Je mag mij uiteraard pm-en met je vermoedens... ben benieuwd of je in de buurt zit!!quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
* mikoxx wil eerst een beetje zekerder zijn van haar zaak, dus ik ga in speurstand*
Huh? Waarom zou mikoxx jou moeten PM-en?quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Santaatje het volgende:
[..]
Je mag mij uiteraard pm-en met je vermoedens... ben benieuwd of je in de buurt zit!!
quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef Lenaatje het volgende:
Oh vertel Mokoxx.
ik wil wel een hint eigk.... heb nl. geen idee!!
quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
* mikoxx wil eerst een beetje zekerder zijn van haar zaak, dus ik ga in speurstand*
ik denk dat het in reactie was op wat Lenaatje tegen Mikoxx zei en wat Mikoxx als antwoord gaf...quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Santaatje het volgende:
[..]
Je mag mij uiteraard pm-en met je vermoedens... ben benieuwd of je in de buurt zit!!
quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef cattie het volgende:
Maar ik zie hier alleen al van die geweldige pakketten langs komen!Mensen zijn zo creatief met alleen al de verpakking. Respect! En ik hoop oprecht dat mijn lootje blij is met mijn cadeau's.
JEEEEEJJJJJJJJJJquote:Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef SimmusSecretSanta het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ha die Simmu!
Jij bent vast wel aan een update toe.
Gisteren heb ik dwars door de witte pracht,
jouw pakje naar het postkantoor gebracht.
Maandag of dinsdag komt hij aan,
dus ga maar bij de brievenbus op wacht staan!
jouw eigen Secret Santa
!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 07:24 schreef SanTinus het volgende:
Er zijn al veel pakjes op bestemming, leuk!
Als ik mijn track & trace code mag geloven is Vlindur ook voorzien van een pakje![]()
Ben benieuwd of die mooi staat onder de ficus![]()
Al begrijp ik heel goed dat Vlindur even druk is met andere dingen![]()
ik ook!!!quote:Op maandag 21 december 2009 08:49 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben ook met alles blij hoor!
Het gaat toch om het idee? Dat je je best hebt gedaan om er iets leuks van te maken?
en ik denk dat iedereen wel onzeker is of haar lootje het leuk vindt...
Het hangt er denk ik ook van af wat er op het "verlang" lijstje staat, als daar wat goedkopere dingen opstaan lukt het wel om meerdere dingetjes te kopen. Die keus had ik in ieder geval wel.quote:Op maandag 21 december 2009 08:34 schreef wendytje het volgende:
Ben vandaag de hele dag weg..... ben benieuwd of het pakje er is als ik thuis kom..... Ik vind het spannend hoor....
en vind mijn lootje het pakje nog leuk als het open is? Ik zie hier dozen met wel 5 pakjes... hoe doen jullie dat van dat budget?
jouw pakje komt echtquote:Op maandag 21 december 2009 11:29 schreef Grasjes het volgende:
Vlindur, onder je pakje ligt nog een veel mooier pakje zie ik![]()
Hier nog niets...En ik merk dat de post erg langzaam is de laatste week...hopelijk nog wel voor kerst!
quote:Op maandag 21 december 2009 12:09 schreef hoohoo-ho het volgende:
[..]
jouw pakje komt echt![]()
Heeft wat (sneeuw)vertraging, maar als het goed is gaat ie vandaag het land door
Inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 06:44 schreef mijsje het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik denk dat het in reactie was op wat Lenaatje tegen Mikoxx zei en wat Mikoxx als antwoord gaf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |