Ik wacht geduldig af tot de 23 om dan aan het raden te slaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:17 schreef evenSanta het volgende:
[..]
Dat is snel!![]()
Gelukkig wel!
Want Kerst is al nabij
En zonder pakje was je niet blij
In je pakje zul je vinden hints, echt!
Maar in dichten ben ik verder maar slecht.
Hoera! Fijn!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:22 schreef chacama het volgende:mijn pakketje is binnen!!!
Mag de kaart al open?
Vorig jaar waren de eersten al om 0.00 uur 's nachts bezig geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk? De 23ste mogen de pakjes open...Op een bepaald tijdstip, of gewoon wanneer iedereen wil?
Whehe, dat zal 'm hier niet worden. Maar ik ben benieuwd wie het dit jaar doetquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de eersten al om 0.00 uur 's nachts bezig geloof ik.
Oei! Nu word ik dus helemaal nieuwsgierig.... uhm... denk...denk...denk... *chacama gaat nog even werken en dan kijken of ze d'r nieuwsgierigheid kan bedwingen*quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:40 schreef Secret_Chacanta het volgende:
[..]
Hoera! Fijn!
Het kaartje mag al open maar het mag ook wachten.
Misschien wordt je er nog wel nieuwsgieriger van, dat zou zomaar kunnen
Ja idd ja, die waren nog wakker en gingen er gelijk voor!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de eersten al om 0.00 uur 's nachts bezig geloof ik.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Nou prik mij maar lek, ik snap er niets meer van
kaartje via poststempel nieuwegein
pakketje via zwolle
En afzend postcode is aan de cijfers te zien dichtbij mijzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |