moet morgen al bij de brievenbus gaan zitten??quote:Op donderdag 17 december 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hehe, gedicht is af!Toch nog gelukt!
Strakjes naar het postkantoor!
3/4 dagen geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe is het op dit moment met de snelheid van de post in NL? Ik kan mn pakje pas sturen als ik in Nederland ben, anders is het meteen duidelijk dat het van mij komt, maar ik vind het ook niet leuk als m'n lootje het te laat ontvangt
Okay... thnx!!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:51 schreef Chan het volgende:
jawelmaar je was sneller met weghalen dan dat ik je kon pben
oh noes!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij krijgen niks, geen krant, geen post, niks.en ze voorspellen sneeuw tot dinsdag, minstens.
hoemoetdanou?
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:38 schreef Chan het volgende:
Als Timo slaapt ga ik foto's maken van de pakjes onder de boom, het ziet er zó leuk uit en het zijn heul veul pakjes en er zit ook een voor Timo bij en ik kan bijna niet wachten met uitpakken![]()
Ik vind het helemaal leuk![]()
en ik verdenk iemand maar ik zeg lekker nog niet wie![]()
toen ik van de week mijn pakje ging brengen zei de postkantoormevroiw dat het een dag of 3/4quote:
oh okay. Hmmquote:Op donderdag 17 december 2009 16:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
toen ik van de week mijn pakje ging brengen zei de postkantoormevroiw dat het een dag of 3/4
duurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |