Zeg Taartjesfee, ik sta pafquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Rood met witte stippen
Mijn Santa houdt vast van me ^_^
ja duh... jouw lootje heeft jou natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
eh malle dames, ik was er echt al achter wie mijn lootje heeft hoor
ehm... taartjesfee is gewoon mijn santa... vast wel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als iedereen die vermoedens heeft ze nou eens uitspreekt? Misschien kunnen we dan nog wel eens lachen
oeke, da's niet leuk! maar maandag is er dus nog een kans. ik hoop voor je dat (de) pakketdienst goed timet!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef oeke het volgende:
Voor mij, voor mij?![]()
Ik weet het helemaal niet en ik heb Pakketdienst al een hele tijd niet meer gezien hier, en ik ga maandagavond weg en dan kom ik zaterdag pas weer thuis en dan heeft vast mijn buurman/vrouw mijn pakje al opengemaakt.
![]()
* pruillip trekt...
Ik ben zo bangquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:48 schreef SanTaart het volgende:
[..]
Zeg Taartjesfee, ik sta paf
Heb je het buitenste papiertje er nog niet af?
Wat er ook af mag is de doos
Dan kan je zien hoeveel pakjes ik koos.
Dat scheelt weer voor de 23e december-dag
als je verder uit pakken mag...![]()
P.S.:
De kaartjes zijn echt nog steeds niet van mij
Daarmee maakt een ander jou blij.
En daar ben je dus goed ingetrapt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
eh malle dames, ik was er echt al achter wie mijn lootje heeft hoor
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:13 schreef huuphuup het volgende:
mijn pakketje is er!!![]()
![]()
ik zal zo eventjes een foto maken van de grote vlop. En ik ga nu al stuk van nieuwsgierigheid
God lieve Santa wat ben ik blij dat je me niet begin November al een pakje gestuurd hebt
Je wilde een hint?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook een hint van mijn santa, dan kan ik ook gaan raden![]()
*nagelbijt tot de 23e*
Het was dat handschrift, zo kunstzinnig.quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
ships, ik geloof dat ik te makkelijk te ontmaskeren was
Hoezo? Had je jezelf ingepakt en auw geroepen toen Twinkly je bevoelde?quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
ships, ik geloof dat ik te makkelijk te ontmaskeren was
quote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoezo? Had je jezelf ingepakt en auw geroepen toen Twinkly je bevoelde?
ze beet mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |