Ja, ik las het in het update topic!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef Lois het volgende:
Tazz en Lenaatje gefeliciteerd, wat leuk!
oh ja moest je nog wat vertellenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, ik las het in het update topic!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, ik las het in het update topic!
Dat zou pas echt erg zijn, nee, ik weet het al een maand..quote:
Wat leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Lenaatje het volgende:
Ploft hier ook binnen!
Mahre krijgt als alles goed een broertje of zusje ergens in juli!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Waaaaaatt? Heeft mijn gedicht geholpen?!![]()
![]()
Gefeliciteerd, mama-alleensamen
![]()
![]()
voor sombie
![]()
![]()
Wist ik niet, bij jouw 20-weken echo was ik nog niet eens bezig met zwanger wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef amaranta het volgende:
Dat was al zijn werktitel. Het was Sjors de aap. Op de 20 wk echo riep Eva namelijk ' aap ' naar het scherm
Buiten de gebruikelijke kwaaltjes (misselijk en echt doodmoe) gaat het goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:47 schreef Lijnloos het volgende:
Lenaatje en Tazz van harte gefeliciteerd met jullie 2e 2e streepje! Gaat het goed met de zwangerschap?
je moet toch ergens beginnen.... Hahaquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Wist ik niet, bij jouw 20-weken echo was ik nog niet eens bezig met zwanger worden(dat klinkt wel erg...)
Ja, ze zegt van wel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:34 schreef pessie het volgende:
Tazz ook gefeliciteerd? (papa van Lena-baby??)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Meimeltje het volgende:
Nou ik kom me hier eindelijk melden hoor!! Ben helemaal niet bijgelezen, maar zag geen andere verdwenen LLM uit het lijstje?
Gisteravond om 20.14 uur is Dyon Milan geboren. 3545 gram en 51 cm lang.
De inleiding is heel anders gegaan als verwacht, maar zal zo een verslagje posten.
Nu eerst een fototje.
[ afbeelding ]
We genieten er met volle teugen van het is allemaal zo raar en toch zo snel gegaan, het is een heerlijk mannetje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef Belana het volgende:
meimeltje en morpheus, van harte gefeliciteerd met Dyon
liefs van Nick en mij!
Ow wouw wat mooooiiiiiiiiii,helemaal kriebels in me buikquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
kom ook ff spammen....
[ afbeelding ]
het gaat goed met ons kleine meisje![]()
vandaag bijna op geboortegewicht! (op 5 gram na)
Meimeltje en Morpheus (Morpheus!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We genieten er met volle teugen van het is allemaal zo raar en toch zo snel gegaan, het is een heerlijk mannetje.
Bedoel je die van 'Wooden Buttons'?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:51 schreef DuchessX het volgende:
Gister was het een jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest had
Alle LLM's heel veel sterkte gewenst...![]()
![]()
Alle andere dames met klachten ook veel sterkte gewenst..
En @ iedereen: Hopelijk lukt het om veel te genieten![]()
Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Lenaatje het volgende:
Ploft hier ook binnen!
Mahre krijgt als alles goed een broertje of zusje ergens in juli!
Mja de nacht was lang, heb 2 uur naar het plafond zitten staren (en een beetje naar mijn Iphone).quote:Op zondag 20 december 2009 09:27 schreef Orea het volgende:
15.15 uur pasze weten de spanning er wel in te houden
![]()
Hoe is het met jou?
Nee helaas, buik is extreem rustig. Slaap wel met kruik vanwege pijn, maar dat is geen rommelen.quote:
Lijkt me erg leuk, een datumdrieling!!quote:Op zondag 20 december 2009 09:19 schreef Orea het volgende:
Aha, AhavaLeuk zó! En eindelijk in de lijst
Zat me te bedenken, als het er hier toch 2 worden, dan krijg je een soort van 'nieuwe' bevaldatum (blijft gewoon zoals ie-is nu, maar ze verwachten 2-lingen over het algemeen 3 weken eerder) dan wordt dat ook 20 juli
Zou wat zijn niet?
en de sneeuwstorm he. Be careful what you wish forquote:Op zondag 20 december 2009 11:02 schreef amaranta het volgende:
Ik denk niet dat een spontane bloedneus een voorteken is hoor
Die had ik al wel kunnen hebben maar die afspraak hebben we verzet naar de 29e... .Spijt dat we hadden anders waren we afgelopen maandag al geweest.quote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Borra het volgende:
Lenaatje welkom bij de juli-baby's, heb je al een echo gehad?
Maar nu heb je een mooier plaatje op de echoquote:Op zondag 20 december 2009 11:47 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Die had ik al wel kunnen hebben maar die afspraak hebben we verzet naar de 29e... .Spijt dat we hadden anders waren we afgelopen maandag al geweest.
Maar als ik het zelf uitreken zit ik ook rond 20-21 juli, word druk rond die datum!!
Jonaquote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar nu heb je een mooier plaatje op de echo
Hier roep ik regelmatig AU! Baby zit iets te doen in mijn bekken. Voelt alsof hij z'n koppie van links naar rechts draait en het voelt heel vervelendWe hebben op de echo gezien dat 'Jona' dezelfde vorm hoofd heeft als Leander, dat verklaart het gevoel wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |