechtingen zijn altijd flink ontstoken tegen de tijd dat artsen naar mij luisteren).
Ik hoef gelukkig pas eind juli, en kan heel rustig gaan nadenken over een baby in een wiegje, ik laat dat stuk wat daarvoor komt wel even zitten...
quote:Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
men heeft tegenwoordig ook hele goede lijm
Haha, dat doen ze niet bij blindedarmontstekingen en 4 verstandskiezen trekken in 1 operatie. Dan gebruiken ze ouderwets hechtdraad. En het maakt niet uit hoe vaak je roept dat een hechting echt geen 2 weken moet blijven zitten omdat dat fout gaat, ze luisteren niet! Stomme artsenquote:Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
men heeft tegenwoordig ook hele goede lijm
Ik denk dat het niet lang meer kan duren, maar aaifonen tijdens het persen gaat haar misschien toch net te ver...quote:Op zondag 20 december 2009 20:14 schreef mijsje het volgende:
Nog geen amarantababynieuws?![]()
kom op Amaranta!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop dat de volgende keer dat ik kom kijken sjors al in je armen ligt... en ik denk dat sjors een jongetje is...
oh, ik dacht met een bloedneusquote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef amaranta het volgende:
Ik voel de weeën nu wel weer een beetje dus ze zijn krachtig.
De bevalling is overigens begonnen met gebroken vliezen
Plak jij toch weer nieuwe kunstnagels op?quote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef -moppie- het volgende:
Kom op Amaranta, ik heb geen nagels meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |