Wie ben jij nou weer?!quote:
Verschuuren Verschuuren, ben jij ook in Groningen de komende dagen?quote:
quote:
Weekend?quote:
"Beste" is in deze verkeerd gekozen, zo te zien gaat het om het meest beluisterde en da's héél wat anders. Ze hadden dat lijstje een andere naam moeten geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
http://www.last.fm/bestof/2009/chart/40
40 beste platen van 2009 op Last FM, ben het niet echt eens met de #1..
Iddquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
http://www.last.fm/bestof/2009/chart/40
40 beste platen van 2009 op Last FM, ben het niet echt eens met de #1..
Ja, en ik zag toen ik net thuis was dat er ook een hoop mensen hadden gepost die ik hier nooit heb gezien, wel tijdens C&S natuurlijk, als de echte goede programma's beginnen dan zijn ze wegquote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Je merkt toch al goed dat het aantal views van de 3FM-reeks hoger ligt t.o.v. de eerdere weken. Vrijdag barst het geweld weer echt goed los.
Ja, best wel geinig is dat want vanaf vrijdag zie je dan mensen verschijnen die je normaal niet of zelden zietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, en ik zag toen ik net thuis was dat er ook een hoop mensen hadden gepost die ik hier nooit heb gezien, wel tijdens C&S natuurlijk, als de echte goede programma's beginnen dan zijn ze weg![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, best wel geinig is dat want vanaf vrijdag zie je dan mensen verschijnen die je normaal niet of zelden ziet. Na SR zijn ze dan vaak ook weer verdwenen.
Las het.. Tsja.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingtv2.asp?cid=wmp&pid=Noord&tid=2&pagid=87527&progid=videoitem&file=091216_BUMPER%20EN%20GLAZEN%20HUIS.asf
Beetje zielig
Met 16 topics op een dag (dus 200 posts per uur) heb ik juist de neiging om hier weg te blijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, best wel geinig is dat want vanaf vrijdag zie je dan mensen verschijnen die je normaal niet of zelden ziet. Na SR zijn ze dan vaak ook weer verdwenen.
Vond het vorig jaar voor het eerst wel irritant dat het zo hard gingquote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Captain_Slow het volgende:
Met 16 topics op een dag (dus 200 posts per uur) heb ik juist de neiging om hier weg te blijven
Nou dat. Ik was al grof aan het minderen, maar de komende week helemaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Met 16 topics op een dag (dus 200 posts per uur) heb ik juist de neiging om hier weg te blijven
Kortom nu verveel je jequote:Op woensdag 16 december 2009 20:40 schreef Qunix het volgende:
Ik kom alleen hier voor SR, Classics, 90's en als ik me écht verveel....
Sneu...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingtv2.asp?cid=wmp&pid=Noord&tid=2&pagid=87527&progid=videoitem&file=091216_BUMPER%20EN%20GLAZEN%20HUIS.asf
Beetje zielig
Goed beantwoord. U gaat door voor de magnetron.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom nu verveel je je
Doe mij maar 3x letterwaarde.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goed beantwoord. U gaat door voor de magnetron.
de Ting tingsquote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef alors het volgende:
achtergrondmuziek van Titanic, zo mooi
eens kijken of we je Captain_Snow kunnen gaan noemen de komende 24 uurquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens kijken of we je Captain_Snow kunnen gaan noemen de komende 24 uur
eendjequote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens kijken of we je Captain_Snow kunnen gaan noemen de komende 24 uur
u is al helemaal in de stemming zie ik!quote:
is dat bij jou achter???quote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds lekker veel sneeuw..
[ afbeelding ]
Dat zal morgen wat mooie plaatjes opleveren.
GODMILJAAR, dat wil ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds lekker veel sneeuw..
[ afbeelding ]
Dat zal morgen wat mooie plaatjes opleveren.
Klinkt best wel gek als je het zo typt of nietquote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef miieejj het volgende:
weet je, die serious request komt d'r weer aan, word het dan weer drukker op dit 3fm topic.? want ik ben d'r weer hahaha.., alleen omdat er weer een glazen huis aan komt
Hoe staat het eigenlijk met de Ekdom pot. Hij had toch een pot gemaakt waar hij geld in zou doen elke keer wanneer hij een Ekdommetje maakt? Zal ondertussen wel tot de nok toe gevuld zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
GODMILJAAR, dat wil ik ook![]()
Trouwens, is Jamie Cull um?
ja echt wel.. klopt niet..quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt best wel gek als je het zo typt of niet
hej domien, ga je ook wat doen tijdens het serious request week..quote:
Rest van het land komt ook nog aan de beurtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
GODMILJAAR, dat wil ik ook![]()
Trouwens, is Jamie Cull um?
búúh...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! Noorden des lands. 't is trouwens niet heel koud.
Erwin K heeft beterschap belooft voor morgenvroegquote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
búúh...
hier nog geen sneeuwvlok gezien.. ja vanmiddag even
is dit niet een soort van? julian thomas... en al die andere soort zangers die in het nederlands zingenquote:
Ik ga je voorzien van alle hoogtepunten in de Serious Request Updates van 9.30 en 11.30 uur!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
hej domien, ga je ook wat doen tijdens het serious request week..
ja, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erwin K heeft beterschap belooft voor morgenvroeg.
relaxte werkuurtjes danquote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga je voorzien van alle hoogtepunten in de Serious Request Updates van 9.30 en 11.30 uur!
Op tv ? of op de radio?, he toch wat jammer dat kan ik niet zien.. moet ik werkenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga je voorzien van alle hoogtepunten in de Serious Request Updates van 9.30 en 11.30 uur!
[3FM #1716] Waar sneeuw valt in het mooie Groningen!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar was jij tussen 12-2 , canon Johan
Verwacht het ookquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef miieejj het volgende:
dat zal mooie plaatjes opleveren,.. sneeuw en het glazen huis.. ultieme kerst gevoel
Wij stiekem allemaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Corton![]()
. Pakt Veenstra mooi terug! Maricha is betrokken in het complot. LOL !
dit jaar ga ik er niet heen.. is voor mij 3 uur rijden ofzo...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht het ook. Kan me ook niet herinneren dat we dit eerder hebben gehad tijdens Serious Request
. Ik hoop alleen maar dat het de mensen niet weerhoudt om naar de Grote Markt te komen.
101.tv is wel handigquote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
dit jaar ga ik er niet heen.. is voor mij 3 uur rijden ofzo...
ik ga wel weer kijken op tv.. en ik neem het op
101.tv
Helaas je reputatie is al bekendquote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Captain_Slow het volgende:
De 3 Voor 12 Song van het jaar winner is via twitter al uitgelekt! http://tinyurl.com/yonrvc
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
101.tv is wel handig. Neem aan dat RTV Noord/OOG ook wel wat beelden mogen doorprikken. Anders preview tv van Ziggo wel. 's avonds @ ned3.
Wist dat ik iets vergeten was maar kon er niet opkomenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[3FM #1716] Waar sneeuw valt in het mooie Groningen!
Fijn dat hij mijn Rick Roll ermee verpest.. Ik had hem mooi klaar staan en wilde hem gaan posten, maar toen kwam Corton met zijn Rick Roll.. Volgende keer beter dan maarquote:
Is het ook, een van de mooiere nummers.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef miieejj het volgende:
o ja..
ik vind dat liedje van lady gaga .. "new romance" best leuk
Das klotequote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef borisz het volgende:
Pff krijg net te horen dat het niet goed gaat met de man van de beste vriendin van mijn moeder. Iets met een k de bot versie ervan. Hij heeft het min of meer opgegeven.
Damn.... <piep> ziekte! sterktequote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef borisz het volgende:
Pff krijg net te horen dat het niet goed gaat met de man van de beste vriendin van mijn moeder. Iets met een k de bot versie ervan. Hij heeft het min of meer opgegeven.
Damn..quote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volksziekte nr 1, aardig wat familie aan verloren.
Nog altijd echt een fantastische plaatquote:
Volgens mij is het Domien, die had ook al wat gedronkenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Nee, niet weer die <piep> kabouter...
Corton heeft vast weer een geinig knopje gevondenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij is het Domien, die had ook al wat gedronken![]()
Heeft hij zeker bij Kabouter Dopvleugel afgekekenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Corton heeft vast weer een geinig knopje gevonden
Dop Flügel in dit geval dan hehequote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heeft hij zeker bij Kabouter Dopvleugel afgekeken
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dop Flügel in dit geval dan hehe
Dat is toch het wanproduct van C&S ?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heeft hij zeker bij Kabouter Dopvleugel afgekeken
Ge-wel-dige meezing plaatquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voicst , zelf mijn kleine vind dit leuk
Ja, Jochem Dopvleugel, maar dan met een hoge stem, zo'n slecht item ook...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is toch het wanproduct van C&S ?
Die wordt dan goed opgevoedquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voicst , zelf mijn kleine vind dit leuk
Ik vind zelf die soort van gitaar solo's het bestequote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ge-wel-dige meezing plaat. Foooooling. Doooooooing
.
Die kleine heeft geen idee wat hij zegt in het engels , maar steeds is het wat betekend het papaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ge-wel-dige meezing plaat. Foooooling. Doooooooing
.
Daardoor komt het dus dat 1/3 van Fok! wel eens over zelfmoord heeft nagedachtquote:
Nog niet?! zal toch niet vrijdagavond worden om 18:00?!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vlindur is nog steeds niet bevallen
Ik heb mij eerlijk waar er over verbaast.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Daardoor komt het dus dat 1/3 van Fok! wel eens over zelfmoord heeft nagedacht
Leukquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die kleine heeft geen idee wat hij zegt in het engels , maar steeds is het wat betekend het papa
Haar maakt het niet uit , als het maar komt. Ze is het zat.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog niet?! zal toch niet vrijdagavond worden om 18:00?!
Best te begrijpen natuurlijk. Wel super spannendquote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haar maakt het niet uit , als het maar komt. Ze is het zat.
*zwaait *quote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Stefan vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag
Ja, zou je niet zomaar zeggen, hoewel ze haast niet aan het woord is, maar toch die huilerige stemquote:
Tsja, typisch Anoukquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, zou je niet zomaar zeggen, hoewel ze haast niet aan het woord is, maar toch die huilerige stem
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Stefan vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag
-10 dagen, dus geen idee.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leukhoe lang duurt het tot de kleine komt?
Oef, vet spannend allemaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
-10 dagen, dus geen idee.
Wie zaten er toen in ?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Zit items van SR07 terug te kijken...
quote:
Gruwelijke line-upquote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Michiel Veenstra, Gerard Ekdom en Rob Stenders
Niet geheel onverstandigquote:Beveiligingsbedrijf Preventief zal tot 29 december het Glazen Huis zeer streng bewaken. Zij doen ook de beveiliging bij FC Groningen. #sr09
about 24 hours ago from TwitBird iPhone
Reply Retweet
http://twitter.com/glazenhuisgrunn
Idd, al die gekke die in Groningen wonenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADeadMau5
nieuwe plaat
!
[..]
Niet geheel onverstandig![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, al die gekke die in Groningen wonen
Jaloersquote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
" zware ochtendspits " Ojee. Nog steeds sneeuwt het erg hard buiten..
Dat gaat echt nog wel komen hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Hier nog geen vlok gezien
Fijn, ik wilde net op de fiets gaan, maar ik ga nu wel twijfelenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog wel komen hoor. Net de buienrader gezien en de bewolking trekt nu richting het Zuiden des lands. Morgenvroeg zal het overal wit zijn
![]()
Als het echt heel heftig is gewoon de slee pakkenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Fijn, ik wilde net op de fiets gaan, maar ik ga nu wel twijfelen
Ach, we zien morgenochtend wel
Anders kom je maar wat brengen in het westenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog wel komen hoor. Net de buienrader gezien en de bewolking trekt nu richting het Zuiden des lands. Morgenvroeg zal het overal wit zijn
![]()
Zal morgen spannend worden om op het werk te komen... heb een fiets met maar 1 goed werkende rem. Spannend.
Hoe droog zou dat zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het echt heel heftig is gewoon de slee pakken.
Is goedquote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef Briggy het volgende:
[..]
Anders kom je maar wat brengen in het westen![]()
Heftig !quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol -9 zie ik op het weerstation hier in de buurt
Ik haal dan wel wat pizza's in huisquote:
Oh, ge-wel-dig !quote:Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik haal dan wel wat pizza's in huis
Ding staat wel op open vlakte aan een kunstmatig meerquote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig !hier is het 'maar' - 1.7
Hans omkoopbaar met pizzaquote:Op woensdag 16 december 2009 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, ge-wel-dig !![]()
Altijd prima natuurlijk
Ah, okay dat verklaart wel het e.e.a. want nergens in het land is het zo koudquote:Op woensdag 16 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ding staat wel op open vlakte aan een kunstmatig meer
Neuh! Geen sneeuw hierquote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Zal morgen spannend worden om op het werk te komen... heb een fiets met maar 1 goed werkende rem. Spannend.
Dat is vrij frisjesquote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol -9 zie ik op het weerstation hier in de buurt
Moet het wel een Dr. Oetker zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans omkoopbaar met pizza
Kan het dus beter nog even wachtenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Neuh! Geen sneeuw hier. Ten minste, niet zolang ik naar school moet.
Even gemeten, maar er ligt al 6 cm sneeuw en het sneeuwt nog steeds best hard.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef 3FMaster het volgende:
Hoeveel cm ligt er in Groningen, Hans?
Wordt het dan toch een witte SR editie. In Den Haag was het gewoon koud, maar er lag geen sneeuw. En vorig jaar was het niet echt koud. Ik ben er tevensch weer van tussen. Slaapse!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gemeten, maar er ligt al 6 cm sneeuw en het sneeuwt nog steeds best hard.
Het lijkt idd de eerste witte editie te gaan worden van SR. Trusten !quote:Op woensdag 16 december 2009 23:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wordt het dan toch een witte SR editie. In Den Haag was het gewoon koud, maar er lag geen sneeuw. En vorig jaar was het niet echt koud. Ik ben er tevensch weer van tussen. Slaapse!
Whehe een meterquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef henkde_j het volgende:
Hoop dat ik dit weekend nog Groningen kan bereiken. M'n vrienden in Groningen zeggen dat er daar een dikke meter sneeuw ligt
Oké, ik ga alquote:
hier sneeuwt het hevigquote:Op donderdag 17 december 2009 06:29 schreef Cee het volgende:
Goeiemoren!
D'r is hier geen vlok gevallen.![]()
zegt echt iets over je vriendenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef henkde_j het volgende:
Hoop dat ik dit weekend nog Groningen kan bereiken. M'n vrienden in Groningen zeggen dat er daar een dikke meter sneeuw ligt
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:25 schreef -Hans- het volgende:. Oh My God, 12 cm inmiddels !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betwijfel eigenlijk ook of er bij jou dan nog wel sneeuw zal gaan vallen want het regengebied blijft aardig op dezelfde plek hangenquote:
Later op kantoor komen dus?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef themauster het volgende:
goedemorgen,
mijn baas belde net op dat we vandaag wel allemaal thuis mochten blijven, we hadden alleen een kerstlunch en de wegen zijn onebegaanbaar in Groningen, het sneeuwt hier nog steeds behoorlijk
Geen van beiden, we hadden alleen een kerstlunch en dan vrij, nu helemaal vrijquote:Op donderdag 17 december 2009 07:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Later op kantoor komen dus?
Of thuiswerk?
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:03 schreef themauster het volgende:
Geen bussen in Groningen:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87539
Aardige baas, die aan zijn medewerkers denktquote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef themauster het volgende:
goedemorgen,
mijn baas belde net op dat we vandaag wel allemaal thuis mochten blijven, we hadden alleen een kerstlunch en de wegen zijn onebegaanbaar in Groningen, het sneeuwt hier nog steeds behoorlijk
Pietje P. gaat gelijk krijgen, hij zat er alleen een dag naast.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:25 schreef -Hans- het volgende:. Oh My God, 12 cm inmiddels !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rosmalen, hier sneeuwt het. Net 1 dag te vroeg. G'morgenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Eindhoven... geen sneeuw! Omdat het kan!
Ik wil Giel zijn kop NIET in HD zien.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:10 schreef themauster het volgende:
Ik zit even 101tv te kijken, was dat maar HD tijdens SR
Vlindur Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vlindur is bevallen
We hebben een zoon! Rienk Bowe is geboren om 06.27 en weegt 3470 gram. Alles is zo goed!
Euh Vlindur is mijn vrouw niet hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 08:15 schreef Dichterbijer het volgende:
MAW en Vlindur gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Dan begreep ik je zin even verkeerdquote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Euh Vlindur is mijn vrouw niet hoor, die van mij zit nog steeds te wachten
Tofquote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vlindur is bevallen
We hebben een zoon! Rienk Bowe is geboren om 06.27 en weegt 3470 gram. Alles is zo goed!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zit iedereen wel lekker in de war te brengen hèquote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sorry hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jullie letten gewoon niet op Vlindur woont in Friesland , Ik bij Utrecht
Twijfelde je zo tussen D en T dat je ze allebei maar gedaan hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 08:28 schreef themauster het volgende:
Een man hier verder op staat zijn oprit te vegen heeft geen enkele zin want het sneeuwt nog hardt door.
Is nog vroeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik twijfelde tussen hard en hardt de laatste maar gedaan,nu ik het zo lees klopt het ook nietquote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Twijfelde je zo tussen D en T dat je ze allebei maar gedaan hebt
Dat zegt toch niksquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is niet eens een werkwoordquote:Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef themauster het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen hard en hardt de laatste maar gedaan,nu ik het zo lees klopt het ook niet
Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef Dichterbijer het volgende:
Bij wie ligt toch die Giel Mobiel....
En kan vanavond weer in een zware avondspits aansluitenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
iedereen is weer pas om 11-12 uur op zijn werk
hehehequote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef themauster het volgende:
Jaap Nienhuis die wou de Giel mobiel opnemen, die woont hier een paar straten verderop
Hij kon alleen niet want hij zit vast in de sneeuw,nu neemt hij hem morgen op, nou zet dan de vertaalmachine er de maar bij aan want die man kan alleen gronings pratenquote:
Ze nemen het stuk tussen Driebergen en Utrecht A12 ook mee, dan kom je op 80quote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er ligt maar 65 km asfalt tussen Den Haag en Utrecht.
Giel is dan ook wel weer zo'n Boer om er iets over te zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij kon alleen niet want hij zit vast in de sneeuw,nu neemt hij hem morgen op, nou zet dan de vertaalmachine er de maar bij aan want die man kan alleen gronings praten
Pallets sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje... daar ligt toch best veel sneeuw op de lampen!
Behoorlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 08:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat een k*t versie van Ribby van 'Sexy Bitch'....
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als of ze aan het trippen waren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |