Nee echt niet!!!quote:Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig.
Geloof niet dat er veel mensen zijn die het d'r na doen.
familie bellen kan ookquote:
Hilarisch niet, wel leukquote:Op zondag 20 december 2009 18:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat zal een hilarische foto zijn dan.
Het hechten stelde totaal niks voor in vergelijk met de bevallingquote:Op zondag 20 december 2009 18:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er niks bij voorstellen, maar ja, ik ben dan ook nog nooit bevallen en gehecht.
Dat biedt hoopquote:Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Het hechten stelde totaal niks voor in vergelijk met de bevalling
Heb ik net gekregen, zal ik even komen brengen? Woon toch om de hoekquote:Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een ruggenprik hè. Ik voel helemaal niks meer. Kam bij wijze ook gaan monopoliën
Veel plezier danquote:Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een ruggenprik hè. Ik voel helemaal niks meer. Kam bij wijze ook gaan monopoliën
Nou, gauw werpen dan!quote:Op zondag 20 december 2009 17:31 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Amaranta... wat doe je? Toch een pre-kerst-kindje! Zet hem op meid! Ik zal aan je denken vanavond...![]()
![]()
DeMajoor, welkom terug dan maar. Vervelend dat je zoveel in het ziekenhuis meot zijn, maar beter dan er ook te moeten blijven natuurlijk. En een beetje verwent worden is ook nooit mis. Hopelijk duurt het allemaal niet lang meer en dat jullie dan maar kunnen genieten van jullie meid (ook al een meisje)...![]()
Hmm, ik bedenk me nu dat als Amaranta bevalt ik dan op 1 kom.... dat was niet de bedoeling?!![]()
als de ruggeprik nog niet geheel is uitgewerkt gaat dat bestquote:Op zondag 20 december 2009 18:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er niks bij voorstellen, maar ja, ik ben dan ook nog nooit bevallen en gehecht.
het is echt niet mijn eerste post hier en ik ben papaquote:Op zondag 20 december 2009 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
FUFR in OUDDeze posting moet ik gewoon opslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |