Naam komt me niet bekend voor, maar zulke bedoel ik wel ja! Mooiquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedoel je die van 'Wooden Buttons'?
Ik heb die met die boevenstrepen hier gekocht: http://www.babymerkkleert(...)?manufacturers_id=21
Dat heb ik dus niet in mijn bekken, maar in mijn buik. Vervelend gevoel van al het woelen. Gaat behoorlijk tekeer daar binnen....Gisteren werd ik er echt beroerd van toen mijn ukkie zich aan het omkeren was.quote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar nu heb je een mooier plaatje op de echo
Hier roep ik regelmatig AU! Baby zit iets te doen in mijn bekken. Voelt alsof hij z'n koppie van links naar rechts draait en het voelt heel vervelendWe hebben op de echo gezien dat 'Jona' dezelfde vorm hoofd heeft als Leander, dat verklaart het gevoel wel.
Vind je het gek?quote:Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef NieuweUser het volgende:
Volgens mij vinden de baby's het toch te koud nu, om naar buiten te komen!![]()
Davinia, hoe is het met jou?
DJRandall, fijn dat je vandaag met de kamer aan de slag gaat! Dan schiet dat ook lekker op!
Whoe... succes. Lucht het wel op met prik?quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef amaranta het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis. Heb een uur geleden een ruggenprik gekregen en zit op een cmtje of 4/5. Heb veel pijn gehad vaonmorgen. Zat haast geen tijd tussen de weeën.
beval ze!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef amaranta het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis. Heb een uur geleden een ruggenprik gekregen en zit op een cmtje of 4/5. Heb veel pijn gehad vaonmorgen. Zat haast geen tijd tussen de weeën.
Ja, dat is bij de 2,3% kleinste baby's die geboren worden. Komt overeen met een groeiachterstand van een week of 4 tot 5...quote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef DaviniaHR het volgende:
heerlijk, zo'n rustig dagje!
Majoor, wat wil dat zeggen P2.3 lijn? is dat de ondergrens?
quote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef amaranta het volgende:
Ik voel de weeën nu wel weer een beetje dus ze zijn krachtig.
De bevalling is overigens begonnen met gebroken vliezen
is ze met een heli naar t ziekenhuis gegaan?quote:Op zondag 20 december 2009 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Amaranta gewoon écht tijdens d'r sneeuwstorm he![]()
Hoe was het in de helicopter?
Zet 'm op meid, strakkies heb je beeb in je armen!![]()
![]()
![]()
Amaranta voorspelde vooraf een sneeuwstorm en vervoer met helicopter als ze zou moeten bevallen...quote:Op zondag 20 december 2009 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
is ze met een heli naar t ziekenhuis gegaan?
Spannendquote:Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef amaranta het volgende:
Nee joh. Maar dat had ik zo bedacht. Dat ik met de trauma uit huis gehaald zou worden. Maar we zijn met de auto
Hey Amaranta: zet hem op he!quote:
Oeeeeh meissie!!!! Succes!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef amaranta het volgende:
Stoere meid hé?quote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef -moppie- het volgende:
Ik zie je daar al helemaal liggen... puffen met je aaifoon in de handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |