Tsjonge, het viel ook niet mee om die TNT te verleiden het pakje rond te sturen door heel het land!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Nou prik mij maar lek, ik snap er niets meer van
kaartje via poststempel nieuwegein
pakketje via zwolle
En afzend postcode is aan de cijfers te zien dichtbij mijzelf
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef lcicle het volgende:
Ik kreeg hier zojuist een pakketje.. met een prachtig sierlijk handschrift.. Op tekenpapier..
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:55 schreef YPPY het volgende:
Haha, vandaag hebben we drie enveloppen van SS gehad.
1 met hetzelfde papier als de vorige keer voor Anna.
Nog 1 voor Anna in een blauwe envelop (geen stempel op de postzegel)
En 1 voor mij, ander handschrift (ook geen stempel op de postzegel)
Bizar! Nu weet ik het even niet meer.![]()
En er zit ook een geprinte sticker bij, bizar gewoon, ik wil echt dat het snel de 23e is. Al staat er op 1 envelop voor Anna niet dat het niet open mag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jou Santa is net zo inventief als die van mij
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef _evenstar_ het volgende:
oeh, een grote hint
Iets groots gemeen, dat beperkt mijn keuze, het zitt em vast in de naammaar ofdat het die van mijn naam of die van dochter is weet ik niet.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef PM-girl het volgende:
Zo, ik heb me vandaag door alle kerstdrukte heengeworsteld in de winkels, en ook bij het postloket!![]()
SecretSanta-slachtoffer van PM-girl, het pakket is on the move! Maandag of dinsdag zal het er zijn, hoop ik!
Oeh, ik sta op een shortlist, samen met Iciclequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mijn lijstje komt zoverre op Jou, icicle, of Pm girl
Ik heb eerder in deze reeks wél gefopt ja, maar nu is het pakketje echt niet langer in mijn handen (itt wat ik eerder beweerde in een eerder topic)quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
Of jij fopt gewoon heel hard
Dat is wel een leuke shortlist. Zullen we pm'en via van ons d'r heeft? En dat het cadeautje is en dan gaan we dat lekker niet vertellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oeh, ik sta op een shortlist, samen met Icicleen YPPY
Lieve Vicky...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog geen pakje gehad
Kerstvuurtjeeeee waar ben je??
wat leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:57 schreef santa-sly het volgende:
miss_sly, ik wilde je niet te lang laten smachten
Als het goed is kun je maandag je pakje verwachten
Ja hoor, het is onderwegquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:34 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, ik ben ook wel benieuwd, Heiligeklaas, mag ik al op wacht bij de voordeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |