Heb je het gezien?quote:
Yeps ehb ik gedaan, maar nog geen foto gemaakt.. doe ik zaterdag. Ik had hem onder de boom staan maar Lennon zat er al aan te trekken... stukje bovenop los gegaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef MevrouwKerstman het volgende:
[..]
![]()
wat snel!!
![]()
Heb je het buitenpapier er al afgehaald?
quote:
ondeugend mannetjequote:Op donderdag 17 december 2009 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yeps ehb ik gedaan, maar nog geen foto gemaakt.. doe ik zaterdag. Ik had hem onder de boom staan maar Lennon zat er al aan te trekken... stukje bovenop los gegaan.
quote:Ow mag ik de envelop al openmaken??![]()
zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 17 december 2009 21:57 schreef peaceman het volgende:
Ow dat was ik, Diaan73 trouwens.....
en ik lees deze gewoon nu pasquote:Op maandag 14 december 2009 09:59 schreef Santa-Belanana het volgende:
Lieve Belana,
Deze Santa moet nog 1 keer op pad,
Naar een cadeuatje in de stad.
Want naar ik heb begrepen wil je een dikke vette hint,
Nou, ben niet bang, die komt mijn kind.
Deze week, wie weet zelfs al morgen,
Zal de postbode jou je pakketje bezorgen
Liefs,
Secret Santa
Lieve Fannie, ik leg net de laatste hand aan je pakketjequote:Op donderdag 17 december 2009 17:45 schreef Fannie het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie mij heeft, heb laatst al wel een aantal namen doorgestreept...
(mijn santa heeft een zoon namelijk, dus alles met meiden kon weggestreept) maar dan hou ik er nog veul over
![]()
![]()
Ik heb mijn pakketje allanggggg verstuurd....toch?![]()
Santafan waar ben juhhhh nouw, ik ben sjooooo nieuwsgierig![]()
![]()
![]()
Woeiiiiiquote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef SantaFan het volgende:
[..]
Lieve Fannie, ik leg net de laatste hand aan je pakketje
inpakken vind ik echt geen pretje
ik breng het vrijdag of zaterdag naar het postkantoor
dus Santa's slee rijdt weldra voor!
Wie zegt dat ik maar een kind heb trouwens???![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ik heb er idd maar 1.![]()
Kom je jouw pakje dan persoonlijk brengen?quote:
Mag ik jouw mod-knopjes even lenen prrrrrrrrrrretty puhlease?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Al die miskleumers met klonen hier zijn grappig!
*wegstrepen gaat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |