quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ohhhh stom zeg! *ding dong* goedemorgen lcicle!Dit had ik echt niet gelezen, ik kijk al een paar dagen tegen dat bruine papiertje aan.
[ afbeelding ]
[..]
En deze had ik ook nog niet gelezen.. Maar je hebt de foto (en het kleine complimentje) gelukkig wel gezien. De hint in het .gifje vind ik trouwens ook heel subtiel![]()
Ik ga weer wat uitpakken, yahoooo!
Hihi was je je login kwijt? Je had eerst toch een andere username?quote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef ookwelkerstelfje het volgende:
[..]
Lieve Tessie,
Die hints waren dus nog niet goed
jeetje wat is dat dan voor jou een gedoe
Je wilt het misschien wel weten
maar ik laat je nog even zweten
Met die hints hier op Fok! geplaatst
ben je straks niet meer verbaasd
maar daar moet je toch nog mee wachten
want pas na de 23e mag je daar naar smachten
Ik geef je nog een kleine hint
ik heb twee meiden als kind
Het zijn uiteraard engeltjes
maar soms ook echter bengeltjes
De oudste wandelt bij de kleuters
en de jongste bij de peuters
nu weet je toch weer meer
en wie weet tot een volgende keer!
- kerstelfje -
Dat zal Huup vast niet erg vindenquote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Och... het is wel een beetje sneu
Dat best wat pakjes te laat zullen komen
Moeten we niet, bedenk ik nu heel bleu
ze wat langer laten liggen onder onze bomen?
Misschien eerst nog even afwachten wat er morgen en woensdag nog aankomt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Dat had ik ook al bedachtquote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik tel er nu 34 die nog moeten krijgen. Weet alleen niet wanneer het voor het laatst is bijgewerkt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Misschien eerst nog even afwachten wat er morgen en woensdag nog aankomt.
Stel nou dat ik als 1 van de weinigen nog geen pakje heb woensdag hoeven jullie wat mij betreft niet te wachten hoor. Wie weet komen er nog heel wat pakjes binnen een dezer dagen.
Om hoeveel pakjes gaat het nu nog?
oei dat zijn er nogal wat dan....dan is het misschien wel een idee om nog even te wachten inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik tel er nu 34 die nog moeten krijgen. Weet alleen niet wanneer het voor het laatst is bijgewerkt.
Het maakt mij niet uit hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef Huupmas het volgende:
[..]
Dat zal Huup vast niet erg vinden
Je pakje komt er echt aan hoor, hopelijk is het rendier van TNT wel sneeuwproof.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik tel er nu 34 die nog moeten krijgen. Weet alleen niet wanneer het voor het laatst is bijgewerkt.
Het maakt mij niet uit hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Santa-a-Sjak het volgende:
[..]
Je pakje komt er echt aan hoor, hopelijk is het rendier van TNT wel sneeuwproof.
Dat is natuurlijk ook de bedoelingquote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef Lenaatje het volgende:
Santaatje van me, ik heb echt geen ideee wie je bent...
Nou als jeen groot postklantoor hebt, en die geen pakketzegels ed hebben telkens en fus geen pakketjes berzrgen wordt het knap lastig he..quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Uitstellen is mss wel beter, want anders is het best sneu voor de mensen die nog niks hebben, maar ehm... ik vind het wel een beetje![]()
![]()
dat sommige pakjes zo laat zijn gezien het feit dat de lootjes op 15 oktober al getrokken zijn!
![]()
![]()
Ik vind het leuk om de foto's te bekijken van pakjes...quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil ook wel alvast nu beginnen! Dan duurt het foto's kijken NOG langer!!!
Als ik ergens iets aan moet passen op het lijstje hoor ik het wel <3
Ik hou van dit soort Fok!-dagen
quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Nou als jeen groot postklantoor hebt, en die geen pakketzegels ed hebben telkens en fus geen pakketjes berzrgen wordt het knap lastig he..
Daarbij kan het zo zijn dat door werk etc . andere on voorziene omstandigheden iemand later is.
Of het lootje is heel niet actief. dan wordt het ook lastig he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |