Dat is fijn nieuws Rocksquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kreeg ook net mijn pakketje. Was al helemaal vergeten dat er hier ook 1 zou komen.![]()
Had om eerlijk te zijn ook echt helemaal niet gehoeven vind ik, want volgens mij heb ik er een vriend(in) bij. Da's ook een mooi cadeau <3
Mijn Secret Santa had in elk geval zeer veel zin in postzegels plakken, geloof ik
En het grappige/stomme is dat mijn SS het had over smileys. Ik dacht tof maar dacht er niet 1 ogenblik bij na dat dat pakket hier thuis zou komenMaar smiles they bring!
Hier is het ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:20 schreef E.T. het volgende:
IK heb mijnes ook ontvangen(al een hele tijd geleden)
Ik krijg mijn pakketje maar niet verzondenEr rust een vloek op ofzo lijkt wel. Postagentschap is al de hele week vaag en daar doet het zegel-apparaat het niet ofzo, schoonmoeder zou 'm meenemen als ze naar oma zou gaan die naast postkantoor woont.. Het ging sneeuwen en dus kon ze niet op de fiets daarheen.. Ik zou hem net op weer een ander postkantoor brengen als ik stiefmoe naar de trein bracht.. Metro dikke vertraging dus meteen op de metro terug staan wachten om op tijd op school te kunnen zijn..
Vanmiddag nog eens horen bij het postagentschap hier of het al lukt..
sorry, had net mezelf qua ontvangen ook effe aangepast. Zo klopt het weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Pas het aan
Ik kan niet meer editten![]()
Natuurlijk, het gaat om het cadeauquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kreeg ook net mijn pakketje. Was al helemaal vergeten dat er hier ook 1 zou komen.![]()
Had om eerlijk te zijn ook echt helemaal niet gehoeven vind ik, want volgens mij heb ik er een vriend(in) bij. Da's ook een mooi cadeau <3
Haha, dat was dan de dame van het postkantoor,quote:Mijn Secret Santa had in elk geval zeer veel zin in postzegels plakken, geloof ik
En het grappige/stomme is dat mijn SS het had over smileys. Ik dacht tof maar dacht er niet 1 ogenblik bij na dat dat pakket hier thuis zou komenMaar smiles they bring!
Ik zal het buitenste pakje eraf halen en de binnenste pakjes dichtlaten...quote:Op donderdag 17 december 2009 16:49 schreef Secret_mijsja het volgende:
mijsje mijsje ik zeg je wel,
hopelijk heb jij je pakje snel
en wanneer de postbode je dan het pakje gaf
weet dan, de buitenste doos mag eraf
dat staat wel zo geinig onder de boom met licht
maar pas dr op! tot de 23e blijven alle pakjes dicht!
tot zover dit geweldige gedicht
Ja PM schiet eens op!quote:
Helemaal super, dit bericht maakt mij blijquote:Op donderdag 17 december 2009 18:41 schreef Saffier het volgende:saffier-hier!
Ik ben net naar de buren gehuppeld,
daar was de postbode neergeknuppeld
Het pakje staat nu mooi onder de boom,
Tot de 23e hou ik mezelf braaf in toom
Wat een leuk papiertje! Ik ben er nu al helemaal blij mee![]()
En wat een duidelijk afzendadres staat erop
*niet googlen gaat, niet googlen gaat...
jaja, ik weet het...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja PM schiet eens op!Het is nog maar 5 dagen.
JOEHOE HUUP,quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef Huupmas het volgende:
JOEHOE HUUP!
Ik zie je nooit in dit topiek
Is dat valse bescheidenheid
Nee dat kan niet als ik je zo bekiek
Kijk maar eens naar het spammen van je mooie meid!
Wat ik je even wilde zeggen:
ik ben geslaagd met je cadeaus hoor!
Dat betekent niet dat je morgen voor je brievenbus moet leggen
Want ze moeten nog naar het postkantoor!
Mocht ik zo ver zijn dan laat ik je dat weten.
Nu weet je in ieder geval dat ik je niet ben vergeten!
HOHOHUUP!
Natuurlijk, je doet toch meequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:![]()
oooooooh ik krijg ook een pakje!! Yaaaaaaay!!!![]()
![]()
De rest mag allemaal pas op de 23e open dus ook de envelop!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:41 schreef Asyniur het volgende:
Lieve SecretSanta van mij,
alvast heel erg bedankt!![]()
Ik had nog wel een vraagje. In de doos zat ook een envelop en er staat niks op. Mag ik die nu al openmaken of mag dat pas de 23e?![]()
Liefs van mij!![]()
Kiektan!
![]()
Ik ben heel benieuwd, ik zal op de deurmat liggen! Leuk, bedankt!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef ZweefSanta het volgende:
Lief Zweefvliegje,
Het liep allemaal anders dan verwacht
en het cadeautje is niet wat ik in eerste instantie had bedacht
Hopelijk vindt je het toch wat
en ligt het cadeautje morgen op je mat!
Groetjes ZweefSanta
Weet je het echt?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een pakjeIk heb een pakje
En ik weet ook van wie het is![]()
Gelezen en pm terugquote:
kun je bij mij zetten dat mijn santa Ynskes_Private_Dancer is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Er stond bij mij nog niet bij dat mijn pakje er al was.Heb het gelijk even aangepast. Is anders ook zo sneu voor de Santa.
En als je dan toch bezig bent dat de mijne ZweefSanta heet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je bij mij zetten dat mijn santa Ynskes_Private_Dancer is?
dank je
Mijn man wilde al 'even' kijken voor mequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:31 schreef Santa_voor_ruinysA het volgende:
[..]
De rest mag allemaal pas op de 23e open dus ook de envelop!
En wat fijn dat ie heelhuids is aangekomen een zo snel ook!
Hohoho!quote:17.12.2009:
Zending opgehaald en in sorteerproces
17.12.2009:
Zending is voorgemeld
18.12.2009:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
19.12.2009:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
19.12.2009:
Zending ontvangen op distributievestiging
19.12.2009:
Chauffeur is onderweg
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Lenaatje het volgende:
Lieve Santaatje,
Het pakketje is binnen!! Morgen zet ik het op de foto en plaats ik de foto hier!
Wat is het leuk ingepakt! Vind het er in het echt nog leuker uit zien dan op de foto!!
A;vast heel erg bedankt!
Liefs Lenaatje
Dat is snel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef _evenstar_ het volgende:
als het goed is, is de chauffeur onderwegnaar hier.
Dus even wachten tot de bel gaat en daaarna kan ik mijn pakketje afgeven
Ik wacht geduldig af tot de 23 om dan aan het raden te slaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:17 schreef evenSanta het volgende:
[..]
Dat is snel!![]()
Gelukkig wel!
Want Kerst is al nabij
En zonder pakje was je niet blij
In je pakje zul je vinden hints, echt!
Maar in dichten ben ik verder maar slecht.
Hoera! Fijn!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:22 schreef chacama het volgende:mijn pakketje is binnen!!!
Mag de kaart al open?
Vorig jaar waren de eersten al om 0.00 uur 's nachts bezig geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk? De 23ste mogen de pakjes open...Op een bepaald tijdstip, of gewoon wanneer iedereen wil?
Whehe, dat zal 'm hier niet worden. Maar ik ben benieuwd wie het dit jaar doetquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de eersten al om 0.00 uur 's nachts bezig geloof ik.
Oei! Nu word ik dus helemaal nieuwsgierig.... uhm... denk...denk...denk... *chacama gaat nog even werken en dan kijken of ze d'r nieuwsgierigheid kan bedwingen*quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:40 schreef Secret_Chacanta het volgende:
[..]
Hoera! Fijn!
Het kaartje mag al open maar het mag ook wachten.
Misschien wordt je er nog wel nieuwsgieriger van, dat zou zomaar kunnen
Ja idd ja, die waren nog wakker en gingen er gelijk voor!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de eersten al om 0.00 uur 's nachts bezig geloof ik.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Nou prik mij maar lek, ik snap er niets meer van
kaartje via poststempel nieuwegein
pakketje via zwolle
En afzend postcode is aan de cijfers te zien dichtbij mijzelf
Tsjonge, het viel ook niet mee om die TNT te verleiden het pakje rond te sturen door heel het land!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Nou prik mij maar lek, ik snap er niets meer van
kaartje via poststempel nieuwegein
pakketje via zwolle
En afzend postcode is aan de cijfers te zien dichtbij mijzelf
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef lcicle het volgende:
Ik kreeg hier zojuist een pakketje.. met een prachtig sierlijk handschrift.. Op tekenpapier..
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:55 schreef YPPY het volgende:
Haha, vandaag hebben we drie enveloppen van SS gehad.
1 met hetzelfde papier als de vorige keer voor Anna.
Nog 1 voor Anna in een blauwe envelop (geen stempel op de postzegel)
En 1 voor mij, ander handschrift (ook geen stempel op de postzegel)
Bizar! Nu weet ik het even niet meer.![]()
En er zit ook een geprinte sticker bij, bizar gewoon, ik wil echt dat het snel de 23e is. Al staat er op 1 envelop voor Anna niet dat het niet open mag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jou Santa is net zo inventief als die van mij
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef _evenstar_ het volgende:
oeh, een grote hint
Iets groots gemeen, dat beperkt mijn keuze, het zitt em vast in de naammaar ofdat het die van mijn naam of die van dochter is weet ik niet.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef PM-girl het volgende:
Zo, ik heb me vandaag door alle kerstdrukte heengeworsteld in de winkels, en ook bij het postloket!![]()
SecretSanta-slachtoffer van PM-girl, het pakket is on the move! Maandag of dinsdag zal het er zijn, hoop ik!
Oeh, ik sta op een shortlist, samen met Iciclequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mijn lijstje komt zoverre op Jou, icicle, of Pm girl
Ik heb eerder in deze reeks wél gefopt ja, maar nu is het pakketje echt niet langer in mijn handen (itt wat ik eerder beweerde in een eerder topic)quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
Of jij fopt gewoon heel hard
Dat is wel een leuke shortlist. Zullen we pm'en via van ons d'r heeft? En dat het cadeautje is en dan gaan we dat lekker niet vertellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oeh, ik sta op een shortlist, samen met Icicleen YPPY
Lieve Vicky...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog geen pakje gehad
Kerstvuurtjeeeee waar ben je??
wat leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:57 schreef santa-sly het volgende:
miss_sly, ik wilde je niet te lang laten smachten
Als het goed is kun je maandag je pakje verwachten
Ja hoor, het is onderwegquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:34 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, ik ben ook wel benieuwd, Heiligeklaas, mag ik al op wacht bij de voordeur?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef Saffier het volgende:
ik heb ook het pakje ontvangen
En ik weet wie mijn santa is
Wat heb je trouwens een mooi handschrift
Wie dan, wie dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij weet ik wie mijn secret Santa is....
Fotootje staat hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Lenaatje het volgende:
Lieve Santaatje,
Het pakketje is binnen!! Morgen zet ik het op de foto en plaats ik de foto hier!
Wat is het leuk ingepakt! Vind het er in het echt nog leuker uit zien dan op de foto!!
A;vast heel erg bedankt!
Liefs Lenaatje
Hintsquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef Lenaatje het volgende:
Hoe weten jullie dat toch wie je Secret Santa is?!? Ik heb echt geen idee!
En Taartjesfee zal het wel goed hebben, die wist vorig jaar ook meteen dat ik het was........
Het gebrek aan een hint kan ook een hint zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maar dan moet je wel een hint krijgen.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Saffier het volgende:
[..]
Het gebrek aan een hint kan ook een hint zijn
Heel graag gedaan!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:44 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb een pakje ik heb een pakje ik heb een pakje ik heb een pakje![]()
![]()
![]()
Dankjewel secret santa!!!
Enne... mag het kaartje al open? Ik smacht naar een hint!!
Foto's in het pakjesfototopic
Ooww, wat spannend!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef heiligeklaas het volgende:
[..]
Ja hoor, het is onderweg
Het zit in een minder charmante buitenverpakking, dus haal het eerste laagje er maar vast af als je het ontvangen hebt. Daarna ziet het er gezellig kerstig uit!
Zeg Taartjesfee, ik sta pafquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Rood met witte stippen
Mijn Santa houdt vast van me ^_^
ja duh... jouw lootje heeft jou natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
eh malle dames, ik was er echt al achter wie mijn lootje heeft hoor
ehm... taartjesfee is gewoon mijn santa... vast wel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als iedereen die vermoedens heeft ze nou eens uitspreekt? Misschien kunnen we dan nog wel eens lachen
oeke, da's niet leuk! maar maandag is er dus nog een kans. ik hoop voor je dat (de) pakketdienst goed timet!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef oeke het volgende:
Voor mij, voor mij?![]()
Ik weet het helemaal niet en ik heb Pakketdienst al een hele tijd niet meer gezien hier, en ik ga maandagavond weg en dan kom ik zaterdag pas weer thuis en dan heeft vast mijn buurman/vrouw mijn pakje al opengemaakt.
![]()
* pruillip trekt...
Ik ben zo bangquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:48 schreef SanTaart het volgende:
[..]
Zeg Taartjesfee, ik sta paf
Heb je het buitenste papiertje er nog niet af?
Wat er ook af mag is de doos
Dan kan je zien hoeveel pakjes ik koos.
Dat scheelt weer voor de 23e december-dag
als je verder uit pakken mag...![]()
P.S.:
De kaartjes zijn echt nog steeds niet van mij
Daarmee maakt een ander jou blij.
En daar ben je dus goed ingetrapt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
eh malle dames, ik was er echt al achter wie mijn lootje heeft hoor
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:13 schreef huuphuup het volgende:
mijn pakketje is er!!![]()
![]()
ik zal zo eventjes een foto maken van de grote vlop. En ik ga nu al stuk van nieuwsgierigheid
God lieve Santa wat ben ik blij dat je me niet begin November al een pakje gestuurd hebt
Je wilde een hint?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook een hint van mijn santa, dan kan ik ook gaan raden![]()
*nagelbijt tot de 23e*
Het was dat handschrift, zo kunstzinnig.quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
ships, ik geloof dat ik te makkelijk te ontmaskeren was
Hoezo? Had je jezelf ingepakt en auw geroepen toen Twinkly je bevoelde?quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
ships, ik geloof dat ik te makkelijk te ontmaskeren was
quote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoezo? Had je jezelf ingepakt en auw geroepen toen Twinkly je bevoelde?
ze beet mequote:
dat dus Oxy, het geeft helemaal niks als je zelf iets gemaakt hebt, ik heb volgens mij zelfs meerdere keren geroepen dat ik zelfgemaakte cadeautjes errug leuk vind! En volgens mij ben ik daar niet de enige in...quote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef YPPY het volgende:
Oxy! Haal jezelf eens niet zo neer, potverdriedubbeltjes. Je wilt niet weten wat ik voor gefruts gemaakt hebt. Het gaat erom dat je een cadeautje krijgt van iemand. Een cadeautje waar aandacht aan is besteed en waar moeite voor is gedaan. Dan is het altijd leuk om iets te krijgen en ik weet zeker dat jouw cadeau goed gaat zijn.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:
ik wil NU mijn pakje openmaken. NU NU NU!
***aagje is***
* mikoxx wil eerst een beetje zekerder zijn van haar zaak, dus ik ga in speurstand*quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef Lenaatje het volgende:
Oh vertel Mokoxx.
ik wil wel een hint eigk.... heb nl. geen idee!!
Da's wel het lekkerste geschenkquote:Op zondag 20 december 2009 14:26 schreef SantaRocka het volgende:
[..]Ben je zo nieuwsgierig dan?
Bij 1 pakje weet je de inhoud er al van.
Maar dat is zeker niet het leukste geschenk
Dat is... of .... of toch......*denk* *denk*
Dat is al op geloof ik.quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's wel het lekkerste geschenk
Of niet? Of wel!?
Jouw Santa heeft zonder postcode het risico genomenquote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb er helemaal geen postcode opgezet!![]()
En op mijn pakket van mijn santa staat ook niks!
Bijna!quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef mijsje het volgende:*STUITER*STUITER*BOINK*BOINK*
![]()
is het al bijna 23 december?
![]()
*STUITER*STUITER*BOINK*BOINK*
Je mag mij uiteraard pm-en met je vermoedens... ben benieuwd of je in de buurt zit!!quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
* mikoxx wil eerst een beetje zekerder zijn van haar zaak, dus ik ga in speurstand*
Huh? Waarom zou mikoxx jou moeten PM-en?quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Santaatje het volgende:
[..]
Je mag mij uiteraard pm-en met je vermoedens... ben benieuwd of je in de buurt zit!!
quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef Lenaatje het volgende:
Oh vertel Mokoxx.
ik wil wel een hint eigk.... heb nl. geen idee!!
quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
* mikoxx wil eerst een beetje zekerder zijn van haar zaak, dus ik ga in speurstand*
ik denk dat het in reactie was op wat Lenaatje tegen Mikoxx zei en wat Mikoxx als antwoord gaf...quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Santaatje het volgende:
[..]
Je mag mij uiteraard pm-en met je vermoedens... ben benieuwd of je in de buurt zit!!
quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef cattie het volgende:
Maar ik zie hier alleen al van die geweldige pakketten langs komen!Mensen zijn zo creatief met alleen al de verpakking. Respect! En ik hoop oprecht dat mijn lootje blij is met mijn cadeau's.
JEEEEEJJJJJJJJJJquote:Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef SimmusSecretSanta het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ha die Simmu!
Jij bent vast wel aan een update toe.
Gisteren heb ik dwars door de witte pracht,
jouw pakje naar het postkantoor gebracht.
Maandag of dinsdag komt hij aan,
dus ga maar bij de brievenbus op wacht staan!
jouw eigen Secret Santa
!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 07:24 schreef SanTinus het volgende:
Er zijn al veel pakjes op bestemming, leuk!
Als ik mijn track & trace code mag geloven is Vlindur ook voorzien van een pakje![]()
Ben benieuwd of die mooi staat onder de ficus![]()
Al begrijp ik heel goed dat Vlindur even druk is met andere dingen![]()
ik ook!!!quote:Op maandag 21 december 2009 08:49 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben ook met alles blij hoor!
Het gaat toch om het idee? Dat je je best hebt gedaan om er iets leuks van te maken?
en ik denk dat iedereen wel onzeker is of haar lootje het leuk vindt...
Het hangt er denk ik ook van af wat er op het "verlang" lijstje staat, als daar wat goedkopere dingen opstaan lukt het wel om meerdere dingetjes te kopen. Die keus had ik in ieder geval wel.quote:Op maandag 21 december 2009 08:34 schreef wendytje het volgende:
Ben vandaag de hele dag weg..... ben benieuwd of het pakje er is als ik thuis kom..... Ik vind het spannend hoor....
en vind mijn lootje het pakje nog leuk als het open is? Ik zie hier dozen met wel 5 pakjes... hoe doen jullie dat van dat budget?
jouw pakje komt echtquote:Op maandag 21 december 2009 11:29 schreef Grasjes het volgende:
Vlindur, onder je pakje ligt nog een veel mooier pakje zie ik![]()
Hier nog niets...En ik merk dat de post erg langzaam is de laatste week...hopelijk nog wel voor kerst!
quote:Op maandag 21 december 2009 12:09 schreef hoohoo-ho het volgende:
[..]
jouw pakje komt echt![]()
Heeft wat (sneeuw)vertraging, maar als het goed is gaat ie vandaag het land door
Inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 06:44 schreef mijsje het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik denk dat het in reactie was op wat Lenaatje tegen Mikoxx zei en wat Mikoxx als antwoord gaf...
Ha! JIJ bent hetquote:Op maandag 21 december 2009 14:25 schreef SantaEsmeralda het volgende:
Kerststress!
Mijn laptop was gecrasht en daardoor was ik mijn mailbox, inclusief secret-santa-adres kwijt. Uitsteller die ik ben dacht ik 'dat vraag ik binnenkort nog wel een keer'.
Laten ze nou afgelopen vrijdag hier bij het werken aan een gasaansluiting in de straat de kabel geraakt hebben! (de oplettende lezer kan hiermee deze santa ontmaskeren!) Nu heb ik het hele weekend inetnetloos zitten wezen. Bij deze dus een oproep aan Estrys om als de sooooodemieter haar adres door te pm-en, dan komt de doos hopelijk nog op tijd. Mensen die haar adres kennen mogen ook even bijspringen. Hellup!
En sorry dat ik er zo'n janboel van gemaakt heb.
Lieve Tessie,quote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef tessie het volgende:
Ik heb al twee hints gekregen die het blijkbaar heel makkelijk moeten maken, maar ik weet het nog steeds niet
Ik heb je gepmd, geen dank voor de moeite hoorquote:Op maandag 21 december 2009 14:25 schreef SantaEsmeralda het volgende:
Kerststress!
Mijn laptop was gecrasht en daardoor was ik mijn mailbox, inclusief secret-santa-adres kwijt. Uitsteller die ik ben dacht ik 'dat vraag ik binnenkort nog wel een keer'.
Laten ze nou afgelopen vrijdag hier bij het werken aan een gasaansluiting in de straat de kabel geraakt hebben! (de oplettende lezer kan hiermee deze santa ontmaskeren!) Nu heb ik het hele weekend inetnetloos zitten wezen. Bij deze dus een oproep aan Estrys om als de sooooodemieter haar adres door te pm-en, dan komt de doos hopelijk nog op tijd. Mensen die haar adres kennen mogen ook even bijspringen. Hellup!
En sorry dat ik er zo'n janboel van gemaakt heb.
Knutselen met sebquote:Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef Estrys het volgende:
ha spuit elf hier. Thanks TF![]()
Ach joh ik heb toch geen kerstboom om het cadeau onder te leggenIk hoop dan wel dat de buren thuis zijn want de komende twee dagen moet ik werken.
Ik weet niet wanneer je je pakketje op de post hebt gedaan, maar het kan even duren voordat je het pakketje kan traceren. Afgelopen donderdag heb ik een pakketje op de post gedaan (nee niet voor hier) en die is nog steeds niet te traceren, en ook nog niet aangekomenquote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Kerst_elfje het volgende:
Onee een drama alhier.
Ik probeer telkens met plezier
De status van mijn verstuurd pakketje(s) te bekijken
Maar wat doet nu blijken
De barcode is ongeldig verklaard hoe kan dat nu gebeuren.
Heeft de gast in het postkantoor alle kadootjes staan openscheuren?
Of moet er mij nog iets worden geleerd?
en doe ik het telkens verkeerd![]()
Ik vind dit echt wel rot,
als nu mijn lootje niets anders vangt dan bot..
Ohhhh stom zeg! *ding dong* goedemorgen lcicle!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef Secret-Santa-van-Icicle het volgende:
Lieve Icicle,
Ook jouw pakketje is onderweg en draagt ergens in zich een dikke hint.
Het kaartje mag je lezen maar het hoeft nog niet.
23 december is het zo en ik ben benieuwd wat jij er van vindt!
xxx
Je Sint Santa
En deze had ik ook nog niet gelezen.. Maar je hebt de foto (en het kleine complimentje) gelukkig wel gezien. De hint in het .gifje vind ik trouwens ook heel subtielquote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef Secret-Santa-van-Icicle het volgende:
Lieve lieve Icicle,
Volgens de website van Track & Trace
is zaterdag de pakjesbezorger aan je deur geweest
Heb je het pakket in goede orde gekregen?
Ik zit hier nl. om een complimentje verlegen!
Want ook ik heb gepoogd het zo mooi mogelijk in te pakken
En veilig ook, zodat de postbode het niet kon prakken.
Van deze Santa nog een zo'n 185km verre groet!
Wederom een hint, zoals dat moet.
[ afbeelding ]
verrek die hint!quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ohhhh stom zeg! *ding dong* goedemorgen lcicle!Dit had ik echt niet gelezen, ik kijk al een paar dagen tegen dat bruine papiertje aan.
[ afbeelding ]
[..]
En deze had ik ook nog niet gelezen.. Maar je hebt de foto (en het kleine complimentje) gelukkig wel gezien. De hint in het .gifje vind ik trouwens ook heel subtiel![]()
Ik ga weer wat uitpakken, yahoooo!
Ik zie geen hint?quote:
Yeah, ik lig morgen voor de brievenbus!quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
Lieve PM-Girl
Cadeautjes zijn al ingekocht en gaan morgen naar het postkantoor
Ik hoop dat je ze leuk vindt, daar doe ik het voor
Het duurt wat lang tot mijn grote spijt
Hopelijk kan je het pakketje nog onder je kerstboom kwijt.
Ik hoop heel erg dat de post op tijd is ander leidt dat tot grote ergenis
Mocht dit toch het geval zijn, dan stuur ik een extraatje dat verzacht dan vast de pijn.
Het pakketje zit ook aardig vol, helaas voor jou geen zuster Kate of Droogmol
groeten!
quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ohhhh stom zeg! *ding dong* goedemorgen lcicle!Dit had ik echt niet gelezen, ik kijk al een paar dagen tegen dat bruine papiertje aan.
[ afbeelding ]
[..]
En deze had ik ook nog niet gelezen.. Maar je hebt de foto (en het kleine complimentje) gelukkig wel gezien. De hint in het .gifje vind ik trouwens ook heel subtiel![]()
Ik ga weer wat uitpakken, yahoooo!
Hihi was je je login kwijt? Je had eerst toch een andere username?quote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef ookwelkerstelfje het volgende:
[..]
Lieve Tessie,
Die hints waren dus nog niet goed
jeetje wat is dat dan voor jou een gedoe
Je wilt het misschien wel weten
maar ik laat je nog even zweten
Met die hints hier op Fok! geplaatst
ben je straks niet meer verbaasd
maar daar moet je toch nog mee wachten
want pas na de 23e mag je daar naar smachten
Ik geef je nog een kleine hint
ik heb twee meiden als kind
Het zijn uiteraard engeltjes
maar soms ook echter bengeltjes
De oudste wandelt bij de kleuters
en de jongste bij de peuters
nu weet je toch weer meer
en wie weet tot een volgende keer!
- kerstelfje -
Dat zal Huup vast niet erg vindenquote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Och... het is wel een beetje sneu
Dat best wat pakjes te laat zullen komen
Moeten we niet, bedenk ik nu heel bleu
ze wat langer laten liggen onder onze bomen?
Misschien eerst nog even afwachten wat er morgen en woensdag nog aankomt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Dat had ik ook al bedachtquote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik tel er nu 34 die nog moeten krijgen. Weet alleen niet wanneer het voor het laatst is bijgewerkt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Misschien eerst nog even afwachten wat er morgen en woensdag nog aankomt.
Stel nou dat ik als 1 van de weinigen nog geen pakje heb woensdag hoeven jullie wat mij betreft niet te wachten hoor. Wie weet komen er nog heel wat pakjes binnen een dezer dagen.
Om hoeveel pakjes gaat het nu nog?
oei dat zijn er nogal wat dan....dan is het misschien wel een idee om nog even te wachten inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik tel er nu 34 die nog moeten krijgen. Weet alleen niet wanneer het voor het laatst is bijgewerkt.
Het maakt mij niet uit hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef Huupmas het volgende:
[..]
Dat zal Huup vast niet erg vinden
Je pakje komt er echt aan hoor, hopelijk is het rendier van TNT wel sneeuwproof.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik tel er nu 34 die nog moeten krijgen. Weet alleen niet wanneer het voor het laatst is bijgewerkt.
Het maakt mij niet uit hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Santa-a-Sjak het volgende:
[..]
Je pakje komt er echt aan hoor, hopelijk is het rendier van TNT wel sneeuwproof.
Dat is natuurlijk ook de bedoelingquote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef Lenaatje het volgende:
Santaatje van me, ik heb echt geen ideee wie je bent...
Nou als jeen groot postklantoor hebt, en die geen pakketzegels ed hebben telkens en fus geen pakketjes berzrgen wordt het knap lastig he..quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Uitstellen is mss wel beter, want anders is het best sneu voor de mensen die nog niks hebben, maar ehm... ik vind het wel een beetje![]()
![]()
dat sommige pakjes zo laat zijn gezien het feit dat de lootjes op 15 oktober al getrokken zijn!
![]()
![]()
Ik vind het leuk om de foto's te bekijken van pakjes...quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil ook wel alvast nu beginnen! Dan duurt het foto's kijken NOG langer!!!
Als ik ergens iets aan moet passen op het lijstje hoor ik het wel <3
Ik hou van dit soort Fok!-dagen
quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Nou als jeen groot postklantoor hebt, en die geen pakketzegels ed hebben telkens en fus geen pakketjes berzrgen wordt het knap lastig he..
Daarbij kan het zo zijn dat door werk etc . andere on voorziene omstandigheden iemand later is.
Of het lootje is heel niet actief. dan wordt het ook lastig he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |