Pietje P. gaat gelijk krijgen, hij zat er alleen een dag naast.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:25 schreef -Hans- het volgende:. Oh My God, 12 cm inmiddels !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Rosmalen, hier sneeuwt het. Net 1 dag te vroeg. G'morgenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Eindhoven... geen sneeuw! Omdat het kan!

Ik wil Giel zijn kop NIET in HD zien.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:10 schreef themauster het volgende:
Ik zit even 101tv te kijken, was dat maar HD tijdens SR

Vlindur Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vlindur is bevallen
We hebben een zoon! Rienk Bowe is geboren om 06.27 en weegt 3470 gram. Alles is zo goed!

Euh Vlindur is mijn vrouw niet hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 08:15 schreef Dichterbijer het volgende:
MAW en Vlindur gefeliciteerd
[ afbeelding ]

Dan begreep ik je zin even verkeerdquote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Euh Vlindur is mijn vrouw niet hoor, die van mij zit nog steeds te wachten

Tofquote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vlindur is bevallen
We hebben een zoon! Rienk Bowe is geboren om 06.27 en weegt 3470 gram. Alles is zo goed!

quote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]

Je zit iedereen wel lekker in de war te brengen hèquote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]

Sorry hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jullie letten gewoon niet op Vlindur woont in Friesland , Ik bij Utrecht

Twijfelde je zo tussen D en T dat je ze allebei maar gedaan hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 08:28 schreef themauster het volgende:
Een man hier verder op staat zijn oprit te vegen heeft geen enkele zin want het sneeuwt nog hardt door.

Is nog vroeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:

ik twijfelde tussen hard en hardt de laatste maar gedaan,nu ik het zo lees klopt het ook nietquote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Twijfelde je zo tussen D en T dat je ze allebei maar gedaan hebt

Dat zegt toch niksquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:

Het is niet eens een werkwoordquote:Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef themauster het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen hard en hardt de laatste maar gedaan,nu ik het zo lees klopt het ook niet

Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef Dichterbijer het volgende:
Bij wie ligt toch die Giel Mobiel....

En kan vanavond weer in een zware avondspits aansluitenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
iedereen is weer pas om 11-12 uur op zijn werk

hehehequote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef themauster het volgende:
Jaap Nienhuis die wou de Giel mobiel opnemen, die woont hier een paar straten verderop

Hij kon alleen niet want hij zit vast in de sneeuw,nu neemt hij hem morgen op, nou zet dan de vertaalmachine er de maar bij aan want die man kan alleen gronings pratenquote:

Ze nemen het stuk tussen Driebergen en Utrecht A12 ook mee, dan kom je op 80quote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er ligt maar 65 km asfalt tussen Den Haag en Utrecht.

Giel is dan ook wel weer zo'n Boer om er iets over te zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij kon alleen niet want hij zit vast in de sneeuw,nu neemt hij hem morgen op, nou zet dan de vertaalmachine er de maar bij aan want die man kan alleen gronings praten

Pallets sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje... daar ligt toch best veel sneeuw op de lampen!

Behoorlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 08:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat een k*t versie van Ribby van 'Sexy Bitch'....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |