Het begin van Serious Request.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tot?
Ik zie er echt naar uit. Ik vind het de leukste week radio/tv van het jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah ohja dat ging ik ook luisteren
ik volg het nooit echtquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie er echt naar uit. Ik vind het de leukste week radio/tv van het jaar.
Als er wat variatie in zou zitten wel. Maar volgens mij hoor ik al jaren de zelfde nummers voorbij komen die week.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
persoonlijk vind ik heel tweede3 helft december leuk want ik ben ook dol op de top2000
In die week loop ik altijd een overdosis slaaptekort op.quote:
en ik vind ze elk jaar weer mooiquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er wat variatie in zou zitten wel. Maar volgens mij hoor ik al jaren de zelfde nummers voorbij komen die week.
Ik denk dat je dan toch wat vaker naar Radio 2 moet luisteren. Daar hoor ik dat nummer best vaak voorbij komen. Mooi nummer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en ik vind ze elk jaar weer mooiBij sommige nummers heb ik gewoon zulke goede herinneringen, zoals 'time to say goodbye/con te partiro', een nummer dat je anders nooit hoort, van andrea bocelli
Hmmm misschien wel dan jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch wat vaker naar Radio 2 moet luisteren. Daar hoor ik dat nummer best vaak voorbij komen. Mooi nummer.
Memories.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmmm misschien wel dan ja
Ja, piazza san marco, zittend bij Florian's met een perfect glas witte wijn, terwijl de musici het instrumentaal speelden, sterrenhemel boven onsMet mijn ouders, broertje en de beste vrienden van de familie
dat was altijd het afsluitdeuntje in de kroeg vroegerquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en ik vind ze elk jaar weer mooiBij sommige nummers heb ik gewoon zulke goede herinneringen, zoals 'time to say goodbye/con te partiro', een nummer dat je anders nooit hoort, van andrea bocelli
Ja ik heb er veel lately... lekker wegdromen in mijn roommate's ondertussen beroemde stoel, die zooo lekker zit, dekentje, kopje thee, muziek en dan er achter komen wat een geweldig leven ik tot nu toe eigenlijk heb gehadquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik heb er veel lately... lekker wegdromen in mijn roommate's ondertussen beroemde stoel, die zooo lekker zit, dekentje, kopje thee, muziek en dan er achter komen wat een geweldig leven ik tot nu toe eigenlijk heb gehadEn dan mezelf op mn lazer geven dat ik zo'n verwend nest ben haha
quote:
Absolut Vanilla. Is die lekker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een White Russian in elkaar gekit. Wel met Absolut Vanilla, ik had geen gewone wodka in huis. Maar dan nog
oh my oh my dat was zoooo sweetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |