abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:39:27 #76
283956 Tan2
Kloon van Tan
pi_75807045
Dankzij BE kan ik ook vanuit het ziekenhuis op FoK, met een tijdelijke kloon. Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties.

Inmiddels kan ik melden dat het een stuk beter gaat met Elyas. Hij drinkt nu alles zelf, dus geen sonde meer, ook de ademhaling gaat beter. Wel ligt hij nog aan de monitor, en krijgt hij antibiotica, voor een vermoedelijke longontsteking. Met mij gaat het minder. ik ben koortsig, hopelijk komt dat door de stuwing en heb ik niks ergers onder de leden.
Ook gaat mijn bloeddruk maar niet omlaag. Dat heb ik nog niet eerder gehad na een bevalling. Maar goed, vanwege Elyas moet ik voorlopig sowieso blijven dus ze houden het in de gaten.

Voor wie niet op mijn log kijkt, plaats ik hier nog even twee fotootjes van de tweede dag, hoop morgen recentere foto's te hebben, maar die plaats ik gewoon in het fototopic tzt.

Dames die nog moeten... succes! Ik hou het hier in de gaten

Oh en Keshet... die echofoto is prachtig!! Wat een houding, ze kan zo in het circus
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:41:47 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_75807106
sterkte daar Tan!
stormy waters...
sailin'
pi_75807778
Wat een schatje, Tan! Jammer dat het niet zo soepeltjes gaat allemaal. Veel sterkte!

Keshet, je krijgt een acrobaatje! Geweldig!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_75807875
Nou, het lukt me maar niet om de link goed in mijn sig te krijgen dus dan plak ik hem maar 1 keer hier als plaatje. Dan hebben jullie hem in ieder geval een keer gezien, haha.

Maak een ticker
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:47:53 #80
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75808996
Sombie / ahava, gefeliciteerd met de goede echo!

Mijsje, als madam geboren is, mag jij aan de mensen uitleggen wat de naam betekent. (Nee, ze gaat geen ahava heten! )

Keshet, wat een bijzondere echo idd! Ik moest ff goed kijken hoe ZE ( ) nou lag! wel leuk dat je voor een tweede keer mag!

Pessie, gefeliciteerd met je aankoop! en tandjes poetsen, je hoeft natuurlijk niet de achterste kiezen te doen s ochtends. Tenminste, dat gefrot achterin gaf bij mij de kokhalsneigingen.

Ahava, gooi dit eens in je ticker (en dan zonder de spatie na de =
[url= http://www.babybytes.nl/zwangerschapsticker/888888/990000/Mijn zwangerschap/07/20/2010.png]mooie tekst voor ticker[/url]

Dat wordt dan:
mooie tekst voor ticker

Heb de halve dag geslapen! en de bonenprut was heel lekker en gaviscon is nog veel fijner
Zo, dat was mijn dag
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75809056
Zo... net even naar de bijenkorf en de etos geweest. Wat was het koud!
En wat heb ik toch veel bekijks Nog nooit een loslopende nijlpaard gezien blijkbaar.
pi_75809218
Ja, he he, eindelijk gelukt! Met dank aan Ynske en Davinia. Wil een modje mijn linkje ook in de OP zetten? Moet ik die dan hier posten? (Pfff, voel me echt een digibeet eerste klas.)
  zaterdag 19 december 2009 @ 18:03:19 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75809451
Lily, over je verkouden, koop alvast een echte neusspray en stop die in je vluchttasje. Kan je straks na de bevalling gewoon weer lekker ademhalen.
Ze hebben er voor mij toen tijdens de bevalling een gehaald omdat ik bijna stikte.
Oh, en van die auto zou ik ook heel nerveus geworden zijn hoor. Nog heel even en dan is jullie meisje er! Ik ben zo benieuwd of ze op haar broers lijkt!

Keshet, een meisje! Mooie echo ook!

Ahava, ik ga het er bij zetten!
pi_75809685
Ahava welkom!

Lily van zo een ingeparkeerde auto zou ik ook lichtelijk gek worden hoor. Ik had vanacht al de balen ervan dat mijn wederhelft mijn auto mee had naar het werk terwijl ik met een doodziek kind thuis zat. Zijn auto staat dan wel leuk voor de deur maar daar heb ik geen sleutels van. Hopelijk is hij vanavond iets slimmer met auto's kiezen. Of beter nog, misschien kan hij nog vrij regelen want ik zit er door heen.

Mijn bed is net onder gekotst, ik ben net op de bank onder gekotst, kon de vloer gaan dweilen en wordt gebruikt als hangmuur. Ik ben zo blij dat nou niet spontaan mijn weeen beginnen hoor. Heb daar totaal geen fut voor.

Ahava welkom trouwens.

Tan ik hoop dat het met de dag iets beter gaat met jou en Elyas en dat jullie spoedig naar huis mogen. Zou fijn zijn als jullie met kerst thuis kunnen zijn.

Iemand al iets van Meimel vernomen?

Keshet, je dochter is nou al een kleine atleet zo te zien!
pi_75809761
BE, bedankt!

En Faja, bedankt voor het dubbele welkom!

Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Hopelijk kan je man vrij regelen inderdaad.
pi_75811634
Tan, wat een mooi manneke heb je erbij zeg. Fijn dat het met hem steeds beter gaat maar wel rot dat het met jou nog niet goed gaat. Beterschap meis! Dan kun je snel met je gezin mee naar huis om kerst te vieren met zijn allen.

faja, voor jou ook nog een extra , wat zal jij gesloopt zijn onderhand. Hopelijk kan je man inderdaad een vrije avond/dag krijgen en kun je een beetje bijkomen.

On a different note: ik verveel me...
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:10:33 #87
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75811743
Lily, wanneer is het zover?

Tan wat een prachtig kereltje .
pi_75811766
Oh Faja, wat een kotsellende

BE, wat een goed idee van die neusspray. Ben zelf ook snotverkouden nu en ik zei gisteren nog tegen mijn lief dat het echt een hel zou zijn als ik nu moest bevallen.

Amaranta, is toch logisch dat iedereen naar je kijkt? Je bent net een kerstbal nu
Ennuh: naar de Bijenkorf gaan op de zaterdag voor kerst met -10 graden buiten en een hoogzwangere buik

Keshet, wat een leuke echo Je beebje meisje gaat zich straks helemaal uitstrekken, dat zal je merken. Bij mij was ze bij 31 weken op de 3D echo ook goed te zien omdat ik een lange buik heb en mijn meisje dus niet opgevouwen hoeft te zitten tegen de baarmoederwand. Ik denk dat kortere dames ook sneller last krijgen van de longen die in het gedrang komen.

Tan, wat een lief manneke
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:29:23 #89
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75812468
Tan, wat een geweldige vent! Zo snoezig met die bos haar!
pi_75812643
kom ook ff spammen....

het gaat goed met ons kleine meisje
vandaag bijna op geboortegewicht! (op 5 gram na)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75813020
Mooie foto bj
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:55:57 #92
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_75813263
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:56 schreef sombie het volgende:
Ik houd het hier ook niet bij, hoor! Het lukt me niet om bij te lezen, en als ik dat doe, is het zo veel dat ik niet meer weet wat ik heb gelezen tegen de tijd dat ik klaar ben. Dat houdt me ook tegen om te posten. Zo heb ik nog niet eens verteld dat onze tweede echo weer goed was. Een prachtig kloppend hartje in een klein boontje.
Ik ben nu 9 weken en mijn vriend en ik genieten met volle teugen!
Waaaaaatt? Heeft mijn gedicht geholpen?!
Gefeliciteerd, mama-alleensamen

voor sombie
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_75813637
Oh BJ, wat een muppie!!! (Wil ik ook!!! )
pi_75813851
Tan & BJ, wat een moppies!
pi_75814152
Ploft hier ook binnen!

Mahre krijgt als alles goed een broertje of zusje ergens in juli!
pi_75814337
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Lenaatje het volgende:
Ploft hier ook binnen!

Mahre krijgt als alles goed een broertje of zusje ergens in juli!
Gefeliciteerd Lenaatje

BJ, wat fijn dat het goed gaat met Evie. Lekker van genieten Het is echt een lief popke zo
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:29:48 #97
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75814490
Hee, wat leuk! gefeliciteerd lenaatje en tazz!

wat een mooie beebs komen hier langs!

lijnloos, er is nu shrek 3 op tv, mss helpt dat tegen de verveling?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75814556
wat leuk!

Gefeli Tazz en Lenaatje!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zaterdag 19 december 2009 @ 20:32:46 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75814585
Tazz en Lenaatje gefeliciteerd, wat leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:33:02 #100
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75814594
TVP!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')