Ha! JIJ bent hetquote:Op maandag 21 december 2009 14:25 schreef SantaEsmeralda het volgende:
Kerststress!
Mijn laptop was gecrasht en daardoor was ik mijn mailbox, inclusief secret-santa-adres kwijt. Uitsteller die ik ben dacht ik 'dat vraag ik binnenkort nog wel een keer'.
Laten ze nou afgelopen vrijdag hier bij het werken aan een gasaansluiting in de straat de kabel geraakt hebben! (de oplettende lezer kan hiermee deze santa ontmaskeren!) Nu heb ik het hele weekend inetnetloos zitten wezen. Bij deze dus een oproep aan Estrys om als de sooooodemieter haar adres door te pm-en, dan komt de doos hopelijk nog op tijd. Mensen die haar adres kennen mogen ook even bijspringen. Hellup!
En sorry dat ik er zo'n janboel van gemaakt heb.
Lieve Tessie,quote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef tessie het volgende:
Ik heb al twee hints gekregen die het blijkbaar heel makkelijk moeten maken, maar ik weet het nog steeds niet
Ik heb je gepmd, geen dank voor de moeite hoorquote:Op maandag 21 december 2009 14:25 schreef SantaEsmeralda het volgende:
Kerststress!
Mijn laptop was gecrasht en daardoor was ik mijn mailbox, inclusief secret-santa-adres kwijt. Uitsteller die ik ben dacht ik 'dat vraag ik binnenkort nog wel een keer'.
Laten ze nou afgelopen vrijdag hier bij het werken aan een gasaansluiting in de straat de kabel geraakt hebben! (de oplettende lezer kan hiermee deze santa ontmaskeren!) Nu heb ik het hele weekend inetnetloos zitten wezen. Bij deze dus een oproep aan Estrys om als de sooooodemieter haar adres door te pm-en, dan komt de doos hopelijk nog op tijd. Mensen die haar adres kennen mogen ook even bijspringen. Hellup!
En sorry dat ik er zo'n janboel van gemaakt heb.
Knutselen met sebquote:Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef Estrys het volgende:
ha spuit elf hier. Thanks TF![]()
Ach joh ik heb toch geen kerstboom om het cadeau onder te leggenIk hoop dan wel dat de buren thuis zijn want de komende twee dagen moet ik werken.
Ik weet niet wanneer je je pakketje op de post hebt gedaan, maar het kan even duren voordat je het pakketje kan traceren. Afgelopen donderdag heb ik een pakketje op de post gedaan (nee niet voor hier) en die is nog steeds niet te traceren, en ook nog niet aangekomenquote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Kerst_elfje het volgende:
Onee een drama alhier.
Ik probeer telkens met plezier
De status van mijn verstuurd pakketje(s) te bekijken
Maar wat doet nu blijken
De barcode is ongeldig verklaard hoe kan dat nu gebeuren.
Heeft de gast in het postkantoor alle kadootjes staan openscheuren?
Of moet er mij nog iets worden geleerd?
en doe ik het telkens verkeerd![]()
Ik vind dit echt wel rot,
als nu mijn lootje niets anders vangt dan bot..
Ohhhh stom zeg! *ding dong* goedemorgen lcicle!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef Secret-Santa-van-Icicle het volgende:
Lieve Icicle,
Ook jouw pakketje is onderweg en draagt ergens in zich een dikke hint.
Het kaartje mag je lezen maar het hoeft nog niet.
23 december is het zo en ik ben benieuwd wat jij er van vindt!
xxx
Je Sint Santa
En deze had ik ook nog niet gelezen.. Maar je hebt de foto (en het kleine complimentje) gelukkig wel gezien. De hint in het .gifje vind ik trouwens ook heel subtielquote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef Secret-Santa-van-Icicle het volgende:
Lieve lieve Icicle,
Volgens de website van Track & Trace
is zaterdag de pakjesbezorger aan je deur geweest
Heb je het pakket in goede orde gekregen?
Ik zit hier nl. om een complimentje verlegen!
Want ook ik heb gepoogd het zo mooi mogelijk in te pakken
En veilig ook, zodat de postbode het niet kon prakken.
Van deze Santa nog een zo'n 185km verre groet!
Wederom een hint, zoals dat moet.
[ afbeelding ]
verrek die hint!quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ohhhh stom zeg! *ding dong* goedemorgen lcicle!Dit had ik echt niet gelezen, ik kijk al een paar dagen tegen dat bruine papiertje aan.
[ afbeelding ]
[..]
En deze had ik ook nog niet gelezen.. Maar je hebt de foto (en het kleine complimentje) gelukkig wel gezien. De hint in het .gifje vind ik trouwens ook heel subtiel![]()
Ik ga weer wat uitpakken, yahoooo!
Ik zie geen hint?quote:
Yeah, ik lig morgen voor de brievenbus!quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
Lieve PM-Girl
Cadeautjes zijn al ingekocht en gaan morgen naar het postkantoor
Ik hoop dat je ze leuk vindt, daar doe ik het voor
Het duurt wat lang tot mijn grote spijt
Hopelijk kan je het pakketje nog onder je kerstboom kwijt.
Ik hoop heel erg dat de post op tijd is ander leidt dat tot grote ergenis
Mocht dit toch het geval zijn, dan stuur ik een extraatje dat verzacht dan vast de pijn.
Het pakketje zit ook aardig vol, helaas voor jou geen zuster Kate of Droogmol
groeten!
quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ohhhh stom zeg! *ding dong* goedemorgen lcicle!Dit had ik echt niet gelezen, ik kijk al een paar dagen tegen dat bruine papiertje aan.
[ afbeelding ]
[..]
En deze had ik ook nog niet gelezen.. Maar je hebt de foto (en het kleine complimentje) gelukkig wel gezien. De hint in het .gifje vind ik trouwens ook heel subtiel![]()
Ik ga weer wat uitpakken, yahoooo!
Hihi was je je login kwijt? Je had eerst toch een andere username?quote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef ookwelkerstelfje het volgende:
[..]
Lieve Tessie,
Die hints waren dus nog niet goed
jeetje wat is dat dan voor jou een gedoe
Je wilt het misschien wel weten
maar ik laat je nog even zweten
Met die hints hier op Fok! geplaatst
ben je straks niet meer verbaasd
maar daar moet je toch nog mee wachten
want pas na de 23e mag je daar naar smachten
Ik geef je nog een kleine hint
ik heb twee meiden als kind
Het zijn uiteraard engeltjes
maar soms ook echter bengeltjes
De oudste wandelt bij de kleuters
en de jongste bij de peuters
nu weet je toch weer meer
en wie weet tot een volgende keer!
- kerstelfje -
Dat zal Huup vast niet erg vindenquote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Och... het is wel een beetje sneu
Dat best wat pakjes te laat zullen komen
Moeten we niet, bedenk ik nu heel bleu
ze wat langer laten liggen onder onze bomen?
Misschien eerst nog even afwachten wat er morgen en woensdag nog aankomt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Dat had ik ook al bedachtquote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik tel er nu 34 die nog moeten krijgen. Weet alleen niet wanneer het voor het laatst is bijgewerkt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Misschien eerst nog even afwachten wat er morgen en woensdag nog aankomt.
Stel nou dat ik als 1 van de weinigen nog geen pakje heb woensdag hoeven jullie wat mij betreft niet te wachten hoor. Wie weet komen er nog heel wat pakjes binnen een dezer dagen.
Om hoeveel pakjes gaat het nu nog?
oei dat zijn er nogal wat dan....dan is het misschien wel een idee om nog even te wachten inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik tel er nu 34 die nog moeten krijgen. Weet alleen niet wanneer het voor het laatst is bijgewerkt.
Het maakt mij niet uit hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef Huupmas het volgende:
[..]
Dat zal Huup vast niet erg vinden
Je pakje komt er echt aan hoor, hopelijk is het rendier van TNT wel sneeuwproof.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik tel er nu 34 die nog moeten krijgen. Weet alleen niet wanneer het voor het laatst is bijgewerkt.
Het maakt mij niet uit hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Santa-a-Sjak het volgende:
[..]
Je pakje komt er echt aan hoor, hopelijk is het rendier van TNT wel sneeuwproof.
Dat is natuurlijk ook de bedoelingquote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef Lenaatje het volgende:
Santaatje van me, ik heb echt geen ideee wie je bent...
Nou als jeen groot postklantoor hebt, en die geen pakketzegels ed hebben telkens en fus geen pakketjes berzrgen wordt het knap lastig he..quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Uitstellen is mss wel beter, want anders is het best sneu voor de mensen die nog niks hebben, maar ehm... ik vind het wel een beetje![]()
![]()
dat sommige pakjes zo laat zijn gezien het feit dat de lootjes op 15 oktober al getrokken zijn!
![]()
![]()
Ik vind het leuk om de foto's te bekijken van pakjes...quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil ook wel alvast nu beginnen! Dan duurt het foto's kijken NOG langer!!!
Als ik ergens iets aan moet passen op het lijstje hoor ik het wel <3
Ik hou van dit soort Fok!-dagen
quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Nou als jeen groot postklantoor hebt, en die geen pakketzegels ed hebben telkens en fus geen pakketjes berzrgen wordt het knap lastig he..
Daarbij kan het zo zijn dat door werk etc . andere on voorziene omstandigheden iemand later is.
Of het lootje is heel niet actief. dan wordt het ook lastig he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |