Hip issie hè?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef amaranta het volgende:
Goed gedaan bekkenbodemspier van Freecell!
Enorm hip, was die van mij ook zo hip. Al moet ik zeggen dat ik de laatste weekjes geen ongelukjes meer heb gehad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Hip issie hè?En daar hoefde ik verder geen moeite voor te doen oid
Ik ben gewoon melig zo op de vroege koude ochtend
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef amaranta het volgende:
Goed gedaan bekkenbodemspier van Freecell!
Ik zou het ook fijn vinden als we de feestdagen nog even afwachten, en dan zo in de eerste week van het nieuwe jaar bijvoorbeeld bevallen (maar dan niet 1 jan)!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Lijnloos het volgende:
Persoonlijk zou ik het niet zo zeer erg vinden om nog ff te moeten wachten, heb eigenlijk nergens last van, maar ik wil wel graag met kerst thuis zijn en niet in het ziekenhuis moeten zijn. Hetzelfde geldt voor O&N... Maar ja, je hebt gewoon geen invloed.
Haha! Waar zullen we beginnen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:46 schreef flugeltje het volgende:
Freecel respect voor je bekkenbodem hoor
Maar uhm, ik ga dus in m'n broek piesen over een tijdje? Nog meer dingen die jullie me niet vooraf verteld hebben?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:46 schreef flugeltje het volgende:
Maar uhm, ik ga dus in m'n broek piesen over een tijdje? Nog meer dingen die jullie me niet vooraf verteld hebben?
Ik mag het hopen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:59 schreef amaranta het volgende:
Jouw bodempje is nog onbeschadigd fluug. Wss gaat dat gewoon goed.
Ik geef je ongeveer 50% kansquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:46 schreef flugeltje het volgende:
Het enige wat ik welhad willen weten is de spierpijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik kreeg laatst ookal een "verwijtend" smsje van een vriendin dat ik haar wel had mogen inlichten over de minder leuike kant van de kraamtijd
quote:hoi,
ik kan wel op internet hier in het ziekenhuis, maar niet op FoK omdat ik mijn wachtwoord niet heb. Ik kan ook geen nieuwe aanvragen, want kan niet bij mijn e-mail.
Maar zou jij iedereen willen bedanken voor alle lieve reacties? En ook even alle pasbevallen moeders willen feliciteren namens mij?
Alvast bedankt!!
(k) Yukiko/Tan
Vlindertjes in je buikquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:15 schreef flugeltje het volgende:
Zeg kunnen we het hier ook over leuke dingen hebben?
Doe maar praten over vlindertjes in je buik enzo en lekker verliefd zijn omdat je samen iets deelt... De roze wolk enzo
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Vlindertjes in je buik![]()
Week 31: olifantje in je buikEn hij danst de salsa!
waarschijnlijk zelfde als wat ik heb dus...dat het koppie tegen het schaambot aanschuurt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:38 schreef Lijnloos het volgende:
Asy, helemaal gelijk, alle mooie en leuke dingen van een zwangerschap... En samen wakker worden vind ik ook altijd erg lief! Goed begin van je dag...
Zijn net lekker in het dorp wezen lunchen (geen pannenkoeken maar wel uitsmijter en choco met slagroom)! :p Ik merk trouwens wel dat de laatste dagen mijn lies heel veel in de kramp schiet... Best irritant als je lekker aan het lopen bent.
ja ik kreeg al wel het idee dat ze dab gewoon net tegen die spier of zo aanligt/hangt... Want effe rekken/strekken en het is weer even weg. Ach ja, ongemakken van hoogzwanger zijn... ik vind dat ik nog steeds niet echt recht tot klagen heb.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
waarschijnlijk zelfde als wat ik heb dus...dat het koppie tegen het schaambot aanschuurt.
Zo denk ik er ook over hoor. Er zijn (hier) dames die het erger hebben die nog een hele lange weg te gaan hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
ja ik kreeg al wel het idee dat ze dab gewoon net tegen die spier of zo aanligt/hangt... Want effe rekken/strekken en het is weer even weg. Ach ja, ongemakken van hoogzwanger zijn... ik vind dat ik nog steeds niet echt recht tot klagen heb.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over hoor. Er zijn (hier) dames die het erger hebben die nog een hele lange weg te gaan hebben.
Ik heb gewoon een toeter waarmee ik niks meer kan en die pijn in de schaamstreek en that's is. Zo trek ik het nog wel een dikke week hoor.
Ik hoop alleen echt dat die ischias niet door zet. Maar ik herken het helemaal van de vorige keer.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef sombie het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel een mooie, mijsje! Ik vind mijn eigen nick wat sombertjes, Amaranta, en zou me prettiger voelen bij een andere nick. Denk daar al jaren over maar omdat ik eerst niet veel postte, bleef het bij denken. Sinds ik meer ben gaan posten in het Moeilijk-zwanger-wordentopic, wil ik toch wel echt graag een andere nick (hoewel het ook wel jammer is omdat ik deze nick al zoooooooooooo lang heb).
Wat betreft ongemakken mag ik ook echt niet klagen trouwens. Alleen nogal moe maar verder gaat het prima hier.
Dat is van de actie madalief. Dan heeft ze geld gedoneerd. Staat ergens boven de beginpagina van fok.quote:
Ze doet mee aan de madalief-actiequote:
Edit: het account werkt. Nu alleen nog het linkje van mijn ticker in mijn signature zien te krijgen i.p.v. het plaatje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:01 schreef Ahava het volgende:
O, dat herken ik!Mijn vriend en ik konden eerst ook niet goed samen boodschappen doen/winkelen. Gaat nu trouwens een stuk beter. Maar man, man, wat een gechagrijn leverde dat vaak op.
![]()
Gelijk even een test om te zien of mijn nieuwe account werkt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:01 schreef Ahava het volgende:
O, dat herken ik!Mijn vriend en ik konden eerst ook niet goed samen boodschappen doen/winkelen. Gaat nu trouwens een stuk beter. Maar man, man, wat een gechagrijn leverde dat vaak op.
![]()
Gelijk even een test om te zien of mijn nieuwe account werkt.
Ik al wel eerder niet meer hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef Asyniur het volgende:
sombie wat fijn, weer een goede echo!![]()
Ik kon al met 10 weken ofzo niet meer in mijn eigen broeken...
Ik ben best nerveus wel ja. Ik vind het maar niksquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:40 schreef Ahava het volgende:
Hoe voel je je, Lily? Ben je nerveus voor de keizersnee?
Waaaaaatt? Heeft mijn gedicht geholpen?!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:56 schreef sombie het volgende:
Ik houd het hier ook niet bij, hoor! Het lukt me niet om bij te lezen, en als ik dat doe, is het zo veel dat ik niet meer weet wat ik heb gelezen tegen de tijd dat ik klaar ben. Dat houdt me ook tegen om te posten. Zo heb ik nog niet eens verteld dat onze tweede echo weer goed was.Een prachtig kloppend hartje in een klein boontje.
![]()
Ik ben nu 9 weken en mijn vriend en ik genieten met volle teugen!
Gefeliciteerd Lenaatjequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Lenaatje het volgende:
Ploft hier ook binnen!
Mahre krijgt als alles goed een broertje of zusje ergens in juli!
Ja, ik las het in het update topic!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef Lois het volgende:
Tazz en Lenaatje gefeliciteerd, wat leuk!
oh ja moest je nog wat vertellenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, ik las het in het update topic!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, ik las het in het update topic!
Dat zou pas echt erg zijn, nee, ik weet het al een maand..quote:
Wat leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Lenaatje het volgende:
Ploft hier ook binnen!
Mahre krijgt als alles goed een broertje of zusje ergens in juli!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Waaaaaatt? Heeft mijn gedicht geholpen?!![]()
![]()
Gefeliciteerd, mama-alleensamen
![]()
![]()
voor sombie
![]()
![]()
Wist ik niet, bij jouw 20-weken echo was ik nog niet eens bezig met zwanger wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef amaranta het volgende:
Dat was al zijn werktitel. Het was Sjors de aap. Op de 20 wk echo riep Eva namelijk ' aap ' naar het scherm
Buiten de gebruikelijke kwaaltjes (misselijk en echt doodmoe) gaat het goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:47 schreef Lijnloos het volgende:
Lenaatje en Tazz van harte gefeliciteerd met jullie 2e 2e streepje! Gaat het goed met de zwangerschap?
je moet toch ergens beginnen.... Hahaquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Wist ik niet, bij jouw 20-weken echo was ik nog niet eens bezig met zwanger worden(dat klinkt wel erg...)
Ja, ze zegt van wel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:34 schreef pessie het volgende:
Tazz ook gefeliciteerd? (papa van Lena-baby??)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Meimeltje het volgende:
Nou ik kom me hier eindelijk melden hoor!! Ben helemaal niet bijgelezen, maar zag geen andere verdwenen LLM uit het lijstje?
Gisteravond om 20.14 uur is Dyon Milan geboren. 3545 gram en 51 cm lang.
De inleiding is heel anders gegaan als verwacht, maar zal zo een verslagje posten.
Nu eerst een fototje.
[ afbeelding ]
We genieten er met volle teugen van het is allemaal zo raar en toch zo snel gegaan, het is een heerlijk mannetje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef Belana het volgende:
meimeltje en morpheus, van harte gefeliciteerd met Dyon
liefs van Nick en mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |