De persoon die ik verdenk heeft een half uur na het aanmaken van jou als kloon gezegd dat ze nog maar eens moest gaan uitzoeken hoe dat moest, een kloon en dat ze dat niet wist en zoquote:
Nah, dat zou ik toch nooit doen, zo jokkenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef Chan het volgende:
[..]
De persoon die ik verdenk heeft een half uur na het aanmaken van jou als kloon gezegd dat ze nog maar eens moest gaan uitzoeken hoe dat moest, een kloon en dat ze dat niet wist en zo![]()
En ik trapte er eerst in, want ze was al van mn lijstje geschrapt... maar ik zal wel even een pbtje sturen naar je
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:40 schreef Santaatje het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag naar het postkantoor heb gebracht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben alleen vergeten het afzender adres erop te zetten![]()
Ik hoop dat het maar goedkomt.
Het is helemaal goed! Vorig jaar was het ongeveer hetzelfde formaat en dat was perfect. Ben er helemaal blij mee, mag het al open?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Santa-Yppy het volgende:
[..]
Wat een leuk pakketje!
Klein maar fijn
Waaaaat? Is dit niet van jou? Mag ik het dan openmaken???????????????quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef Santa-Yppy het volgende:
Lieve, lieve Yppy,
Als jij denkt dat dit alles is
dan heb je het een klein beetje mis!
Hier en daar komt nog wat vandaan
Zijn er soms nog meer voor jou op pad gegaan?
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het pakje net gekregen![]()
Nu even het buitenpapier verwijderen en dan pakje onder de boom en foto!! Niks geen 3/4 dagen, gewoon 1 dag!!
Ze kunnen het wel bij TNT.
[/wachtmodus uit]
Nee, nee, nee! Niet openmaken hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Waaaaat? Is dit niet van jou? Mag ik het dan openmaken???????????????
*insert hysterische smiley*
Echt niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef Santa-Yppy het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Niet openmaken hoor!
Ghehehehequote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Echt niet.Dan snap ik het niet meer.
Of heb jij nog iets gestuurd? Het is wel van jou dan?
wat ben ik slecht in raadsels
Gemenerd! Ik verstop het pakje wel onder de bank. Zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Santa-Yppy het volgende:
[..]
GheheheheIk hou der zo van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |