moet morgen al bij de brievenbus gaan zitten??quote:Op donderdag 17 december 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hehe, gedicht is af!Toch nog gelukt!
Strakjes naar het postkantoor!
3/4 dagen geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe is het op dit moment met de snelheid van de post in NL? Ik kan mn pakje pas sturen als ik in Nederland ben, anders is het meteen duidelijk dat het van mij komt, maar ik vind het ook niet leuk als m'n lootje het te laat ontvangt
Okay... thnx!!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:51 schreef Chan het volgende:
jawelmaar je was sneller met weghalen dan dat ik je kon pben
oh noes!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij krijgen niks, geen krant, geen post, niks.en ze voorspellen sneeuw tot dinsdag, minstens.
hoemoetdanou?
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:38 schreef Chan het volgende:
Als Timo slaapt ga ik foto's maken van de pakjes onder de boom, het ziet er zó leuk uit en het zijn heul veul pakjes en er zit ook een voor Timo bij en ik kan bijna niet wachten met uitpakken![]()
Ik vind het helemaal leuk![]()
en ik verdenk iemand maar ik zeg lekker nog niet wie![]()
toen ik van de week mijn pakje ging brengen zei de postkantoormevroiw dat het een dag of 3/4quote:
oh okay. Hmmquote:Op donderdag 17 december 2009 16:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
toen ik van de week mijn pakje ging brengen zei de postkantoormevroiw dat het een dag of 3/4
duurde.
Ik heb het pakje net gekregenquote:
De persoon die ik verdenk heeft een half uur na het aanmaken van jou als kloon gezegd dat ze nog maar eens moest gaan uitzoeken hoe dat moest, een kloon en dat ze dat niet wist en zoquote:
Nah, dat zou ik toch nooit doen, zo jokkenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef Chan het volgende:
[..]
De persoon die ik verdenk heeft een half uur na het aanmaken van jou als kloon gezegd dat ze nog maar eens moest gaan uitzoeken hoe dat moest, een kloon en dat ze dat niet wist en zo![]()
En ik trapte er eerst in, want ze was al van mn lijstje geschrapt... maar ik zal wel even een pbtje sturen naar je
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:40 schreef Santaatje het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag naar het postkantoor heb gebracht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben alleen vergeten het afzender adres erop te zetten![]()
Ik hoop dat het maar goedkomt.
Het is helemaal goed! Vorig jaar was het ongeveer hetzelfde formaat en dat was perfect. Ben er helemaal blij mee, mag het al open?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Santa-Yppy het volgende:
[..]
Wat een leuk pakketje!
Klein maar fijn
Waaaaat? Is dit niet van jou? Mag ik het dan openmaken???????????????quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef Santa-Yppy het volgende:
Lieve, lieve Yppy,
Als jij denkt dat dit alles is
dan heb je het een klein beetje mis!
Hier en daar komt nog wat vandaan
Zijn er soms nog meer voor jou op pad gegaan?
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het pakje net gekregen![]()
Nu even het buitenpapier verwijderen en dan pakje onder de boom en foto!! Niks geen 3/4 dagen, gewoon 1 dag!!
Ze kunnen het wel bij TNT.
[/wachtmodus uit]
Nee, nee, nee! Niet openmaken hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Waaaaat? Is dit niet van jou? Mag ik het dan openmaken???????????????
*insert hysterische smiley*
Echt niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef Santa-Yppy het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Niet openmaken hoor!
Ghehehehequote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Echt niet.Dan snap ik het niet meer.
Of heb jij nog iets gestuurd? Het is wel van jou dan?
wat ben ik slecht in raadsels
Gemenerd! Ik verstop het pakje wel onder de bank. Zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Santa-Yppy het volgende:
[..]
GheheheheIk hou der zo van!
Heb je het gezien?quote:
Yeps ehb ik gedaan, maar nog geen foto gemaakt.. doe ik zaterdag. Ik had hem onder de boom staan maar Lennon zat er al aan te trekken... stukje bovenop los gegaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef MevrouwKerstman het volgende:
[..]
![]()
wat snel!!
![]()
Heb je het buitenpapier er al afgehaald?
quote:
ondeugend mannetjequote:Op donderdag 17 december 2009 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yeps ehb ik gedaan, maar nog geen foto gemaakt.. doe ik zaterdag. Ik had hem onder de boom staan maar Lennon zat er al aan te trekken... stukje bovenop los gegaan.
quote:Ow mag ik de envelop al openmaken??![]()
zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 17 december 2009 21:57 schreef peaceman het volgende:
Ow dat was ik, Diaan73 trouwens.....
en ik lees deze gewoon nu pasquote:Op maandag 14 december 2009 09:59 schreef Santa-Belanana het volgende:
Lieve Belana,
Deze Santa moet nog 1 keer op pad,
Naar een cadeuatje in de stad.
Want naar ik heb begrepen wil je een dikke vette hint,
Nou, ben niet bang, die komt mijn kind.
Deze week, wie weet zelfs al morgen,
Zal de postbode jou je pakketje bezorgen
Liefs,
Secret Santa
Lieve Fannie, ik leg net de laatste hand aan je pakketjequote:Op donderdag 17 december 2009 17:45 schreef Fannie het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie mij heeft, heb laatst al wel een aantal namen doorgestreept...
(mijn santa heeft een zoon namelijk, dus alles met meiden kon weggestreept) maar dan hou ik er nog veul over
![]()
![]()
Ik heb mijn pakketje allanggggg verstuurd....toch?![]()
Santafan waar ben juhhhh nouw, ik ben sjooooo nieuwsgierig![]()
![]()
![]()
Woeiiiiiquote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef SantaFan het volgende:
[..]
Lieve Fannie, ik leg net de laatste hand aan je pakketje
inpakken vind ik echt geen pretje
ik breng het vrijdag of zaterdag naar het postkantoor
dus Santa's slee rijdt weldra voor!
Wie zegt dat ik maar een kind heb trouwens???![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ik heb er idd maar 1.![]()
Kom je jouw pakje dan persoonlijk brengen?quote:
Mag ik jouw mod-knopjes even lenen prrrrrrrrrrretty puhlease?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Al die miskleumers met klonen hier zijn grappig!
*wegstrepen gaat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |