Ze doet mee aan de madalief-actiequote:
Edit: het account werkt. Nu alleen nog het linkje van mijn ticker in mijn signature zien te krijgen i.p.v. het plaatje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:01 schreef Ahava het volgende:
O, dat herken ik!Mijn vriend en ik konden eerst ook niet goed samen boodschappen doen/winkelen. Gaat nu trouwens een stuk beter. Maar man, man, wat een gechagrijn leverde dat vaak op.
![]()
Gelijk even een test om te zien of mijn nieuwe account werkt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:01 schreef Ahava het volgende:
O, dat herken ik!Mijn vriend en ik konden eerst ook niet goed samen boodschappen doen/winkelen. Gaat nu trouwens een stuk beter. Maar man, man, wat een gechagrijn leverde dat vaak op.
![]()
Gelijk even een test om te zien of mijn nieuwe account werkt.
Ik al wel eerder niet meer hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef Asyniur het volgende:
sombie wat fijn, weer een goede echo!![]()
Ik kon al met 10 weken ofzo niet meer in mijn eigen broeken...
Ik ben best nerveus wel ja. Ik vind het maar niksquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:40 schreef Ahava het volgende:
Hoe voel je je, Lily? Ben je nerveus voor de keizersnee?
Waaaaaatt? Heeft mijn gedicht geholpen?!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:56 schreef sombie het volgende:
Ik houd het hier ook niet bij, hoor! Het lukt me niet om bij te lezen, en als ik dat doe, is het zo veel dat ik niet meer weet wat ik heb gelezen tegen de tijd dat ik klaar ben. Dat houdt me ook tegen om te posten. Zo heb ik nog niet eens verteld dat onze tweede echo weer goed was.Een prachtig kloppend hartje in een klein boontje.
![]()
Ik ben nu 9 weken en mijn vriend en ik genieten met volle teugen!
Gefeliciteerd Lenaatjequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Lenaatje het volgende:
Ploft hier ook binnen!
Mahre krijgt als alles goed een broertje of zusje ergens in juli!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |