Ik ben heel benieuwd, ik zal op de deurmat liggen! Leuk, bedankt!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef ZweefSanta het volgende:
Lief Zweefvliegje,
Het liep allemaal anders dan verwacht
en het cadeautje is niet wat ik in eerste instantie had bedacht
Hopelijk vindt je het toch wat
en ligt het cadeautje morgen op je mat!
Groetjes ZweefSanta
Weet je het echt?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een pakjeIk heb een pakje
En ik weet ook van wie het is![]()
Gelezen en pm terugquote:
kun je bij mij zetten dat mijn santa Ynskes_Private_Dancer is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Er stond bij mij nog niet bij dat mijn pakje er al was.Heb het gelijk even aangepast. Is anders ook zo sneu voor de Santa.
En als je dan toch bezig bent dat de mijne ZweefSanta heet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je bij mij zetten dat mijn santa Ynskes_Private_Dancer is?
dank je
Mijn man wilde al 'even' kijken voor mequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:31 schreef Santa_voor_ruinysA het volgende:
[..]
De rest mag allemaal pas op de 23e open dus ook de envelop!
En wat fijn dat ie heelhuids is aangekomen een zo snel ook!
Hohoho!quote:17.12.2009:
Zending opgehaald en in sorteerproces
17.12.2009:
Zending is voorgemeld
18.12.2009:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
19.12.2009:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
19.12.2009:
Zending ontvangen op distributievestiging
19.12.2009:
Chauffeur is onderweg
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Lenaatje het volgende:
Lieve Santaatje,
Het pakketje is binnen!! Morgen zet ik het op de foto en plaats ik de foto hier!
Wat is het leuk ingepakt! Vind het er in het echt nog leuker uit zien dan op de foto!!
A;vast heel erg bedankt!
Liefs Lenaatje
Dat is snel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef _evenstar_ het volgende:
als het goed is, is de chauffeur onderwegnaar hier.
Dus even wachten tot de bel gaat en daaarna kan ik mijn pakketje afgeven
Ik wacht geduldig af tot de 23 om dan aan het raden te slaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:17 schreef evenSanta het volgende:
[..]
Dat is snel!![]()
Gelukkig wel!
Want Kerst is al nabij
En zonder pakje was je niet blij
In je pakje zul je vinden hints, echt!
Maar in dichten ben ik verder maar slecht.
Hoera! Fijn!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:22 schreef chacama het volgende:mijn pakketje is binnen!!!
Mag de kaart al open?
Vorig jaar waren de eersten al om 0.00 uur 's nachts bezig geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk? De 23ste mogen de pakjes open...Op een bepaald tijdstip, of gewoon wanneer iedereen wil?
Whehe, dat zal 'm hier niet worden. Maar ik ben benieuwd wie het dit jaar doetquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de eersten al om 0.00 uur 's nachts bezig geloof ik.
Oei! Nu word ik dus helemaal nieuwsgierig.... uhm... denk...denk...denk... *chacama gaat nog even werken en dan kijken of ze d'r nieuwsgierigheid kan bedwingen*quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:40 schreef Secret_Chacanta het volgende:
[..]
Hoera! Fijn!
Het kaartje mag al open maar het mag ook wachten.
Misschien wordt je er nog wel nieuwsgieriger van, dat zou zomaar kunnen
Ja idd ja, die waren nog wakker en gingen er gelijk voor!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de eersten al om 0.00 uur 's nachts bezig geloof ik.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Nou prik mij maar lek, ik snap er niets meer van
kaartje via poststempel nieuwegein
pakketje via zwolle
En afzend postcode is aan de cijfers te zien dichtbij mijzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |