Dat is fijn nieuws Rocksquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kreeg ook net mijn pakketje. Was al helemaal vergeten dat er hier ook 1 zou komen.![]()
Had om eerlijk te zijn ook echt helemaal niet gehoeven vind ik, want volgens mij heb ik er een vriend(in) bij. Da's ook een mooi cadeau <3
Mijn Secret Santa had in elk geval zeer veel zin in postzegels plakken, geloof ik
En het grappige/stomme is dat mijn SS het had over smileys. Ik dacht tof maar dacht er niet 1 ogenblik bij na dat dat pakket hier thuis zou komenMaar smiles they bring!
Hier is het ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:20 schreef E.T. het volgende:
IK heb mijnes ook ontvangen(al een hele tijd geleden)
Ik krijg mijn pakketje maar niet verzondenEr rust een vloek op ofzo lijkt wel. Postagentschap is al de hele week vaag en daar doet het zegel-apparaat het niet ofzo, schoonmoeder zou 'm meenemen als ze naar oma zou gaan die naast postkantoor woont.. Het ging sneeuwen en dus kon ze niet op de fiets daarheen.. Ik zou hem net op weer een ander postkantoor brengen als ik stiefmoe naar de trein bracht.. Metro dikke vertraging dus meteen op de metro terug staan wachten om op tijd op school te kunnen zijn..
Vanmiddag nog eens horen bij het postagentschap hier of het al lukt..
sorry, had net mezelf qua ontvangen ook effe aangepast. Zo klopt het weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Pas het aan
Ik kan niet meer editten![]()
Natuurlijk, het gaat om het cadeauquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kreeg ook net mijn pakketje. Was al helemaal vergeten dat er hier ook 1 zou komen.![]()
Had om eerlijk te zijn ook echt helemaal niet gehoeven vind ik, want volgens mij heb ik er een vriend(in) bij. Da's ook een mooi cadeau <3
Haha, dat was dan de dame van het postkantoor,quote:Mijn Secret Santa had in elk geval zeer veel zin in postzegels plakken, geloof ik
En het grappige/stomme is dat mijn SS het had over smileys. Ik dacht tof maar dacht er niet 1 ogenblik bij na dat dat pakket hier thuis zou komenMaar smiles they bring!
Ik zal het buitenste pakje eraf halen en de binnenste pakjes dichtlaten...quote:Op donderdag 17 december 2009 16:49 schreef Secret_mijsja het volgende:
mijsje mijsje ik zeg je wel,
hopelijk heb jij je pakje snel
en wanneer de postbode je dan het pakje gaf
weet dan, de buitenste doos mag eraf
dat staat wel zo geinig onder de boom met licht
maar pas dr op! tot de 23e blijven alle pakjes dicht!
tot zover dit geweldige gedicht
Ja PM schiet eens op!quote:
Helemaal super, dit bericht maakt mij blijquote:Op donderdag 17 december 2009 18:41 schreef Saffier het volgende:saffier-hier!
Ik ben net naar de buren gehuppeld,
daar was de postbode neergeknuppeld
Het pakje staat nu mooi onder de boom,
Tot de 23e hou ik mezelf braaf in toom
Wat een leuk papiertje! Ik ben er nu al helemaal blij mee![]()
En wat een duidelijk afzendadres staat erop
*niet googlen gaat, niet googlen gaat...
jaja, ik weet het...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja PM schiet eens op!Het is nog maar 5 dagen.
JOEHOE HUUP,quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef Huupmas het volgende:
JOEHOE HUUP!
Ik zie je nooit in dit topiek
Is dat valse bescheidenheid
Nee dat kan niet als ik je zo bekiek
Kijk maar eens naar het spammen van je mooie meid!
Wat ik je even wilde zeggen:
ik ben geslaagd met je cadeaus hoor!
Dat betekent niet dat je morgen voor je brievenbus moet leggen
Want ze moeten nog naar het postkantoor!
Mocht ik zo ver zijn dan laat ik je dat weten.
Nu weet je in ieder geval dat ik je niet ben vergeten!
HOHOHUUP!
Natuurlijk, je doet toch meequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:![]()
oooooooh ik krijg ook een pakje!! Yaaaaaaay!!!![]()
![]()
De rest mag allemaal pas op de 23e open dus ook de envelop!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:41 schreef Asyniur het volgende:
Lieve SecretSanta van mij,
alvast heel erg bedankt!![]()
Ik had nog wel een vraagje. In de doos zat ook een envelop en er staat niks op. Mag ik die nu al openmaken of mag dat pas de 23e?![]()
Liefs van mij!![]()
Kiektan!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |