Tsjonge, het viel ook niet mee om die TNT te verleiden het pakje rond te sturen door heel het land!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Nou prik mij maar lek, ik snap er niets meer van
kaartje via poststempel nieuwegein
pakketje via zwolle
En afzend postcode is aan de cijfers te zien dichtbij mijzelf
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef lcicle het volgende:
Ik kreeg hier zojuist een pakketje.. met een prachtig sierlijk handschrift.. Op tekenpapier..
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:55 schreef YPPY het volgende:
Haha, vandaag hebben we drie enveloppen van SS gehad.
1 met hetzelfde papier als de vorige keer voor Anna.
Nog 1 voor Anna in een blauwe envelop (geen stempel op de postzegel)
En 1 voor mij, ander handschrift (ook geen stempel op de postzegel)
Bizar! Nu weet ik het even niet meer.![]()
En er zit ook een geprinte sticker bij, bizar gewoon, ik wil echt dat het snel de 23e is. Al staat er op 1 envelop voor Anna niet dat het niet open mag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jou Santa is net zo inventief als die van mij
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef _evenstar_ het volgende:
oeh, een grote hint
Iets groots gemeen, dat beperkt mijn keuze, het zitt em vast in de naammaar ofdat het die van mijn naam of die van dochter is weet ik niet.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef PM-girl het volgende:
Zo, ik heb me vandaag door alle kerstdrukte heengeworsteld in de winkels, en ook bij het postloket!![]()
SecretSanta-slachtoffer van PM-girl, het pakket is on the move! Maandag of dinsdag zal het er zijn, hoop ik!
Oeh, ik sta op een shortlist, samen met Iciclequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mijn lijstje komt zoverre op Jou, icicle, of Pm girl
Ik heb eerder in deze reeks wél gefopt ja, maar nu is het pakketje echt niet langer in mijn handen (itt wat ik eerder beweerde in een eerder topic)quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
Of jij fopt gewoon heel hard
Dat is wel een leuke shortlist. Zullen we pm'en via van ons d'r heeft? En dat het cadeautje is en dan gaan we dat lekker niet vertellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oeh, ik sta op een shortlist, samen met Icicleen YPPY
Lieve Vicky...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog geen pakje gehad
Kerstvuurtjeeeee waar ben je??
wat leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:57 schreef santa-sly het volgende:
miss_sly, ik wilde je niet te lang laten smachten
Als het goed is kun je maandag je pakje verwachten
Ja hoor, het is onderwegquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:34 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, ik ben ook wel benieuwd, Heiligeklaas, mag ik al op wacht bij de voordeur?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef Saffier het volgende:
ik heb ook het pakje ontvangen
En ik weet wie mijn santa is
Wat heb je trouwens een mooi handschrift
Wie dan, wie dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij weet ik wie mijn secret Santa is....
Fotootje staat hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Lenaatje het volgende:
Lieve Santaatje,
Het pakketje is binnen!! Morgen zet ik het op de foto en plaats ik de foto hier!
Wat is het leuk ingepakt! Vind het er in het echt nog leuker uit zien dan op de foto!!
A;vast heel erg bedankt!
Liefs Lenaatje
Hintsquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef Lenaatje het volgende:
Hoe weten jullie dat toch wie je Secret Santa is?!? Ik heb echt geen idee!
En Taartjesfee zal het wel goed hebben, die wist vorig jaar ook meteen dat ik het was........
Het gebrek aan een hint kan ook een hint zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maar dan moet je wel een hint krijgen.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Saffier het volgende:
[..]
Het gebrek aan een hint kan ook een hint zijn
Heel graag gedaan!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:44 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb een pakje ik heb een pakje ik heb een pakje ik heb een pakje![]()
![]()
![]()
Dankjewel secret santa!!!
Enne... mag het kaartje al open? Ik smacht naar een hint!!
Foto's in het pakjesfototopic
Ooww, wat spannend!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef heiligeklaas het volgende:
[..]
Ja hoor, het is onderweg
Het zit in een minder charmante buitenverpakking, dus haal het eerste laagje er maar vast af als je het ontvangen hebt. Daarna ziet het er gezellig kerstig uit!
Zeg Taartjesfee, ik sta pafquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Rood met witte stippen
Mijn Santa houdt vast van me ^_^
ja duh... jouw lootje heeft jou natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
eh malle dames, ik was er echt al achter wie mijn lootje heeft hoor
ehm... taartjesfee is gewoon mijn santa... vast wel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als iedereen die vermoedens heeft ze nou eens uitspreekt? Misschien kunnen we dan nog wel eens lachen
oeke, da's niet leuk! maar maandag is er dus nog een kans. ik hoop voor je dat (de) pakketdienst goed timet!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef oeke het volgende:
Voor mij, voor mij?![]()
Ik weet het helemaal niet en ik heb Pakketdienst al een hele tijd niet meer gezien hier, en ik ga maandagavond weg en dan kom ik zaterdag pas weer thuis en dan heeft vast mijn buurman/vrouw mijn pakje al opengemaakt.
![]()
* pruillip trekt...
Ik ben zo bangquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:48 schreef SanTaart het volgende:
[..]
Zeg Taartjesfee, ik sta paf
Heb je het buitenste papiertje er nog niet af?
Wat er ook af mag is de doos
Dan kan je zien hoeveel pakjes ik koos.
Dat scheelt weer voor de 23e december-dag
als je verder uit pakken mag...![]()
P.S.:
De kaartjes zijn echt nog steeds niet van mij
Daarmee maakt een ander jou blij.
En daar ben je dus goed ingetrapt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
eh malle dames, ik was er echt al achter wie mijn lootje heeft hoor
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:13 schreef huuphuup het volgende:
mijn pakketje is er!!![]()
![]()
ik zal zo eventjes een foto maken van de grote vlop. En ik ga nu al stuk van nieuwsgierigheid
God lieve Santa wat ben ik blij dat je me niet begin November al een pakje gestuurd hebt
Je wilde een hint?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook een hint van mijn santa, dan kan ik ook gaan raden![]()
*nagelbijt tot de 23e*
Het was dat handschrift, zo kunstzinnig.quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
ships, ik geloof dat ik te makkelijk te ontmaskeren was
Hoezo? Had je jezelf ingepakt en auw geroepen toen Twinkly je bevoelde?quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
ships, ik geloof dat ik te makkelijk te ontmaskeren was
quote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoezo? Had je jezelf ingepakt en auw geroepen toen Twinkly je bevoelde?
ze beet mequote:
dat dus Oxy, het geeft helemaal niks als je zelf iets gemaakt hebt, ik heb volgens mij zelfs meerdere keren geroepen dat ik zelfgemaakte cadeautjes errug leuk vind! En volgens mij ben ik daar niet de enige in...quote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef YPPY het volgende:
Oxy! Haal jezelf eens niet zo neer, potverdriedubbeltjes. Je wilt niet weten wat ik voor gefruts gemaakt hebt. Het gaat erom dat je een cadeautje krijgt van iemand. Een cadeautje waar aandacht aan is besteed en waar moeite voor is gedaan. Dan is het altijd leuk om iets te krijgen en ik weet zeker dat jouw cadeau goed gaat zijn.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:
ik wil NU mijn pakje openmaken. NU NU NU!
***aagje is***
* mikoxx wil eerst een beetje zekerder zijn van haar zaak, dus ik ga in speurstand*quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef Lenaatje het volgende:
Oh vertel Mokoxx.
ik wil wel een hint eigk.... heb nl. geen idee!!
Da's wel het lekkerste geschenkquote:Op zondag 20 december 2009 14:26 schreef SantaRocka het volgende:
[..]Ben je zo nieuwsgierig dan?
Bij 1 pakje weet je de inhoud er al van.
Maar dat is zeker niet het leukste geschenk
Dat is... of .... of toch......*denk* *denk*
Dat is al op geloof ik.quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's wel het lekkerste geschenk
Of niet? Of wel!?
Jouw Santa heeft zonder postcode het risico genomenquote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb er helemaal geen postcode opgezet!![]()
En op mijn pakket van mijn santa staat ook niks!
Bijna!quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef mijsje het volgende:*STUITER*STUITER*BOINK*BOINK*
![]()
is het al bijna 23 december?
![]()
*STUITER*STUITER*BOINK*BOINK*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |